Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
USB מוביל ארבע קווים, שניים מהם חשמל ואדמה(VCC ו-GROUND, והשניים המרכזיים זה קלט ופלט בקו ה-5+ ו-5-.

.

פעם אחרונה שחיטתי בספק היה שכל השחורים הולכים לאותה נקודה בספק ויש שם ממש יציקה של בדיל

 

אז קל וחומר ששני המינוסים אותו דבר.

 

הצהוב זה 12 V והאדום הוא 5V

 

רק לחיבור שיש בלוח יש 5V- ו 12V- ניפרדים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הרעיון עם המגירה נחמד ברמת הרעיון - אבל עדיין יכול להיות בעייתי שמימוש בהעדר חומרות תואמות בכל המחשבים.

 

 

רק שים לב למשהו קטן - מגירות ללא מאוורר 'טוחנות' דיסקים כמו שוולבו T-5 טוחנת צמיגים קדמיים.

חובה לדאוג למאוורר טוב על המגירה (הן נמכרות כך).

 

בביתי היה הרד-דיסק מותקן במגירה בלי אוורור שהלך לעולמו, ובצבא במחשבים הישנים (הלבנים - מגירות בלי אוורור) הדיסקים הולכים לעולמם בכמויות.

 

 

אביעד

פורסם

שימוש באותה התקנה של מערכת הפעלה במחשבים שונים לא בדיוק מלץ וסביר להניח שלא יעבוד.

 

האפשרות המעשית היא שימוש בתוכנות כמו VMWARE או VIRTUAL PC כאשר המכונה הוירטואלית מוגדרת על הכונן המחובר ל-USB.

 

התקנה כזאת (גם את תעבוד טיפה לאט יותר) תעבור על כל תצורה שיש לה מספיק זכרון פנימי כדי לשאת את המכונה הוירטולית.

 

פתרון מהיר (ומעט יקר יותר) הוא שימשו בדיסק שמתחבר כמו תחנה לרשת כמו זה למשל:

 

http://www.wdc.com/en/products/Products.asp?DriveID=150

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
פעם אחרונה שחיטתי בספק היה שכל השחורים הולכים לאותה נקודה בספק ויש שם ממש יציקה של בדיל

 

אז קל וחומר ששני המינוסים אותו דבר.

 

הצהוב זה 12 V והאדום הוא 5V

 

רק לחיבור שיש בלוח יש 5V- ו 12V- ניפרדים

אהה?

מה קשור הספק עכשיו? ה-USB לא מקבל כח ישיר מהספק, הוא מקבל מהלוח אם.

על קצה המזלג:

ספק מוביל שלושה כוחות 3.3V, 5V, 12V.

כל אלה הולכים ללוח ולצרכנים השונים כמו HDD או CD-ROM.

מהלוח כבר יוצא הכח ל-USB במתח הנכון, ואם זה מאוורר מעבד עם יכולת לשינוי סל"ד אז זו גם דאגה של הלוח.

ספק הכח הוא גולם, ההמצאה הכי פרימיטיבית שיש במחשב שלך, והופסק פיתוחו אי שם בסוף שנות ה-50.

אופנוען

פורסם

צודק לא קשור חשבתי שהיזכרת חיבור מולקס

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
הרעיון עם המגירה נחמד ברמת הרעיון - אבל עדיין יכול להיות בעייתי שמימוש בהעדר חומרות תואמות בכל המחשבים.

 

 

רק שים לב למשהו קטן - מגירות ללא מאוורר 'טוחנות' דיסקים כמו שוולבו T-5 טוחנת צמיגים קדמיים.

חובה לדאוג למאוורר טוב על המגירה (הן נמכרות כך).

 

בביתי היה הרד-דיסק מותקן במגירה בלי אוורור שהלך לעולמו, ובצבא במחשבים הישנים (הלבנים - מגירות בלי אוורור) הדיסקים הולכים לעולמם בכמויות.

 

 

אביעד

האמת היא שאפשר גם אפשר להשתמש במגירה (וגם את זה יש לי בבית..), זאת אם יש לך IDE פנוי, הבעיה שאני נתקלתי בה מבחינת המגירה היא שהמאוורר מתחיל להרעיש כמה שבועות לאחר ההפעלה הראשונית של המגירה, בדקתי את זה בשלוש מגירות שונות והתוצאה זהה - שתיים זרקתי לפח והשלישית מועמדת בטוחה לזריקה. זה אמנם מאוד נוח להעביר וגם הדיסק די מוגן, אבל הרעש מהמאוורר פשוט לא נסבל. אפשר כמובן להשקיע ולקנות מגירות יותר איכותיות או למצוא מאוורר איכותי ולחבר אותו במקום המקורי הזבל.

מעבר לכך, תאימות החומרה היא בעיה של ארז..:wink: , תנו לו לפתור את זה.

בריאות לכולם!

פורסם

אתה לא טועה, אך ליצור פרופיל חומרה כשכל הרכיבים של המחשב שונים - נראה לי מתכון לצרות עד בלתי אפשרי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...