Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש פורד 29.9.06, כולם מתבקשים להגיע!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עידן אודי ולירון אופיר וכל שאר החברה שמנסים לדחוף את מועדון פורד ארופה!

 

תמשיכו לדחוף קדימה! כל הכבוד לכם על היוזמה אין מועדון בארץ שלא צמח מכמה משוגעים לדבר!

 

ואני אומר את זה מכל הלב ורק מנסיון אישי!

מחכים לראות תמונות ממפגש הבא.

קובי, כולי דמעות.:cry:

 

הצלחת לרגש אותי. תודה!

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

:-D זה מצב הפיך.......

 

את יודע שעוד חמש דקות אני אחזור לעצבן אותך...........:-D

 

 

וליאור עם ביבשת נכונה עסיקנן כולם יודעים ש AMC שולטים...........

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

עוד כמה תמונות משלי, בתקווה להרגיע את האווירה בערב יום הכיפורים הזה.

 

IMG_3199.JPG

 

IMG_3206.JPG

 

IMG_3214.JPG

 

IMG_3219.JPG

 

IMG_3226.JPG

 

ואיך אפשר בלי האדומה שהביאה אותי הלום:

 

IMG_3211.JPG

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

להל"ן חלק קטן מהתמונות . . .

 

resizeofdscf1244df7.jpg

 

resizeofdscf1242yj8.jpg

 

resizeofdscf1245uu6.jpg

 

resizeofdscf1248vn7.jpg

 

resizeofdscf1250dm7.jpg

הגיעה שעת הפיזור - חלק הביתה הרוב לאכול גלידה במקום הקבוע בראשון !

 

resizeofdscf1282sh4.jpg

 

טיפה שטויות על הדרך :lol:

 

resizeofdscf1283xc7.jpg

 

resizeofdscf1284hd4.jpg

 

ומגיעים לגלידה :oops:

 

resizeofdscf1285lq4.jpg

 

ועוד 2 תמונות בשביל חבר עם הפיאסטה האדומה מאחורה . . .

resizeofdscf1252ao0.jpg

resizeofdscf1272bw3.jpg

 

לסיכום :

נהנתי מאוד !

מי יתן ויהיו עוד כאלה מפגשים לא פעם בחצי שנה אלא פעם בחודש לפחות !

 

גמר חתימה טובה וצום קל !

פורסם

עברתי על התר'ד בריפרוף קל..

לא הבנתי את טענותיו של האדון על איכות הרכבים במפגש-שאנשים ייעשו מה שהם רוצים, ודר"א, אם אני לא טועה דווקא הפיאסטות והאסקורט הפשוטות הצליחו לעזור לפורד באירופה ולאוו דווקא הרכבים הספורטיבים או להלן" מעניינים".

 

 

אלון.

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU


×
×
  • תוכן חדש...