Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש יבואנים של מכוניות יוקרה שרוצים תוספת מופרזת לגמרי(הכי מופרז ששמעתי 8000שקל) במחיר בשביל פנסי קסנון מקוריים

אני קניתי לבימר קיט מקורי של פיליפס 6000k ב750דולר

אבל כאן מדובר באמת במערת קסנון הכי טובה שקיימת

הקיט שקנית כולל נורות D2S? מה עם האופטיקה? פנס שמיועד לנורות הלוגן הוא לא אותו פנס שמיועד לקסנון.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

RANI

 

תודה רבה על המידע .

 

יש לך מקום מומלץ שמבצע התקנה מעולה ( בכוונה לא אמרתי טובה ........) ?

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם
... כבר ראיתי כמה שלא הבינו למה זה לא עובד עד שהם גילו שהמתקין לא הוציא להם את הניילון (כמו שיש בפלאפון חדש על המסך ) שיש על הבליינדר...

שאני קניתי את הבליינדר הסבירו לי שאסור למכור את המכשיר ללא הניילון כיוון שאז הוא משבש, עם הניילון הוא כמו מגלה לייזר שהוא חוקי ...

 

מה שקורה זה שקונים את זה ככה, מורידים את הניילון וזהו.

 

בפועל אני לא מאמין שאם בית המשפט יצטרך להתעסק עם זה הוא יוותרלמתקין

פורסם
הקיט שקנית כולל נורות D2S? מה עם האופטיקה? פנס שמיועד לנורות הלוגן הוא לא אותו פנס שמיועד לקסנון.

פנס מיוחד לקסנון של סדרה 5 חדשה כולל שפריצרים שהם חובה

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם

אני יודע שחבר שלי שהוא התקין גם בדקו שזה פועל ושזה ישר ... והתכוונתי אחרי ההתקנה מורידים את הניילון ...

פורסם
יש יבואנים של מכוניות יוקרה שרוצים תוספת מופרזת לגמרי(הכי מופרז ששמעתי 8000שקל) במחיר בשביל פנסי קסנון מקוריים

קסנון מקורי באודי עלה 13 אלף, במרצדס ובBMW המחירים דומים (ובבמוו יקר יותר..)

 

אל תשכח שכשאתה מתקין מקורי, זה מגיע עם שפריצרים וקסנון גם לאורות דרך וגם לאורות מעבר וכמובן שפלסטיקה מתאימה..

דברים שאתה פשוט לא מקבל כשאתה קונה קיט רגיל באיזור ה5K בארץ..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

כמו שכתבתי ב750 דולר לא כולל משלוח הבאתי מחול סט מקורי של פיליפס 6000K מודל D2S PLUSכולל גוף מקורי של במוו סדרה 5 E60 ואופטיקה מהניילון כולל מערכת שפריצרים כמובן שהיא חובה

 

אני אישית אם הייתי יכול להרשות לעצמי סדרה 5 חדשה הייתי מתקין קסנון לבד בלי לחשוב פעמיים

13000שקל על קיט מקורי לאוטו שעולה כבסיס כחצי מיליון שקל זה מוגזם מאוד ואם אתה שואל אותי יצרן שמכבד את עצמו צריך לשים את זה כאבזור סטנדרט במכוניות כאלה

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם
כמו שכתבתי ב750 דולר לא כולל משלוח הבאתי מחול סט מקורי של פיליפס 6000K מודל D2S PLUSכולל גוף מקורי של במוו סדרה 5 E60 ואופטיקה מהניילון כולל מערכת שפריצרים כמובן שהיא חובה

כל הכבוד! :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...