Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע משהו על המגבר הזה מחוץ לנתונים המרשימים שלו ? על החברה ? והאם יש אותם בארץ ? ואם כן כמה זה עולה והיכן?

מישהו שמע אותו

מצ"ב קישור לנתונים שלו

אשמח לשמוע תגובות ממי שיודע

בתודה מראש יהודה

בברכה יהודה

פורסם

מותג מדבקה סיני זול מאוד. נשמע לי נתונים דימיוניים לגמריי.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מותג מדבקה סיני זול מאוד. נשמע לי נתונים דימיוניים לגמריי.

 

איתמר.

פתרת את החידה, ענית לעניין - אפשר ללכת הביתה, יש מומחה חדש!

crunch זה לא מותג מדבקה סיני (כדוגת אחרים בארצנו)

זו חברה אמריקאית (דיי ותיקה יש לציין) של מוצרים בינוניים (אפילו ומטה) במחירים הכי זנותיים שיש.

בדיוק כמו pyramide ושות'.

אגב, אין מכירה מסודרת של crunch בארץ למיטב ידיעתי, אולי היום כבר יש - אבל אני לא יודע מזה...

פורסם

גל,

כאן בדיוק הכוונה כשאומרים זבל סיני. גם אלטק לנסינג ומרנץ היו פעם חברות טובות. היום?

 

.....

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אז תסבירו לי , איך חברה כזו מפרסמת שבחלק של class a של ה class a/b שלה זה סינגל אנדד ?

 

זוהי טופולוגיה שאם היא קיימת במגבר לא יכולה להיות במחיר הזה , ומאידך אף אחד חוץ ממומחים לאודיו לא יבין את המשמעות של זה . אז מה בדיוק קורה פה ? מגבר מדבקה , מגבר אולד סקול ישן ? או תכנון שחודש במגבר פשוט ?

כי אני אומר את זה כך , אם הטפולוגיה הזו מבוצעת היטב במגבר class a/b , אתם מדברים על מגבר שמתקרב באיכותו ל class a אמיתי ואז המחיר הוא מחיר זנות .

ולכן אני לא מבין מה קורה פה

בברכה ותודה לעונים יהודה

בברכה יהודה

×
×
  • תוכן חדש...