Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
:bugeyed::screwy::loco::silly: תגידו, אתם רציניים שאתם עונים לבן אדם???

 

למה בכלל השאלה?? איפה שמעת שאסור????

 

ובאותו מוטיב: אפשר לנסוע עם שיער ארוך פזור?? או שחייבים לאסוף בגומיה (כמו בבריכה)?

וג'ינס אסור??...

 

חופשי אחת השאלות ההזויות שנתקלתי בהן בזמן האחרון!

זה בכלל לא ברור, כי אולי יש מחקרים או אלוהים יודע מה שמראה שכובע מוריד את שדה הראיה ובזמן פתיחת כרית אויר זה מפנצ'ר לך את המוח. לדעתי זאת בכלל לא שאלה דפוקה.

עובדה שאסור לנסוע יחף, זאת שאלה בידיוק באותו סיגנון. על יחף אני יודע שאסור כי קראתי פה, על כובע לא נישאל אף פעם.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
כובע מוריד את שדה הראיה

כובע באמת מוריד את שדה הראייה .

 

 

 

 

 

 

 

 

אבל למה אתה צריך חפש מטוסים תוך כדי הנסיעה ?

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
זה בכלל לא ברור, כי אולי יש מחקרים או אלוהים יודע מה שמראה שכובע מוריד את שדה הראיה ובזמן פתיחת כרית אויר זה מפנצ'ר לך את המוח. לדעתי זאת בכלל לא שאלה דפוקה.

עובדה שאסור לנסוע יחף, זאת שאלה בידיוק באותו סיגנון. על יחף אני יודע שאסור כי קראתי פה, על כובע לא נישאל אף פעם.

אתה יודע מה? בוא נעשה ניסוי... תיכנס לאוטו כשאתה יחף, תאיץ למהירות 50 קמ"ש, ואחרי זה נסה לבלום בחוזקה!! ואני רוצה לראות איך אתה לא מתקפל מכאבים, מהלחיצה על הדוושה!

בכל הנוגע לנהיגה עם רגליים יחפות, או אפילו נעלי בית רכות, אין שום ספק בכך שזה מפריע ואף מסוכן מאוד במצבי חירום!

 

אבל בכל הנוגע לכובע - זה נשמע לי הזוי לחלוטין לשאול שאלה כזאת, שלא לדבר על זה, שאין מצב שיחוקקו אי-פעם חוק כזה.... תחשוב כמה תתי סעיפים הם יצטרכו לנסח:

כובע מצחייה - כן

מצחייה - עד 8 ס"מ

מותחן של הכובע רק עם סקוץ', ולא עם תופסן נמתח...

 

כובע טמבל - רק הצבאי/אזרחי...

כובע שוטר - אך ורק עם הסמל הקטן יותר...

כובע קאובוי - לא... (מי יגדיר מה זה קובע קאובוי לעזאזל??)

 

ועוד חירטוטים כאלה....

 

קיצר, אם תחשוב על זה... תבין שזה באמת שאלה הזויה לחלוטין... אבל דיי משעשעת האמת! :silly::loco:

 

(רק אל תיעלב עלי או משהו - אני לא בא לרדת עליך או משהו כזה!...)

בברכה!

יונתן.

פורסם

אפרופו מותר שמעתי שאסור לנהוג בלי חולצה, זה נכון?

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...