Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום כרגע מותקן אצלי JBL GTO-4000 שנותן 50RMS ל4 ערוצים ובגישור 150

הוא מפעיל סט של דוטק וסאב של FOCAL 27A שצורך 250RMS

מה שאני רוצה להשיג בשדרוג זה בעיקר הספק יותר טוב לסאב ואיכות הגברה התקציב שלי באיזור ה1000

ומצאתי מגבר מיד שניה של רוקפורד 501X ב700 שקל שיתן לסאב בידיוק מה שהוא צריך (250RMS) ולסט 65 לערוץ

האם כדאי לי לקחת את המגבר הנ"ל שמעתי שלמגבר הזה ההצערות בפועל הם גם יותר חזקות ממה שרשום...מה אתם אומרים?

והאם יש הצעות נוספות ואיך הוא לעומת הJBL מהדיוטי פרי?

פורסם

טוב אני רואה שבינתים אף אחד לא ענה...

 

אבל יש לי עדכון ושאלה אחרונה בהשוואה של המגבר של הJBL למגבר של היפוניקס מסידרת titan דגםtxi-4406 הוא נותן 55 RMS לערוץ ו220

האם הוא יותר איכותי/חזק מהJBL?

מה עדיף והאם הוא יחזיק לי את הסאב של FOCAL בגישור(מקבל 250RMS)?

פורסם

מצטער אני לא יכול לערוך אבל שכחתי פרט חשוב ואני חיב לקבל את החלטה כמה שיותר דחוף יש לי שתי אפשרויות להחליט ביניהן:

JBL GTO 75.4 שכולם כמובן מכירים מהדיוטי פרי ב200$

או

היפוניקס TITAN TXI-4406 משומש כחדש ניקנה לפני כחודש ב800 שקל!

http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=16333

×
×
  • תוכן חדש...