Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם לאחרונה עשיתי בדיקה לרכב שאני רוצה לקנות

והיתה הערה שהמנוע מזיע שמן

 

מה זה אומר

והאם זה ניתן לתיקון

פורסם

רשום כך :

בלוק מנוע = > נזילת שמן = >תצורכת שמן מהצילנדרים => רעש שסתומים - החלף רצועת זימון לפי הוראות יצרן

והבנאדם הראה לי לפי הספר טיפולים שלו במוסך מורשה

באיזה תאריך הוחלפה רצעות תזמון מה ,, אז מה לא בסדר

עובדים עלי במכון טסטים?

פורסם

לא עובדים... פשוט רוצים כיסוי תחת לבדיקה שלא שווה שקל כי הם סתם רושמים.

עצה בחינם: לך למוסך שאתה מכיר שהוא אמין והגון ובקש ממנו שיבדוק את הרכב עם דגש כמובן על המנוע והגיר.

אם תקין אז יופי.

שלב ב': לך לפחח אמין ומקצועי בעל שם ובקש ממנו שיבדוק תאונות, פגיעות. 5 דקות אצלו ואתה יודע הכל מבחינת פחחות, שילדה והכל.

אם גם המכונאי וגם הפחח אמרו שהכל תקין תקנה הרכב וסע לשלום.

 

נ.ב

גם אם הם יקחו לך כסף עבור הבדיקה המחיר יהיה סמלי, בטוח שיותר זול מאשר במכון בדיקה ואני מבטיח לך שאתה תדע בדיוק מה יש לאוטו ומה אין לאוטו.

סתם שאלה... על איזה רכב מדובר?

×
×
  • תוכן חדש...