Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

ברשותי שברולט קאווליר שנת 96 ואני מאוד מרוצה ממנה (אוטו משפחתי המאכלס את 3 ילדיי).

 

כעת אני לפני החלפה לקווליר שנת 2001 דגם CS המנוע 2400 סמ"ק (150 כ"ס).

 

רציתי לשמוע חוות דעת לגבי המכונית:נוחות,צריכת דלק וכל נתון אחר שיעזור לי בגיבוש ההחלטה הסופית.

 

 

תודה רבה לעוזרים והמשך יום נעים,

פורסם
שלום.

 

ברשותי שברולט קאווליר שנת 96 ואני מאוד מרוצה ממנה (אוטו משפחתי המאכלס את 3 ילדיי).

 

כעת אני לפני החלפה לקווליר שנת 2001 דגם CS המנוע 2400 סמ"ק (150 כ"ס).

 

רציתי לשמוע חוות דעת לגבי המכונית:נוחות,צריכת דלק וכל נתון אחר שיעזור לי בגיבוש ההחלטה הסופית.

 

 

תודה רבה לעוזרים והמשך יום נעים,

אהלן!

רכב שיהווה רק שיפור לעומת ה96 שלך.

רכב ממש נוח לדעתי יותר מ ה96 ובהחלט יותר חזק,תיקון קל: CS 2200 LS2400 אוקיי.

אם תרצה לשבת באחת,או ללדעת יותר מידע פנה אליי בפרטי.

פורסם

לא הבנתי את התיקון שלך

 

"CS 2200 LS2400 "

 

אני לוקח את הדגם המפואר (אם אני לא טועה CS) והוא אמר לי שזה מנוע 2400 סמ"ק.

 

לא קיים כזה דבר?

פורסם

2400 סמ"ק זה רק LS לא CS

 

אני חושב שב-2002 מנוע ה-2.2 הוחלף במנוע מוצלח הרבה יותר של האופל וקטרה, אולי כדאי לך לחפש כזה.

 

באופן כללי הייתי חושב פעמיים אם לקנות קוואלייר בשל העובדה שהרכב ממש מבייש מבחינה בטיחותית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

למרות שיש לך קוואליר 96 ואתה מרוצה ממנה מאד אתה לא לויאלי

שנה את הכינוי שלך.....

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם

לא הבנתי מה אתה רוצה.

תוכל להסביר שוב ?

למרות שיש לך קוואליר 96 ואתה מרוצה ממנה מאד אתה לא לויאלי

שנה את הכינוי שלך.....

פורסם
2400 סמ"ק זה רק LS לא CS

 

אני חושב שב-2002 מנוע ה-2.2 הוחלף במנוע מוצלח הרבה יותר של האופל וקטרה, אולי כדאי לך לחפש כזה.

 

באופן כללי הייתי חושב פעמיים אם לקנות קוואלייר בשל העובדה שהרכב ממש מבייש מבחינה בטיחותית.

תוכל לבדוק לי את הענין ?

כי הבן אדם שאני קונה ממנו אמר לי שהמנוע במכונית הוא של אופל וקטרה (והאוטו 2001 ולא 2002)

פורסם
תוכל לבדוק לי את הענין ?

כי הבן אדם שאני קונה ממנו אמר לי שהמנוע במכונית הוא של אופל וקטרה (והאוטו 2001 ולא 2002)

החל מ2003 שווה הקאוואליר עם מנוע 2.2 של האופל וקטרה.

רוצה לבדוק את זה בקלות?

תבקש רשיון רכב יהיה רשום שם הספק אם זה המנוע של האופל :140 כ"ס,אם זה של שברולט 115.

המנועים מאוד נבדלים מזה ,ולדעתי ה16 שסתומים לא יותר מוצלח בעיקר בגלל שתחום הסל"ד שבו הוא יותר יעיל גבוה יותר משל המנוע 8 שסתומים.

כמו גם במנוע של האופל יהיה רשום על מכסה המגן של המנוע ECO-TEC ,בעוד במנוע האמריקאי SFI .

בהצלחה!

×
×
  • תוכן חדש...