Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7281 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי 106 אוטו' 1600.

 

יש לי כבר זמן מה נזילות שמן רציניות מכיוון המנוע ואני יודע שיש לי גם נזילות מהגיר.

 

אני מחפש מכונאי אמין שיבדוק מה צריך לעשות ויתן לי גם מחיר סביר שלא יגמור לי את כל החסכונות (האוטו שווה 24 אלף ואני רוצה למכור אותו).

 

אני גר בתל אביב ומחפש מישהו באזור המרכז (ת"א, ר"ג, ראשון -בת ים - חולון גם סביר)

 

אני אשמח לקבל המלצה.

 

תודה

דורון.

 

נ.ב. שכחתי לומר שהמנוע גם שורף שמן ובקיצור - צריך כנראה בעל מקוצע יותר טוב מאלה שהיו לי עד היום.

פורסם

לא יודע איך להגיע אליו.

 

פניתי אליו 3 פעמים - פעמיים במייל ואחת בדוא"ל ולא קיבלתי תשובה.

 

כנראה שהאיש לא היה בפורום או לא רוצה את המכוניות שלי (יש לי גם מיצובישי שצריכה עכשיו טיפול):|

 

מכיוון שאני לא יודע מה שם המוסך או הכתובת אני לא ממש יכול להגיע אליו.

 

אם מישהו יכול לתת לי טלפון או כתובת של בני אני אשמח, אבל אם לא - אין לי ברירה אלא לבקש אפשרות אחרת.

פורסם

 

פניתי אליו 3 פעמים - פעמיים במייל ואחת בדוא"ל ולא קיבלתי תשובה.

 

במקום לשלוח לו 2 מיילים ודוא"ל אקלטרוני אחד שלח לו אימייל.

 

 

ומצטרף להמלצות מכל הלב.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

המלצה חמה:

 

מוסך ליטל 2000, בהנהלת יוסי. גם ייתן לך הנחה קטנה אם תגיד שהופנית מהפורום.

המוסך באזור רחוב המסגר, בת"א.

 

טיפלתי אצלו בשני רכבי פיג'ו שהיו לי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
המלצה חמה:

 

מוסך ליטל 2000, בהנהלת יוסי. גם ייתן לך הנחה קטנה אם תגיד שהופנית מהפורום.

המוסך באזור רחוב המסגר, בת"א.

 

טיפלתי אצלו בשני רכבי פיג'ו שהיו לי.

ליטל! וכמובן לדבר עם יוסי!

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

רק מוסך ליטל

 

תבקש את יוסי

הוא עושה 10% הנחה על חלקים

ו15% על עבודה

 

אמין ומקצועי

 

קצת יקר אבל מוסך מורשה

106 MK2 RALLYE 1.6

פורסם

בני חזר אלי ואני מקווה שניפגש מחר.

 

לגבי מוסך ליטל - תודה על ההמלצה, אבל היה לי נסיון רע עם מוסך מורשה אחר של פיג'ו, וההמלצות על בני כל כך רבות שאני מעדיף להגיע אליו.

 

תודה לכולם על העזרה.

×
×
  • תוכן חדש...