Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש פורד 29.9.06, כולם מתבקשים להגיע!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כול הכבוד על היוזמה,העיקר שנהנתם זה מה שחשוב :wink:

 

כול מועדון מתחיל מתחיל מקצת אחר כך לא יהיה מקום מרוב פורדים

 

מילה שלי. :-D

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
פורד זה מותג, זה כמו שם משפחה בשבילי, יש לי 3 פורדים, ואני לא רוצה שהשם יהרס! וסילחו לי, אבל אתם בצורה כזאת הורסים את המותג! מפגש של 10 מכוניות תשאירו אותו לעצמכם, למה לפרסם דבר כזה, ועוד בפורום מועדון ה5.

אל תדאג.

כל התמונות (לא צולמו רק 4 תמונות לשמחתך/צערך) ועוד בפורום פורד אירופה בקלאסיקאר (לא זכור לי שאתה נכנס אליו לעיתים תכופות - ואתה יכול להמשיך עם זה). התמונות שפורסמו היו של הקורטינה הקאפרי והברנדה. גם הם "מקלקלים" את שם הפורד?

 

מה שכן, במועדון סובארו קלאסי לא היה קופץ בעלים של סובארו 77' וצועק ש"היי! מה עושה הDL 89 הזו במפגש של המועדון שלנו?!!" רמי, שונא לדבר ככה - אבל לכלכת חזק (ואני יודע שתיכף יקומו כמה מלעיזים שיתמכו בך) לתגובה כזו לא הייתי מצפה ממך.

 

 

:|

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

כשיהיה למען מה להלחם אני אלחם. לבנתיים כמו שהמצב בארץ אני מעדיף לשבת בחור שאני גר בו, אופקים ולעסוק פה בשלי, מאשר להיות מוקף בפלצנים. מצטער על צורת הביטוי הפתוחה והסלנג.

 

הייתי פעם אחת במפגש פורד, כשהיית לי את הCTI ובאותו זמן החזקתי גם אסקורט שנת 80 ירוקה (צבאית לשעבר). אנשים התחילו לצחוק עלי בפנים, על זה שהחישוקים של ה CTI שלי צהובים. ולא ילדים, אנשים מבוגרים.

אני לא מבצע שום הכללה, או מכניס אותכם/אותי לתוך סטריאוטיפ שטחי.

 

עידן, אתה ענית לעצמך

נפגשתם כמו חברים על מנת לתפוס כמה שיחות שטחיות על מכוניות ולהגיד אני רוצה לעשות לפיאסטה שלי ככה, לאסקורט שלי ככה בלה בלה בלה בלה. הייתי עושה את זה לפני שנים.

עכשיו אני קודם מבצע אח"כ מדבר.

 

אנ לא מעביר ביקורת, כיווןן שאני לא נמצא בנקודה שאני יכול להעביר ביקורת, ואני לא מייצג אף אחד.

רק את רמי מינץ והדיעות שלי.

 

איך אתם רוצים למשוך חברים למועדון הזה? זה אוטופי, אין יסוד שאפשר לבנות עליו בית!

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
אל תדאג.

כל התמונות (לא צולמו רק 4 תמונות לשמחתך/צערך) ועוד בפורום פורד אירופה בקלאסיקאר (לא זכור לי שאתה נכנס אליו לעיתים תכופות - ואתה יכול להמשיך עם זה). התמונות שפורסמו היו של הקורטינה הקאפרי והברנדה. גם הם "מקלקלים" את שם הפורד?

 

מה שכן, במועדון סובארו קלאסי לא היה קופץ בעלים של סובארו 77' וצועק ש"היי! מה עושה הDL 89 הזו במפגש של המועדון שלנו?!!" רמי, שונא לדבר ככה - אבל לכלכת חזק (ואני יודע שתיכף יקומו כמה מלעיזים שיתמכו בך) לתגובה כזו לא הייתי מצפה ממך.

 

 

:|

לא הבנתי מזה השטויות האלה הורסים את המותג? :?

אם במפגש פורד אין RS 2000 או פורדים מיוחדים אחרים זה הורס את המותג?.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

היה נהדר ולא חשוב הרכבים כמו שחשוב האנשים!

אמנם היה חם והיו ילדודס מצחיקים לעיתים מסביב,אבל היה שווה להגיע,מי שאוהב רכבים מזיז את עצמו ומגיע,לא צריך להעביר ביקורת בייחוד אם לא טרחת להגיע.אם היית בא ומתאכזב זה משהו אחר.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

מועדון אמור להציג את העלית. את הטוב שבטוב.

רק דובדבנים, הקצפת נשארת בחניה בבית.

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

אף אחד לא ביקש ממך להלחם. תוריד את הנשק. עשו טיימינג, לא מלחמה.

 

גם אני הייתי באותו מפגש (דצמבר 2004, זוכר?) - אני מצטער שנפגעת, אבל מפה ועד לשם עברו הרבה מים בנהר והקשר שלך לנושא הזה הוא הזוי., חוץ ממני ומאופיר אף אחד שהיה במפגש ההוא לא נכח היום.

 

לא טוב לך מה שאנחנו עושים - תמשיך לשבת באופקים (לא שיש לי משהו נגד "החור", כדבריך, אם משתמע מכך). אנחנו, הפלצנים מאיזור המרכז נמשיך לשבת ולעשות שיחות שטחיות על הפחיות שלנו. נדבר ונדבר ונדבר ומדי גם נעשה.

 

לא רוצה יסוד, לא רוצה בית, לא רוצה ארנונה! רוצה מועדון, פורום ומפגש. כ"כ קשה לקבל את זה? לא רוצה מועדון שרשום כעמותה עם מאות חברים, רוצה מועדון קטן ואינטמי שכולם מכירים את כולם ויותר קל לאנשים חדשים להקלט ברגע שהם נכנסים.

 

רק כמה שאלות לי אליך -

  1. בעל פיאסטה S שכבר יש לו מנוע מוכן+ ראש מנוע CVH מוזרק והולך לשים אותה על שלו הוא אחד ש"רק מדבר?"
  2. בעל C שהלך והחליף לה גיר 5 הילוכים, בולמי קוני, סטראט עליון+ מוט ייצוב תחתון, צמיגי 175, ברקסים מוגדלים ועוד כל מיני דברים הוא אחד ש"רק מדבר?" ויש לציין שהרכב הזה לוקח פניות הרבה יותר טוב מכמה רכבים מודרנים בעלי תנאי פתיחה טובים?
  3. האם לירון, שלקח קורטינה שחכתה לו כמה שנים, השקיע עליה עשרות אלפי שקלים, הוא אחד "שרק מדבר"?
  4. האם בנאדם (היי) שהשקיע כבר קרוב ל9,000 (בשבילי זה הרבה אבל הכל יחסי, נכון?) וירק הרבה דם בשחזור הרכב שלו למקוריות+שפצו"רים קטנים פה ושם הוא גם אחד ש"רק מדבר"?

כל הקשקשנים השטחיים האלה שרק מדברים היו היום במפגש. (וסליחה אם שכחתי משהו)

 

 

איזה באסה להיות שטחי. אני הולך לקנות הונדה סיוויק.

 

 

מועדון אמור להציג את העלית. את הטוב שבטוב.

רק דובדבנים, הקצפת נשארת בחניה בבית.

לך תגיד את זה בPSI או ב IAROC - נראה אם גם שם תוכל להגיד לזה.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

 

רק כמה שאלות לי אליך -

  1. בעל פיאסטה S שכבר יש לו מנוע מוכן+ ראש מנוע CVH מוזרק והולך לשים אותה על שלו הוא אחד ש"רק מדבר?"
  2. בעל C שהלך והחליף לה גיר 5 הילוכים, בולמי קוני, סטראט עליון+ מוט ייצוב תחתון, צמיגי 175, ברקסים מוגדלים ועוד כל מיני דברים הוא אחד ש"רק מדבר?" ויש לציין שהרכב הזה לוקח פניות הרבה יותר טוב מכמה רכבים מודרנים בעלי תנאי פתיחה טובים?
  3. האם לירון, שלקח קורטינה שחכתה לו כמה שנים, השקיע עליה עשרות אלפי שקלים, הוא אחד "שרק מדבר"?
  4. האם בנאדם (היי) שהשקיע כבר קרוב ל9,000 (בשבילי זה הרבה אבל הכל יחסי, נכון?) וירק הרבה דם בשחזור הרכב שלו למקוריות+שפצו"רים קטנים פה ושם הוא גם אחד ש"רק מדבר"?

:mm_yeah::multi::beerchug:

 

 

פורסם

עידן.

תשובה לשאלות:

אתה משום מה, מציג את טענותיך בגישה כאילו דברי הופנו אליך ולחבריך בגישה מזלזלת בקשר לעשייה שלהם. סבבה, אז השקעת 10 אלף, 50 אלף, מיליון.

לא אכפת לי שבשביל משהו שאני משיג בשניה אתה צריך לעבוד שנים ולהפיך. כל אחד יש לו את המוגבלות שלו, שהוא נולד איתה, ואין דבר שהוא יכול לעשות בנידון.

ויש המון אנשים שטחיים, אני לא מכיר אותך ואתה לא מכיר אותי. אז לא נתחיל לתת דוגמאות אישיות, ולערוך השוואות. אם רוצים להשיג משהו פועלים לטובתו.

נכון שאני נשמע טיפה מתלהם, אבל ככה זה.

לא ראיתי שכתוב באשכול שאסור לכתוב ביקרות שלילית, אז אל תשחק את המסכן, ותלקק לעצמך את הפצעים על חשבוני. אז לירון השקיע עשרות אלפי שקלים... ודוד בוזגלו מכר את הקיוסק, בשנת 95 נסגר מפעל אומן באופקים, ובעקבותיו נשארו 500 נפשות מפרנסות ללא עבודה. השכר ההממוצע לגיל 40 באופקים זה 20 ש"ח. אין לאיפה להתקדם, כולם שמים עליך זין.

אני לא יושב מרחם על עצמי, מקווה שהבהרתי את הנקודה, שום דבר לא אישי פה.

 

במקום להתחיל לקרוא לארועים שלכם מפגשי מועדון פורד אירופה. תקראו לזה חובבי פורד, ומשם כבר תראו אם אתם יכולים להכנס לנעלים המבריקות של המותג הנחשק!

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

אין לי חשק להיכנס לויכוחים,

 

היה מיפגש פורד ממש נחמד, ננסה לגדול ע"י שניזום כמה שיותר מיפגשים.

ורמי רק שתדע יש באירופה מועדונים של רכבים ממש לא נחשקים.

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

חברה, בלי מכות! יש צדק מסויים בדברים של כ"א מכם, אבל לא כל הצדק, ובואו נסגור על זה...

 

עידן, גם אני הייתי במפגש "ההוא", לדעתי, ואפילו עם הקאפרי שלי, כשהוא עוד היה עם טסט וביטוח בתוקף.

 

אני אישית ממש לא צחקתי מגלגלים של אף אחד, ולא מזלזל בשום רכב, בין אם זה פורד קאפרי, ובין אם זה "אורח" עם סיטרואן AX משופר, שבא לבקר.

 

גם אני הייתי היום במפגש, ובשלב מסויים עזבתי, והלכתי למפגש ה"רגיל" של המועדון ה-5. כי, הרגשתי, שמיציתי אותו להיום. אמרתי שלום למי שרציתי (לצערי, את אופיר לא פגשתי כבר, הוא בא אחרי שהלכתי), ראיתי את מה שראיתי- ואת האמת- לא עניינו אותי רוב הדברים, חוץ מ, כמובן הקורטינה של לירון והפייסטה היפהיפיה המשופצת של עידן, שראיתי אותה בפעם הראשונה במצבה "החדש"! אין מה לעשות! חבל, שלא היו יותר פורדים מעניינים (בעיניי)- אבל, כל פעם למפגשים באים רכבים שונים- וזה מה שיפה- לא יודעים, למה לצפות! גם אני הייתי בא עם המפלצת האמריקאית שלי- הרי, גם זה פורד, לו היה לי עכשיו ביטוח וטסט עליו! ועוד יותר הייתי רוצה לבוא עם הקאפרי המשופץ- ומקווה, שזה עוד יקרה.

 

להבדיל- אני כן חושב, שיש מקום למועדון הפורד, שלא בא בעיניי כנגד המועדון ה-5 ה"רשמי", שבו גם אני, וגם עידן ולירון חברים, אלא כחלק בלתי-נפרד ממנו, מין תוספת, ואני דווקא חושב, שיש יותר עניין לשמור את הרכבים "הלא-מעניינים", מאשר ה"קצפת"- מכוון, שאין הרבה, שעושים את זה! ואם מישהו מחליט, שהוא אוהב ושומר פייאסטה 88, שאישית אותי לא ממש מעניינת- אני רק אגיד לו "כל הכבוד", ואשמח, שיהיה חלק מהמועדון, שגם אני בו! שוב- אותי אישית, דווקא מעניינות באמת מכוניות כמו קאפרי, קורטינות, אסקורטים הישנים, RS2000- אבל, אין זה אומר, שאין לאחרים זכות להיות חלק מהמסגרת! חבל לי, שאין עדיין הענות יותר מסיבית ומודעות לעניין- הרי שזהו, בעיניי, דור העתיד של האספנים. הרי, אין באמת מה לעשות במפגש מועדון ה-5 לא לפייאסטות מאמצע ה-80, וגם לא ל-RS2000. אבל- עדיין, ורק עדיין. הכל עוד לפניהם, ובידיים של ה"ילדים" האלה, שראיתי היום- שזה יקרה מתיישהו! האם יצליחו לשמור, את מה שיש להם- לא יודע. נקווה רק, שכן, ונאחל להם הצלחה מכל הלב!

 

וכפי שליאור אמר-

"כל ההתחלות קשות, אך תמיד טוב שיש מי שמתחיל אותן ומאמין בהן.

 

בהצלחה למועדון פורד אירופה"

 

 

ואני חותם על כל מילה!

 

גנאדי.

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

עידן אודי ולירון אופיר וכל שאר החברה שמנסים לדחוף את מועדון פורד ארופה!

 

תמשיכו לדחוף קדימה! כל הכבוד לכם על היוזמה אין מועדון בארץ שלא צמח מכמה משוגעים לדבר!

 

ואני אומר את זה מכל הלב ורק מנסיון אישי!

מחכים לראות תמונות ממפגש הבא.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

שמעו,הרגע חזרתי מבילוי.הוצאתם לי את כל המילים מהפה,ככה שאין לי מה להתייחס לדברים שנאמרו פה .

 

 

כמה הגיגים:

 

מספר מפגשי מועדון פורד כבר נכשלו,יכול להיות מהרבה סיבות.

החבר'ה עם ה''דם הצעיר'' שזה עידן חן ואני החלטנו לקחת יוזמה אישית ולהתחיל להרים מפגש.

 

וכן...תגידו מה שתגידו אבל ,הצלחנו!

ואני גאה על הכמות שהייתה במפגש(מלמעלה מ15 פורדים סה''כ) .

 

נכון,התחלה קשה.אבל נעבור את זה.

 

נתחיל לעבוד על מפגש הבא עוד מעט.אל תדאגו.מי שלא נאה לו,חבל!

 

לא לשכוח:

FORD RULES!!!

 

לירון יריב


×
×
  • תוכן חדש...