Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פונטו GT לא מניע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בפונטו GT מודל 95 מנוע 1400 לאחר טורבו חדש עם מנוע חדש.

הרכב לא מניע

ניסיתי ליבדוק את כל החיישנים והכול ניראה תקין .

למבינים מיבניינו, דלק יש וניצוץ יש, כלומר הרכב נידלק עם ספריי קרבורטורים.

לחץ דלק תקין.

האם למישהוא יש מושג מה יכול להיות הבעיה?

בברכה רז...

פורסם

האם בדקו פולסים לאינג'קטורים??

 

אם מניע עם ספריי קרבורטורים, סימן שאכן לא מגיע דלק לתאי השריפה, יש כאמור לבדוק פולסים לאינג'קטורים, עדיף במודד זמן, או סקנר ייעודי לחבר בתקשורת למחשב הרכב, לשים על סיבובי מנוע, ולשים את הסמן על זמן ההזרקה, ולבדוק שקיים ולא מראה 0 .

בדיקה ראשונה יכולה להיות עם נורית בקורת מסוג לד בלבד!!!! לוודא שמגיע לאינג'טורים מצד אחד פלוס קבוע, מצד שני פולסים של מינוס.

 

עוד דבר, תוודא שאין איזשהו ניתוק מקורי או של אימובילייזר כשלהו או אזעקה וכו, שמבצע ניתוק לקו הזרקת הדלק או לממסר כלשהו ששולט על פלוס למזרקים או איזשהו מתח למחשב הניהול.

 

תעדכן

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

האם החלפת מנוע והוא לא מניע? איזה מנוע חדש?, מנוע משומש מפרוקי רכב?.בנוסף למה שכתב דני יש לבדוק אם יש דחיסה תקינה במנוע ואת רצועת התזמון (טיימינג).

אולי מתג האינרציה המנתק מש' דל בזמן תאונה או התהפכות הרכב, קפץ ומנתק את מש' הדלק והוא נמצא, כמדומני, ליד כסא הנהג ברצפה ולחץ על ראש הגומי שלו כלפי מטה ונסה להניע שוב.

תאר ותן פרטים איך וממתי הרכב לא מניע.

מהתשובות ברור שלא ניתן לדעת מה התקלה במדויק ויש לבדוק במוסך מתאים.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

היתה לי אותה תקלה בדיוק,בבלנו 96/1600.

בשיחת טל' אמר לי דני זומרשטיין,לעקוב אחרי החוט + ממשאבת הדלק עד לחיבור לאימובילייזר.

לנתק ולחבר ללא האימובילייזר.כך עשיתי והאוטו הניע.האזעקה והנעילה עובדים רגיל,אלא שאין לי

ניתוק הזרקה.ואני גם לא רוצה שיהיה לי.

בהצלחה

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

הקודנית מבוטלת.

יש פולסים למזרקים .

המכונאי טוען שאין מצב שהטיימינג לא במקום .

המנוע מיבוא (אני לא בדקתי קומפריסיה אבל המכונאי בדק )

שוב...הרכב נידלק עם ספריי סיליקון (או קרבורטורים ) ועובד מצויין.

האם יכול להיות שהדלק מהול(כי אני לא רואה סיבה אחרת)

בברכה רז...

פורסם

לי הייתה בעיה כזאת בפיזו שלי 205 GTI כאשר העברתי פלוס קבוע למשאבת דלק שזרקה תמיד דלק עד שהגעתי למוסך ובסוף התברר שהיה נתק בחיבור למשאבת דלק החשמלית.

תבדוק את זה.

מקווה שעזרתי

  • ספונסר פורום
פורסם

רפי לין, כנראה שהפעם חמקה מעיינן מילה או שתיים,הוא רשם "לחץ דלק תקין" ככה שמשאבה וניתוקים היא לא אופצייה( במידה והבדיקה אכן בוצעה,ובוצעה נכון)

לפותח השרשור, אם אתה אומר שישנו לחץ דלק תקין בק המזרקים,וישנם אותות(פולסים) לאינג'קטורים,אזי כן מגיע דלק לתאי השרפה,לאחר מספר ניסיונות הנעה,פרק מצתי ובדוק אם הם רטובים בדלק, במידה וכן,יכולה להיות בעיה של דחיסה(רינגים תפוסים,טיימינג לא במקום)

בדוק ועדכן

פורסם

ESI...לפי מה שרשמת הרכב לא צריך להניע וזה נכון .

אבל ברגע שאת מניע עם ספריי קרבורטורים הרכב מניע ועובד יופי .

אם התיימינג לא היה במקום אז הרכב לא היה נידלק או שהיה מזייף .

לגבי הפלגים שאולי הם רטובים לא יכול להיות כי הרכב מניע יופי עם ספריי.

פורסם

אתה יכול לקחת מיכל של ניקוי אינג'קטורים של BG (לא אינפוזיה אלא מיכל שעובד על לחץ אוויר חיצוני וגבוה) ,

 

מלא אותו בדלק רגיל לחלוטין!!!!

 

נתק את משאבת הדלק מחשמל, נתק את שני צינורות הכניסה והיציאה לחנוכיית המזרקים.

 

את החזרה סתום - זה מהותי וחשוב, אחרת לא יצליח הבדיקה.

 

את הכניסה חבר ליציאת מיכל הBG (זה לא הפחיות, מכונאי ואיש דיאגנוסטיקה יודע מה זה)

 

חבר לחץ אוויר לונטיל הייעודי במיכל זה , תן לו לחץ מסויים (לבדוק נתוני יצרן לגבי הלחץ המדוייק)

 

נסה להניע.

 

זוהי בדיקה האם הדלק במיכל שלך מהול, אבל היא גם עוקפת בעיות לחץ דלק וספיקה--, לכן חשוב לבדוק אחכ אם הכל בסדר, גם לחץ דלק וגם ספיקה!!!!

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

  • ספונסר פורום
פורסם
ESI...לפי מה שרשמת הרכב לא צריך להניע וזה נכון .

אבל ברגע שאת מניע עם ספריי קרבורטורים הרכב מניע ועובד יופי .

אם התיימינג לא היה במקום אז הרכב לא היה נידלק או שהיה מזייף .

לגבי הפלגים שאולי הם רטובים לא יכול להיות כי הרכב מניע יופי עם ספריי.

לא!!! ספרי קרבורטור דליק ונפיץ יותר מדלק!!! מנוע עם דחיסה נמוכה יניע עם ספריי קרבורטורים,אבל לא אם דלק,שוב, בדוק אם המצתים רטובים בדלק!!!

במידה וכן,יש סבירות לדלק מהול או חוסר דחיסה. במידה ולא, בדוק את הצעתו של דני.

פורסם

שלום לך !

 

הבעיה שלך היקומפרסיה ירודה כלומך לחץ מנוע נמוך מאוד לך אני ממליץ לך לבדוק קומפרסיה על ידי שעונים ולפתוח מנוע לפי הצורך

×
×
  • תוכן חדש...