Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה שלא נעשה כזה אשכול?

כל אחד יוכל לתת המלצה על אוטו והאוטו יכתב ברשימה לפי תקציב.

דוגמא שאני ממציא

 

נגיד רכב עד 5K

פורד פיאסטה -שנתונים 84 - 89

מנוע 1.1 1.3

יתרונות - חסכוני בדלק, אמין, אחזקה זולה.

חסרונות - לא בטיחותי במיוחד, אחיזה לא הכי טובה, אין אבזור בכלל(!)

אין מזגן בד"כ.

אפשר להוסיף נתונים טכניים למיניהם וכו

ועוד בלה בלה בלה....

 

אפשר לעשות גם בצורה אחרת...

שנכתבת פסקה על מכונית ומתחת רושמים את כל השנתונים ולידם טווח מחירים.

אבל זה פחות טוב לדעתי כי יש להרבה מכוניות מחלות ילדות ובאגים בשנתונים מסויימים ויש הבדל משמעותי בין מודלים מבחינת ביצועים מראה וכו.

 

הבנתם את הרעיון? מה אתם אומרים?

זה יחסוך הרבה שאלות ויעשה לכולם קל ונוח לדעתי

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

הרעיון הוזכר כבר מספר פעמים מאז קום הפורום. הבעייה היא שעל אף כי באופן עקרוני הדבר אכן יצמצם את הצורך בהרבה דיונים, הרי שלא פעם, למבקש הייעוץ ישנם פרמטרים שלפיהם אנחנו משדכים להם את הרכב שיתאים לדרישות והצרכים שלהם. כמו כן, יש לקחת בחשבון שאם עובדים לפי הקונספט של מכוניות ע"פ תקציב אזי יש צורך גם לציין כל מיני קטגוריות ולהבדיל בין ידני לאוטו' (אגב, מי יחליט אילו רכבים אכן מומלצים וכמה רכבים לציין) .בנוסף יש לקחת בחשבון את העובדה שהמחירון משתנה ולכן "מישהו" יצטרך לעדכן את האשכול.

 

אינני שולל את הרעיון (זה בהחלט אפשרי לביצוע) אך הדבר לא נעשה עד עתה לא סתם מתוך עצלות.

פורסם
הרעיון הוזכר כבר מספר פעמים מאז קום הפורום. הבעייה היא שעל אף כי באופן עקרוני הדבר אכן יצמצם את הצורך בהרבה דיונים, הרי שלא פעם, למבקש הייעוץ ישנם פרמטרים שלפיהם אנחנו משדכים להם את הרכב שיתאים לדרישות והצרכים שלהם. כמו כן, יש לקחת בחשבון שאם עובדים לפי הקונספט של מכוניות ע"פ תקציב אזי יש צורך גם לציין כל מיני קטגוריות ולהבדיל בין ידני לאוטו' (אגב, מי יחליט אילו רכבים אכן מומלצים וכמה רכבים לציין) .בנוסף יש לקחת בחשבון את העובדה שהמחירון משתנה ולכן "מישהו" יצטרך לעדכן את האשכול.

 

אינני שולל את הרעיון (זה בהחלט אפשרי לביצוע) אך הדבר לא נעשה עד עתה לא סתם מתוך עצלות.

אין לי בעיה ליהיות המישהו.....זה לא כזאת עבודה קשה....

וחוץ מזה אנשים עדין יוכלו לבקש כמו עכשיו...

(ובמקום לחשוב למה לא לעשות...תחשוב איך אפשר לעשות ....אופטימיות זו צורת מחשבה מועדפת יותר מבחינתי)

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

יש סוגי רכבים שונים בסכומים שונים. לדוגמא - עד 15K יש לך BMW 316, או דייהו סופר רייסר, או 205CTI (לצורך העניין).

 

הטענה שלי, היא שרכב מתאימים לפי צרכים - קודם עושים חיפוש, מוצאים רכבים שמתאימים, באים, קוראים, ועוזרים.

 

אל תשכח שכל שנה דגמים מתווספים, בקטגוריות שונות - זה דורש המון המון עבודה, ולדאוג לעדכון תמידי - זה בעיה.

פורסם

אז בוא נשדרג את הרעיון על מנת לפשט אותו טיפה......

הרי אנשים באים ושואלים איזה אוטו מתאים להם בככה וככה כסף עם ככה וככה תנאים...

אז בוא נעשה אשכול מקדים כדי שלפני שאנשים שואלים יהיה להם קצת מידע אודות המכוניות.

כלומר נעשה כזה דבר:

נכתוב טווח מחירים ולידו רק את שמות המכוניות שבטווח הזה (נעשה טווח טיפה רחב כדי שלא נצטרך לשנות כל דקה)

ככה אנשים יכולו לראות מה באופן כללי מתאים להם מבחינת מחיר יוכלו לקרוא קצת על המכוניות ועל מבחני דרכים שנעשו

ואז שימליצו להם על מכוניות הם ידעו על איזה אוטו מדובר ויהיה להם יותר קל להבין למה אנשים ממליצים ומה לדעת הממליצים הופך את האוטו ליותר מועדף מבחינת האחרים.

יותר טוב?

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

ראה, בתיאוריה הכל נחמד - אבל כשאתה מגיע לשלב היישום, זה נהפך לבעייתי - ואפילו לא מעט.

 

יש מטרה לקיומו של פורום זה - המלצות.

 

הפרטים שאתה מדבר עליהם, מופיעים לרוב בחיפוש, ואם מדובר ברכב חדש - פותחים אשכול, ועונים על השאלות.

 

בכל מקרה, לרוב, כאשר אדם פותח נושא עם ציון תקציב מסויים, לדוגמא "מחפש רכב עד 20K", הוא מציין על אילו רכבים הוא חשב, תוך כדי שילוב חיפוש (ברוב המקרים), כך שנותר להמליץ לו רק עפ"י צרכיו האישיים.

 

לדעתי, זה קצת מיותר, ומאוד קשה ליישום (אל תעלב), פשוט שמשך הזמן שיש לעשות את זה (אם בכלל), הוא לא הגיוני, אל מול התועלת שלו.

 

זו דעתי.

פורסם

אין בעיה...לא נעלב אל תדאג....

סתם הצעה לשיפור

ואם לא נחוץ אז לא....

 

אז אולי לפחות נעשה אשכול מידע על מכוניות? (שזה לא דורש "תחזוקה")

יעני שיהיו קישורים לכתבות על מכוניות למפרטים טכניים ולמבחני דרכים.

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

ואז נעשה אשכול לפי דרישות מהרכב ?

 

 

הרי באותו סכום אפשר לקנות די הרבה רכבים.

הפורום הוא לא מחירון, הוא פורום עם דעות, התרשמויות ונסיון - בהתאם לדרישה מהרכב (בהנחה ששואל השאלה יודע לנסח מה הוא מחפש).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
למה שלא נעשה כזה אשכול?

כל אחד יוכל לתת המלצה על אוטו והאוטו יכתב ברשימה לפי תקציב.

דוגמא שאני ממציא

 

נגיד רכב עד 5K

פורד פיאסטה -שנתונים 84 - 89

מנוע 1.1 1.3

יתרונות - חסכוני בדלק, אמין, אחזקה זולה.

חסרונות - לא בטיחותי במיוחד, אחיזה לא הכי טובה, אין אבזור בכלל(!)

אין מזגן בד"כ.

אפשר להוסיף נתונים טכניים למיניהם וכו

ועוד בלה בלה בלה....

 

אפשר לעשות גם בצורה אחרת...

שנכתבת פסקה על מכונית ומתחת רושמים את כל השנתונים ולידם טווח מחירים.

אבל זה פחות טוב לדעתי כי יש להרבה מכוניות מחלות ילדות ובאגים בשנתונים מסויימים ויש הבדל משמעותי בין מודלים מבחינת ביצועים מראה וכו.

 

הבנתם את הרעיון? מה אתם אומרים?

זה יחסוך הרבה שאלות ויעשה לכולם קל ונוח לדעתי

יש לך את המחירון של לוי יצחק בשביל זה.

×
×
  • תוכן חדש...