Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ספורט בסביבות 150K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקוואטרו של הTT זאת לא מערכת הנעה כפולה קבועה.

בנסיעה מנהלתית היא נוסעת עם הגלגלים הקדמיים בלבד , ובשעת ההצאה חזקה או החלקה היא מעבירה כ50 אחוז מהכח של הגלגלים הקדמים ל לגלגלים האחוריים.

 

בקיצור לא המערכת הכי יעילה בעולם , ויש אומרים שרוב הזמן הtt מרגישה כמכונית הנעה קידמית לכל דבר.

 

יוגב

פורסם
אתה מסתלבט או שואל ברצינות?
רציני לגמריי

אני לא גרתי בארץ מלא זמן, ככה שאני לא ממש יודע מה מסתובב בשוק ומה אני יכול להרשות לעצמי...

ד"א M3 שנת2001 במצב מצויין,באירופה עולה בסביבות ה18000 יורו-לכן חשבתי שהיא נכנסת בתקציב.

פורסם
רציני לגמריי

M3 שנת2001 במצב מצויין,באירופה עולה בסביבות ה18000 יורו-לכן חשבתי שהיא נכנסת בתקציב.

אח. כואב הלב. די, די. עדיף לא לדעת.

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם
אני הייתי גם שוקל מיאטה
רכב נהדר, אבל לא בדיוק מתאים לקטגוריית הGO שהבחור מעוניין בה.

 

בתקציב הזה יש כבר מכוניות ספורט חדשות לדוגמא:

סיאט לאון טורבו

סיאט איביזה קופרה

פולו GTI

 

ועוד כמה שעוד מעט אני אזכר

 

*עריכה*

יד שניה אתה יכול פורשה בוקסר שעברה הרבה ידיים

אלה כבר ממש לא קשורות - מה הקשר בין פולו GTI לאימפרזה טורבו?

לפותח השרשור - הוצעה לאחרונה M3 משנות ה90 בערך בטווח המחיר שלך. לא מאמין שתצליח למצוא M3 בשנתון 01 בכזה מחיר.

PUG-306 XSI MK2

פורסם

מה לא מתאים לקטגוריית הGO במיאטה?

לא נתקלתי עדיין במבחן רכב שבו המיאטה השתתפה ולא היללו אותה רבות

גם בארץ וגם בחו"ל המיאטה זכתה להמון תשבוחות והיא מאוד מהנה לנהיגה

אם תשאל אותי הנעה אחורית (ואפילו מיאטה) עדיפה כל יום על פני המפלצות מרובות ההנעה

 

זה סוג אחר של כיף וזה ממש כיף!

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם
מה לא מתאים לקטגוריית הGO במיאטה?

לא נתקלתי עדיין במבחן רכב שבו המיאטה השתתפה ולא היללו אותה רבות

גם בארץ וגם בחו"ל המיאטה זכתה להמון תשבוחות והיא מאוד מהנה לנהיגה

אם תשאל אותי הנעה אחורית (ואפילו מיאטה) עדיפה כל יום על פני המפלצות מרובות ההנעה

 

זה סוג אחר של כיף וזה ממש כיף!

 

תום

צודק זה סוג אחר של כייף.

 

הבחור פה מחפש כוח - והרבה. כרגע למיאטה אין תשובה לאימתניות של ה-STI או מתחרותיה. ב"סוג האחר" היא בהחלט מובילה.

 

לפותח השרשור - אם נסעת הרבה על STI אתה כבר מכיר את הרכב. אתה יודע אם אתה רוצה אחת כזאת או לא, ה-328 מסתמנת כאופציה מעולה גם כן, אם כי אני אומר זאת רק לאחר ששמעתי המון תשבוחות על הרכב ולא מנסיון אישי שלי. מה גם שהיא נכנסת יפה בתקציב בשנתונים לא רחוקים כלל.

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם

גם את ה306 מהללים בכל מבחן (במיוחד היום כשניהוג מהסוג של ה306 כבר כמעט ונעלם) אבל לא הייתי ממליץ עליה כאן - המיאטה אינה עגלה, ובהחלט נחשבת לרכב מעולה, אבל אין לה סיכוי לספק את העוצמה של הSTI או הBMW.

PUG-306 XSI MK2

פורסם

"אסתי ,שלום תכירי ,זה הנהג החדש שלך ........."

במילים אחרת STI , כוח ,אופציות שיפורים לא קטנות ( תלוי בעומק הכיס) , הנעה כפולה ( תכין כסף לצמיגים) .

 

המיאטה היא אופציה שתשאיר לך יותר כסף ביד ומי יודע , אולי לא פחות הנאה.

 

נהג בזיהרות בהתחלה הרכבים , תתרגל לדבר אך תזכור לא להתמכר . ( כלומר תנהג מידי פעם על רכב שפוי :lol: )

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

×
×
  • תוכן חדש...