Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיפור קצרצר על מכה ברכב + שאלה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבוקר נהגתי בירושלים באיזור משרד החוץ, היה שם מעין פקק קטן, נהג מונית עשה רוורס ונכנס בי בכנף השמאלי.

הרכב שלי הוא טויוטה קורולה, אין לי ביטוח מקיף. מתברר שלנהג מונית אין ביטוח צד ג', כך שהיינו צריכים לסדר בינינו את המכה בלי לערב את הביטוח.

כמובן, אני רציתי להגיע למוסך המורשה של טויוטה, הנהג מונית התעקש שנגיע לוואדי ג'וז, יש לו שם "חברה" רצינית שתטפל במכה זריז.

מכיון שאני לחוץ בזמן, ולא היה לי את הכח והעצבים להתווכח איתו, הסכמתי להגיע לואדי ג'וז, תוך 20 דקות הם סיימו את עבודת הפחחות, הכל חזר להיות כמו שהיה. (בהתחלה הוא חשב שיצטרכו שפכטל וצביעה, בסוף לא היה צורך.)

 

ולשאלתי, מה קורה אם אני מתעקש להגיע למוסך מורשה, ואילו הנהג הפוגע לא מסכים. לאן אני אמור לפנות במצב כזה?

ולשאלה היותר קשה, מה היה קורה אם לאחר שעזבנו את המקום, הייתי מתקשר אליו והוא היה אומר לי לא היו דברים מעולם. מה אז הייתי עושה? איך בכלל הייתי מוכיח שהוא פגע בי?

 

תודה מראש.

פורסם

אז זהו שלא היה לי מצלמה :(

 

דוקא חשבתי לקחת עד את אחד האנשים שהיו שם,

אבל חשבתי לעצמי אם אני במקומו לא בטוח שהייתי מסכים להיות עד.

×
×
  • תוכן חדש...