Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי מערכת SUPER SOUND DVD ברכב,הכל עובד מצוין והיא עובדת דרך משדר FM

כאשר מדליקים אותה מחדש,היא חוזרת להגדרות ווליום של 20,כאשר במצב זה הרמקולים מתחילים לצרום.

כאשר אני מכוון אותה ידני ל1,היא עובדת מעולה.

מה אני עושה? האם מישו מכיר את הבעיה?

תודה,

מקסים

פורסם

קח את השלט של ה DVD , יש לו שם לחצני וליום משלו.

 

 

הורד את הוליום של הDVD דרך השלט של ה DVD כמעט למינימום.

 

כעת שמע רדיו בווליום מסויים סביר, זכור את העוצמה .

 

העבר לDVD וכעת עם השלט של הDVD העלה את הוליום עד לעוצמה שאתה זוכר ששמעת כמה שניות לפני זה רדיו.

 

זהו מכוון.

 

בהצלחה.

 

דני

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
קח את השלט של ה DVD , יש לו שם לחצני וליום משלו.

 

 

הורד את הוליום של הDVD דרך השלט של ה DVD כמעט למינימום.

 

כעת שמע רדיו בווליום מסויים סביר, זכור את העוצמה .

 

העבר לDVD וכעת עם השלט של הDVD העלה את הוליום עד לעוצמה שאתה זוכר ששמעת כמה שניות לפני זה רדיו.

 

זהו מכוון.

 

בהצלחה.

 

דני

 

.

דני, תודה על התגובה.

לא הבנתי אותי כראוי,אני מגדיר את הווליום דרך המערכת שברכב מכיוון שהקשר בין ה DVD למערכת המקורית ברכב הוא דרך משדר FM ,כדי לקבל איכות טובה אני מוריד ב DVD ל1 מתוך 15 ובמערכת מגביר כמה שאני רוצה,הבעיה היא שכל פעם ה DVD שוכח ומחזיר אותי לפול ווליום (כל פעם שמדליקים ומכבים את המערכת מחדש)

תודה לכם.

פורסם

אז הוא מחובר רק לפלוס אחרי סוויץ' אין לו פלוס קבוע, והוא לא זוכר את ההגדרות.

 

יש לחבר לו פלוס לזכרון קבוע.

 

לאחר מכן יש צורך לבדוק זליגה (גניבת זרם) מהמצבר, שלא יהיה מצב , שבמצב כזה, הDVD גונב זרם, אז האוטו עלול לא להניע לאחר חניה ממושכת, במיוחד אם הנסיעות קצרות ולא יומיומיות.

 

בברכה

דני

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
אז הוא מחובר רק לפלוס אחרי סוויץ' אין לו פלוס קבוע, והוא לא זוכר את ההגדרות.

 

יש לחבר לו פלוס לזכרון קבוע.

 

לאחר מכן יש צורך לבדוק זליגה (גניבת זרם) מהמצבר, שלא יהיה מצב , שבמצב כזה, הDVD גונב זרם, אז האוטו עלול לא להניע לאחר חניה ממושכת, במיוחד אם הנסיעות קצרות ולא יומיומיות.

 

בברכה

דני

.

דני,מה הכוונה ? ואיך אפשר להוסיף לו פלוס.

אם זה משנה משו המערכת פועלת דרך מצת ברכב.

פורסם

maxizem,

 

מכיוון שהמכשיר מחובר לשקע המצית של הרכב, אז כל פעם שאתה מוציא את התקע של המכשיר מהשקע של המצית, המכשיר לא מקבל מתח וההגדרות מיתאפסות. כמו כן צריך ליבדוק איך מחובר החשמל לשקע המצית ברכב שלך, אם הוא מחובר אחריי הסוויץ, אז כל פעם שאתה מכבה את הסוויץ, המכשיר לא מקבל מתח וההגדרות מיתאפסות. מומלץ לחבר את המכשיר בחיבור קבוע, שלא דרך שקע המצית, ואז לספק לו פלוס קבוע לחוט המיועד לכך (בד"כ חוט בצבע צהוב) ואז ההגדרות של המכשיר ישמרו.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
maxizem,

 

מכיוון שהמכשיר מחובר לשקע המצית של הרכב, אז כל פעם שאתה מוציא את התקע של המכשיר מהשקע של המצית, המכשיר לא מקבל מתח וההגדרות מיתאפסות. כמו כן צריך ליבדוק איך מחובר החשמל לשקע המצית ברכב שלך, אם הוא מחובר אחריי הסוויץ, אז כל פעם שאתה מכבה את הסוויץ, המכשיר לא מקבל מתח וההגדרות מיתאפסות. מומלץ לחבר את המכשיר בחיבור קבוע, שלא דרך שקע המצית, ואז לספק לו פלוס קבוע לחוט המיועד לכך (בד"כ חוט בצבע צהוב) ואז ההגדרות של המכשיר ישמרו.

 

שלו.

תודה,זה מה שעבר לי בראש.

שלו,יש בעיה בדברים שלך מבחינתי: ברגע שמכבים את המערכת בכל מצב ההגדרות מתאפסות.

פורסם
תודה,זה מה שעבר לי בראש.

שלו,יש בעיה בדברים שלך מבחינתי: ברגע שמכבים את המערכת בכל מצב ההגדרות מתאפסות. גם כאשר המכשיר מחובר ומקבל מתח?

maxizem,

 

האם בתקע המצית שמחובר למכשיר, מחוברים לפלוס של התקע חוט אדום וחוט צהוב ביחד? (החוטים האדום והצהוב מגיעים מהמכשיר)

 

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...