Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה שאני קצת מיושן,לא ידעתי שיש גירסאות BIOS שכן מזהות,המון משרדים משתמשים במדפסות פרלליות (לפעמים עם עברית צרובה) ולא USB ,רק בגלל הבעיה שDOS לא מזהה USB,הרבה משרדים מדפיסים מהDOS.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
1. עד כמה שאני יודע, יש אפשרות לחבר כונן קשיח נייד לחיבור USB, ולהפעיל אותו בכל מחשב, מבחינת מהירות, האם יש הרעה? או שהמהירות לא משתנה?

האם זה יעיל או לוותר על העניין?

 

2. האם ניתן להתקין חלונות על DISK ON KEY ולהפעיל אותו באותו אופן? כמובן שהכונן יהיה בגודל יחסית גדול. גם פה, איך המהירות?

1. חוץ מזה שהוא יעבוד לעט אין שום בעייה. אני משתמש בצורה זאת על-מנת לגבות מידע זמני בלי לצרוב. 10GB לקח לי להעביר קרוב ל5 שעות.

2. כן ניתן, יש לבחור באפשרות BOOT FORM USB או משהו דומה.

פורסם

אלעד , איך אתה מנייד את הכונן ?

 

הכונן הקשיח רגיש מאוד לטלטולים וטיולים - כבר קרה לי שכמה שלא דאגתי להם כמו שצריך עברו מהעולם הזה לעולם שכולו טוב.

 

יש לך Case מיוחד עבורו ?

פורסם

לבחור עם הוולוו,אולי תקנה דיסק מובסס "פלאש דרייב" ז"א דיסקאונקי גדול,ככה לא תצטרך לדאוג מטילטולים וכו',החיסרון כמובן שהנפחים קטנים מהארד דיסק רגיל.

פורסם

איציק, תודה על ההצעה. :)

 

אני לא עומד במצב כזה - פשוט עניין אותי איך הוא מנייד כונן קשיח באופן כזה ללא נזק (כנראה ... ).

 

בכל מקרה תודה. ;)

פורסם

למה לא לקנות HD חיצוני?

המחירים של הכוננים בעלי זכרון מינימלי (40GB) די דומים למחירים של ה-DOK ומצד שני, ייעודיים למה שאתה מחפש.

פורסם
למה לא לקנות HD חיצוני?

המחירים של הכוננים בעלי זכרון מינימלי (40GB) די דומים למחירים של ה-DOK ומצד שני, ייעודיים למה שאתה מחפש.

תראה, מחיר של כונן חיצוני כזה עומד על כ450 שקל, מחיר של USB 2 ג'יגה עומד על 250 שקל. ההבדל בגודל הפיזי הוא עצום, ההבדל בגודל הנפשי הוא עצום, ההבדל בעדינות של המוצר הוא עצום.

ההבדל במחיר הוא כ200 שקל.

פורסם
וההבדל במהירות?

שימוש ב-DOK זה לא כמו לעבוד עם XP על פנטיום 1?

וזה מה ששאלתי בהתחלה, האם ההבדל במהירות משמעותי? לא קיבלתי תשובה ברורה, אם זה עד כדי כך איטי, אני אקנה כונן קשיח חיצוני וזהו.

פורסם

ראיתי כרגע כי שקלת גם כונן חיצוני.

יש שני סוגים של כוננים חיצונייים: מחוברים דרך USB2 או דרך חיבור IDE/ATA.

אני מניח כי עדיף את חיבור ה-IDE/ATA, שהוא מהיר מה-USB2, אך כיצד מתבצע החיבור IDE/ATA? הרי אלו מחברים שיושבים על לוח האם .

במידה ויש לפתוח את המחשב בשבילם, אז הוכנן מאבד את תכונתו ככונן חיצוני.

או שישנה אפשרות חיבור נוספת שאיני מודע אליה?

פורסם
תראה, מחיר של כונן חיצוני כזה עומד על כ450 שקל, מחיר של USB 2 ג'יגה עומד על 250 שקל. ההבדל בגודל הפיזי הוא עצום, ההבדל בגודל הנפשי הוא עצום, ההבדל בעדינות של המוצר הוא עצום.

ההבדל במחיר הוא כ200 שקל.

 

כונן חיצוני שכזה מכיל נפח של 40/60/80 גיגה ולא רק 2, אני רוצה לראות איך תתקין XP ואופיס על 2 גיגה ותצפה שישאר לך מקום נורמלי לעבודה..

 

נכון, HD רגיל מעט רגיש, אז שימו לו קופסה להובלה מקרטון מרופד בניילון בועות ולא תהיה לכם בעיה.

אני אישית לוקח את הסיכון ומעביר אותו בשקית ללא הגנה ועד היום לא הייתה בעיה.

בריאות לכולם!

פורסם
כונן חיצוני שכזה מכיל נפח של 40/60/80 גיגה ולא רק 2, אני רוצה לראות איך תתקין XP ואופיס על 2 גיגה ותצפה שישאר לך מקום נורמלי לעבודה..

 

נכון, HD רגיל מעט רגיש, אז שימו לו קופסה להובלה מקרטון מרופד בניילון בועות ולא תהיה לכם בעיה.

אני אישית לוקח את הסיכון ומעביר אותו בשקית ללא הגנה ועד היום לא הייתה בעיה.

מי אלה האנשים האלה??

 

אתה צודק, אולי כונן קשיח נורמלי עדיף, אני יוצא לחפש.

פורסם

USB מוביל ארבע קווים, שניים מהם חשמל ואדמה(VCC ו-GROUND, והשניים המרכזיים זה קלט ופלט בקו ה-5+ ו-5-.

כשיש לך רק קו אחד לקלט וקו אחד לפלט המהירות לעולם תהיה איטית, ואני רואה את הדוגמאות האלו בהתקנות מ-CD-ROM חיצוני USB.

 

המלצתי: (למרות שראיתי שאתה מייחס לעלות חשיבות, אבל אם זה למשהו קבוע אז זה ישתלם)

לקנות שלושה מגירות IDE או SATA,(תלוי בלוח אם ובכיס שלך).

להרכיב את שלושתן בשלושת המחשבים, לאחת מהמגירות להתקין HDD IDE או SATA ועליו את מערכת ההפעלה ולהעבירו ממחשב למחשב בשליפה פשוטה ובטוחה ככל שתחפוץ נפשך.

 

חובה לציין שאם ה-CHIPSET לא זהה בשלושת לוחות האם המערכת הפעלה תעבוד רק על המחשב שבו התקנת את המערכת הפעלה, כלומר התקנת ווינדווס נעשית בלי ידיעתך אך ורק לפי ה-CHIPSET של הלוח ברגע ההתקנה, באשר ל-DEVICEים הנוספים שיהיו במחשב אין בעיה, ה-XP יזהה אותם כל פעם מחדש. ב-LINUX המצב חמור יותר, כי שם נזרק מידע גם על הזיכרון עצמו, ולכן תצטרך להעביר לא רק HDD מחשב למחשב אלא גם זכרונות, בנוסף תכונות מערכת שלא יוגדרו מראש בלינוקס לא יתמכו ויגרמו ל-ERRORים ב-LINUX לאחר העברת המערכת למחשב שונה.

 

ניתן לתפעל BOOTים למיניהם דרך USB, הדבר מזוהה על ידי ה-BIOS, תגדיר פשוט BOOT DEVICE PRIORITY ל-USB HDD. ב-BIOSים שונים זה יכול להיות כתוב תחת קטגוריה שונה מ-USB DEVICE, אבל זה יהיה משהו הגיוני, משהו כמו REMOVEBLE DEVICE.

 

בהצלחה.

אופנוען

פורסם

סמטוחה של תאימות ממחשב למחשב.

הפתרון המתבקש למערכת הפעלה שאתה יכול לקחת ממחשב למחשב הוא:

msdos.jpg

 

או אולי דיסטריביושן של לינוקס שמופעל מCD ללא התקנה. אבל עזוב, הכי טוב דיסקט עם דוס. ואם אתה רציני - תרכיב כונני 5.25 אינץ' על כל המחשבים ולך על דיסקט של גדולים!


×
×
  • תוכן חדש...