Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי, כל מי שמתקין מערכת עוצמתית ברכבו נמצא בסיכון רציני לנשירת אוזניו מהסיבה הפשוטה שאין בתוך הראש שלו שום דבר שיחזיק אותן דבוקות למקום.

 

חבל שבחוק החרמת המכוניות אין סעיף לגבי השמעת מוזיקה בפול ווליום בלילה באיזור מגורים. היה מתאים אם היו מחרימים את המכוניות שנוסעות כך ומוסרים אותן להתכה.

פורסם
לדעתי, כל מי שמתקין מערכת עוצמתית ברכבו נמצא בסיכון רציני לנשירת אוזניו מהסיבה הפשוטה שאין בתוך הראש שלו שום דבר שיחזיק אותן דבוקות למקום.לא מסכים איתך בעליל, לא אוהב, אל תתקין, אבל גם אל תשפוט\תעליב אחרים.

 

חבל שבחוק החרמת המכוניות אין סעיף לגבי השמעת מוזיקה בפול ווליום בלילה באיזור מגורים. היה מתאים אם היו מחרימים את המכוניות שנוסעות כך ומוסרים אותן להתכה מסכים איתך לחלוטין!, זה פשוט אסון, אין לי בעיה עם מערכות לרכב (להיפך זו המחלה שלי) אבל למה ב4 בבוקר ביום שבת ולמה לעז#$# מתחת לחלון שלי!.

אה..5 תווים:)

under construction..

פורסם

בחיים לא שמעתי רכב נוסע עם מוזיקה קלאסית בפול ווליום בשעות הלילה.

משום מה תמיד זה מוזיקה תורכית כבדה או טראנסים של DJ חובבים מכיתה ט'.

 

לא שזה משנה. רעש זה רעש. גם מי שהולך ברחוב וצועק בסלולארי באמצע הלילה ראוי שייערף ראשו במסורית חלודה.

פורסם

מה עושים לגבי רעמים חזקים שמעירים אותך כל פעם אחרי ששעות לוקח לך להירדם?

 

עוקרים לאלוהים את הלב עם כפית?

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
מה עושים לגבי רעמים חזקים שמעירים אותך כל פעם אחרי ששעות לוקח לך להירדם?

 

עוקרים לאלוהים את הלב עם כפית?

לא.

אבל מחלקים ציזבורגרים מחוץ לבית חבד ביום כיפור.

:roll:

כן כן, לא לא.

פורסם

את המזוזות כבר עקרתי מהבית יחד עם כל סימן אחר של עבודת אלילים.

ואם אני אמצא כפית מספיק ארוכה....

פורסם
לא.

אבל מחלקים ציזבורגרים מחוץ לבית חבד ביום כיפור.

:roll:

לא רעיון טוב (הדודים שלי בכפר חב"ד יפסיקו להזמין אותי לבריתות...)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
לא רעיון טוב (הדודים שלי בכפר חב"ד יפסיקו להזמין אותי לבריתות...)

זה דווקא מה קוראים win-win, לא?!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא ממש - מאיזה עוד מקרים אני יכולה "לדפוק" את הממסד הדתי בישראל?

 

ככה זה כשבחורה יכולה להגיע לכפר חב"ד במכנסיים, חולצה לא יותר מדי סגורה, לשתות ויסקי איכותי עם הדודים (לא הדודות) ולחטוף מימין ומשמאל הערות כמו "נו, מתי יהיה לך חבר כבר, מתי תתחתני, את יודעת שכל בנות הדודות שלך כבר היו נשואות בגילך" (יש לציין שאני בת 19...)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
מה עושים לגבי רעמים חזקים שמעירים אותך כל פעם אחרי ששעות לוקח לך להירדם?

מתעוררים בבוקר, ואז, שכולם שואלים:"שמעת את הרעמים בלילה?", אתה עונה:"לא, ישנתי!"

×
×
  • תוכן חדש...