Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

עשיתי בדיקה לאוטו ואמרו שהאוטו סבבה חוץ מהרדיאטור. החלפתי רדיאטור.

 

בכל מקרה בדקתי ככה:

משום מה כשהוא מגיע לקו אחד לפני הסוף (במד של הדלק) הנורה נדלקת.

איך שהנורה נדלקה שמתי 50 שקל שזה היה 8.37 ליטר.

 

אחרי 81.4 ק"מ הנורה שוב נדלקה.

 

אפשר להסיק מפה שהאוטו עושה 1 ל 10 בערך? זה הגיוני בכלל??

יש לציין שברוב הנסיעה הזו נסעתי עם מזגן וחלק בעליות.

 

תודה לכם!

פורסם

שלום רב!

1- מחובתי לציין בפניך שבדיקת תצרוכת דלק,בשיטה " שלך, תגרום לשריפת משאבת הדלק החשמלית,

הנמצאת בקרקעית הטנק דלק, ומתקררת על ידי הדלק, עלות החלפת משאבת דלק, כעלות שני טנקים דלק לערך, כדאי?!

2- ערוך חיפוש על הערך"בדיקת תצרוכת דלק" ותקבל את השיטה הפשוטה ביותר וההגיונית לבדיקת תצרוכת דלק, אשר נשאלה והוסברה עשרות פעמים.

שנה טובה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום,

עשיתי בדיקה לאוטו ואמרו שהאוטו סבבה חוץ מהרדיאטור. החלפתי רדיאטור.

 

בכל מקרה בדקתי ככה:

משום מה כשהוא מגיע לקו אחד לפני הסוף (במד של הדלק) הנורה נדלקת.

איך שהנורה נדלקה שמתי 50 שקל שזה היה 8.37 ליטר.

 

אחרי 81.4 ק"מ הנורה שוב נדלקה.

 

אפשר להסיק מפה שהאוטו עושה 1 ל 10 בערך? זה הגיוני בכלל??

יש לציין שברוב הנסיעה הזו נסעתי עם מזגן וחלק בעליות.

 

תודה לכם!

בתור התחלה -

ברדיאטור ממלאים נוזל קירור , לא דלק.

אחר כך :

גם אם תמלא ברדיאטור דלק שוב - רוב הסיכויים שנורת האזהרה בלוח השעונים לגבי מחסור בדלק - תידלק שוב.

 

 

 

 

 

 

 

 

וקצת ברצינות - צריכת הדלק שלך לא מזהירה, אבל הגיונית ,אם נניח שהרכב לא במצב אופטימלי. ניתן לשפר להערכתי.

משהו בחיווי אצלך לא תקין. כנראה מצוף דלק.

פורסם
בתור התחלה -

ברדיאטור ממלאים נוזל קירור , לא דלק.

אחר כך :

גם אם תמלא ברדיאטור דלק שוב - רוב הסיכויים שנורת האזהרה בלוח השעונים לגבי מחסור בדלק - תידלק שוב.

איזה מצחיק אתה.. חבלז

×
×
  • תוכן חדש...