Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מגבר crunch v-3004se

הוא נותן 4*75 RMS או 2*250RMS בגישור

מישהו יכול לתת לי חוות דעת עליו ?

יש לי מאחור פיוניר 6*9 35 RMS, רדיו דיסק קצת ישן של קלריון ואני רוצה לשפר את הסאונד מקדימה ולהוסיף קומפוננט

מה יותר כדאי? לקנות מאגנאט, או להשקיע עוד 150-200 שקל ולקנות מורל פולס ?האם ההבדל באמת כ"כ משמעותי בשביל להוסיף את הכסף ?

 

ובנוסף: יש לי דאבל סאב של רד סאונד עם תיבה, אבל אני אצטרך להחזיר אותו (או לרכוש אותו ב- 1000 שקל פחות או יותר)

אז אני מחפש סאב לרכב, לא נראה לי שאני צריך ממש להשקיע כי המגבר ייתן לי 250 RMS לסאב

על איזה סאב אתם ממליצים ?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
מה יותר כדאי? לקנות מאגנאט, או להשקיע עוד 150-200 שקל ולקנות מורל פולס ?האם ההבדל באמת כ"כ משמעותי בשביל להוסיף את הכסף ?

 

המחיר של הפולס הוא בין 550-600 , המגנט קומפ' נחמד , אבל לא כמו הפולס.

 

עדיף להשקיע עוד קצת ולרכוש את הפולס.

בוודאות.

ZZR

פורסם

אני הייתי ממליץ לך על הP2 של רוקפורד בתיבה הוא ייצא לך מעולה ! 900 שקל !

וגם 200WRMS הוא אז אתה תנצל אותו עד הסוף...

!

פורסם

יש לי אפשרות לקנות דאבל סאב של רד סאונד יד שניה עם תיבה, כתוב עליו 800W כ"א, אבל אני מאמין שזה בערך 200 נקי כ"א

השאלה שלי היא:

שווה לשלם עליו 1000 שקל ?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

לא מכיר את הסאבים של רד סאונד אבל לדעתי כדאי לך לחכות קצת להשקיע במונובלוק

ואז תדע עם מה אתה עומד

ואז תתייעץ לגבי סאבוופר

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

לגביי המגבר לך יש אותו אז תן לנו אתה חוות דעת עליו:wink: .

 

לגביי הקומפ' יחסית למחיר שלו סט נחמד+ (היה לי אותו).

לגביי סאב קיקר קומפ (רק קומפ לא vr ) .

פורסם

הקיקר קומפ הוא רק 150, ואני רוצה משהו יותר חזק

ועל איזה סט אמרת שהוא נחמד+, עם המורל או על המאגנאט ?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

את המגבר אני לא מכיר אז אני לא אגיב עליו, אבל א הסאבים אני מכיר.

אז ככה, אם אתה מחפש להרעיד את האוטו אז כך את הרד סאונד(חברה סינית כן)

אם אתה מחפש איכות,מה שנראה לי כי אתה רוצה קומפוננט ולא סתם רמקול מקדימה, אז קח את הרוקפורד.. לא שהוא ידחוף פחות מהרד סאונד הוא פשוט יעשה את זה טוב יותר, נקי יותר ומדוייק יותר.

אז קח את הרוקפורד ביחד עם קומפוננט רצוי המורל.. תהנה..

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

×
×
  • תוכן חדש...