Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני התקנתי, לפני משהו כמו 4 שנים ב AClass.

 

אז הם ישבו ברחוב תירצה ביפו, לא יודע אם הם עדיין שם.

הייתי באותו מצב- רכשתי את הבליינדר ממקור אחר ועשיתי שם רק את ההתקנה.

הבעלים, שלומי, שבעצמו נהג בבוקסטר משופרת וריכז את מועדון בעלי פורשה, עשה עבודה מצויינת.

בתחום ההתקנות לרכב, שמלא בחאפרים שגורמים נזק למכוניות, היה כיף לראות חובב מכוניות אמיתי שמעביר חיווטים ומתקין מתגים ביד אוהבת ומקצועית.

פורסם
אני התקנתי, לפני משהו כמו 4 שנים ב AClass.

 

אז הם ישבו ברחוב תירצה ביפו, לא יודע אם הם עדיין שם.

הייתי באותו מצב- רכשתי את הבליינדר ממקור אחר ועשיתי שם רק את ההתקנה.

הבעלים, שלומי, שבעצמו נהג בבוקסטר משופרת וריכז את מועדון בעלי פורשה, עשה עבודה מצויינת.

בתחום ההתקנות לרכב, שמלא בחאפרים שגורמים נזק למכוניות, היה כיף לראות חובב מכוניות אמיתי שמעביר חיווטים ומתקין מתגים ביד אוהבת ומקצועית.

כנ"ל. רק מילים טובות לClassA.
פורסם

A CLASS עובדים לאט ועם הראש - ולא עושים נזקים לרכב.

הם יודעים לעבוד, אין ספק.

לפני כמעט שנתיים יצא לי לראות שם פורשה 911 טורבו S קבריולט דנדשה, עוברת מסדר התקנות מלא (איתור, נוחות, מיגון...)

לשטוף ת'עיניים.

 

הבעיה העיקרית איתם היא שהם דופקים מחירים מופרכים גם למי שמגיע עם קורולה או קליאו, כאילו יש לו 911.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

הבעיה העיקרית איתם היא שהם דופקים מחירים מופרכים גם למי שמגיע עם קורולה או קליאו, כאילו יש לו 911.

מחיר ההתקנה נקבע לפי איכות וזמן העבודה, ולא לפי יצרן הרכב, בדיוק כמו רופא שיניים, שעושה סתימה בפה של מכוערת או בפה של דוגמנית.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

גם אני עברתי שתי התקנות אצל ACLASS

 

 

האמת שהם נורא מקצועיים. אבל המחירים מאוד לא מוצדקים. 550-600 ש"ח לפי דעתי כיום להתקנה שלא לוקחת יותר מדי זמן.

 

אם ללכת לפי הדוגמה של רז, זה כמו ללכת למנתח הפלסטי היקר ביותר רק בשביל לעשות גבות ...

 

בפעם השלישית, שאח שלי קנה, הלכנו למתקין מערכות שעשה עבודה נהדרת בשליש כסף . בסופו של דבר ההתקנה לא מסובכת ודי זריזה.

 

בכל מקרה אם למתקין רגיל אין ניסיון עם הבליינדר הייתי ממליץ כן ללכת ל ACLASS או לפחות למתקין שמכיר את העבודה. חבל לחסוף 400 ש"ח ולחטוף 750 ... ... ...

פורסם

**רק לצורך הבהרה

 

המחיר להתקנה ב A CLASS נע בין 500 - 600 שקלים ?

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם

לצורך הבהרה אתה מוזמן לצלצל אליהם ולשאול.

 

 

אם אתה צריך מספר טלפון יש בדפי זהב ...

 

 

רק לנחמדות אם הם לא שינו מספר: 03-6837898

פורסם
לצורך הבהרה אתה מוזמן לצלצל אליהם ולשאול.

 

 

אם אתה צריך מספר טלפון יש בדפי זהב ...

 

 

רק לנחמדות אם הם לא שינו מספר: 03-6837898

550 ש"ח כולל מע"מ לM-20

ו-650 ש"ח כולל מע"מ לM-40 (לידיד עם הג'יפ).

פורסם

קלאס A גם יקרנים וגם לא עובדים מי יודע מה, למה אני חושב כך ?,

 

כשהם התקינו קיט קסנון באוטו של מכר שלי אז הם רצו לקדוח עם ברגים חודרים בפח בסמוך לפנס הקדמי לשם קיבוע השנאים, מזל שתפסתי אותו לאחר שהספיק לגרום לנזק קטן יחסית ולקדוח רק בורג אחד בגוף של רכב חדש שעולה יותר מ 400,000 שקל !, כנראה שהם עדיין לא שמעו על חלודה ושאר נזקים שנגרמים מיצירת חורים בפח עם ברגים חודרים, לאחר צעקות הם "מצאו" דרך אחרת הרבה יותר "קשה" לקבע את השנאים...אזיקונים.

מעניין אם שלומי בפורש גם קיבע אצלו ברכב באמצעות ברגים חודרים בפח הרכב.

 

עד עכשיו אני לא מבין למה צריך לגבות מעל 4000 שקל עבור קיט קסנון ?, כי הוא "גרמני".

לא ראיתי שכתוב עליו HELLA.

 

כשהם מתקינים משבשים הם מתקינים אותם עם שני ברגים פשוטים אומללים וללא שום הגנה נוספת (כמו פרופוקסי על ראש הבורג למנית פתיחתו ע"י גנב וכדומה) שחשופים לגניבה, האמת...הרוב מתקינים כך את המשבשים ללקוחותיהם כך, וזאת כנראה מהסיבה שמשך ההתקנה יותר קצר ואולי כי אין להם יותר מדי אינטרס שלא יגנב ללקוח המשבש.....

מסקנה שלי, תעשו סקר שוק, אל תקנו כל מה שאומרים לכם, ואם אתם יכולים....תתקינו לבד או אצל מכר שיעשה את העבודה מכל הלב.

 

נ.ב, אם איש המקצוע לכם נוסע בפרארי והיא לא נתקבלה מיכושה אז כדאי שתשאלו את עצמכם עוד כמה שאלות לפני שאתם רצים עם הכסף.

פורסם

יש יבואנים של מכוניות יוקרה שרוצים תוספת מופרזת לגמרי(הכי מופרז ששמעתי 8000שקל) במחיר בשביל פנסי קסנון מקוריים

אני קניתי לבימר קיט מקורי של פיליפס 6000k ב750דולר

אבל כאן מדובר באמת במערת קסנון הכי טובה שקיימת

הבעיה שבארץ רוב הקיטים זה זבל סיני או חיקויים

 

לא צריך לקפוץ ולהגיד שהבנאדם קמצן בגלל שבהרבה מקרים יותר משתלם להתקין לבד

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם
נ.ב, אם איש המקצוע לכם נוסע בפרארי והיא לא נתקבלה מיכושה אז כדאי שתשאלו את עצמכם עוד כמה שאלות לפני שאתם רצים עם הכסף.

המסקנה היחידה שאני מוצא בנמשל הזה מצביעה בעיקר על צרות העין של זה שאמר אותה

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

לך לאוטו פרט בפ"ת הכי טוב תאמין לי כי יש כאלו שלא מתקינים את זה טוב ואז זה שווה לת** כי אתה צריך שהם יהיו מאוזנים וישרים ... כבר ראיתי כמה שלא הבינו למה זה לא עובד עד שהם גילו שהמתקין לא הוציא להם את הניילון (כמו שיש בפלאפון חדש על המסך ) שיש על הבליינדר...

×
×
  • תוכן חדש...