Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאמור אני מחפש סאב SQ ללא תיבה (התיבה תיבנה לבד יחד עם עיצוב הבגאז בזמן הקרוב).

חשוב לציין שעוצמה לא כל כך מעניינת אותי לכן סאבים של 200-300 RMS יספיקו לי עד הגג.

התקציב הצטמק מסיבות שונות ל500-600 שקל.

ככה שאני קצת בבעיה וצריך את עזרתכם.

 

שוב פעם התקציב הוא לסאב נטו ללא תיבה!

פורסם

מצטרף להמלצה, פניקס גולד אוקטן ZR.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אולי זה יראה לכם מוזר קצת אבל ,אני ממליץ לך לחפש פיוניר יהלום שכחתי את הדגם .

 

לי היה כזה סאב ולדעתי הוא עונה על ההגדרה של סאב SQ .

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================

פורסם
אולי זה יראה לכם מוזר קצת אבל ,אני ממליץ לך לחפש פיוניר יהלום שכחתי את הדגם .

 

לי היה כזה סאב ולדעתי הוא עונה על ההגדרה של סאב SQ .

אתה צודק, זה נשמע לנו מאוד מוזר, כל קשר בינו לבין SQ מקרי בהחלט.

under construction..

פורסם

אם להיות קצת חריג מהעדר, הייתי הולך על שני רוקפורדים P1 או P2 בקוטר 8".

בגלל הקוטר הקטן שלהם הם מאוד מדוייקים ודי חזקים. הדובדבן שבקצפת הוא שהם יחסית זולים, בטח כיד שנייה.

 

סה"כ ניתן להגיע לתוצאה מאוד יפה עם שניים כאלה, בלי תקציב גבוה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לא ציינת איזו הגברה קיימת (מבחינת ההתנגדות) ובנוסף לא ציינת אם יש אפשרות ליד שניה, בכל מקרה , לדעתי, עם קצת חריגה, INFINITY REFERENCE משומש יהיה הכי מתאים.

 

אריק.

בשיפוצים

פורסם

ההגברה שתבוא איתו תהיה בהתאם... ככל הנראה מונובלוק של מאקרום או במקרה של תקציב לוחץ לייטנינג אודיו או משהו באיזור.

 

סאבים אני משתדל לקחת חדש מונו בלוק אני אחפש יד שנייה.

פורסם

לדעתי אין טעם לחפש סאב SQ עם 500 שקל כי פשוט אין חיה כזאת

 

ישנם סאבים בסכום זה שהם טובים אבל ללא אופי של SQ בשקל .

יש את הP2 של רוקפורד שלעומת הCVR באותה תיבה נשמע SQ לפנים אבל הוא ממש לא

 

מקווה שהבהרתי את הפוענטה ...

×
×
  • תוכן חדש...