Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע מתי מתארגנות הדרכות בנושא איטום בדיינמאט

אני יודע שפעם נערכו כאלה בחסות אוטופרט

מישהו יודע?

פורסם

1. יש סרט הסבר באתר של DYNAMAT .

 

לא מסובך מדי, לנקות דלת היטב ( מסיר שומנים -עם אמצעי הגנה כמובן).

לייבש, לחתוך חתיכות בגודל הרצוי, להדביק על המשטח היבש, ולחמם עם פן תעשייתי (בלאואר)

עד להיצמדות היריעה אל הדלת.

 

2. אם אתה קונה מחנות, תבקש הסבר על התקנה.

ZZR

פורסם

אוטמים את הדלת גם מהצד הפנימי וגם מהחיצוני.

 

בכל אופן בכל הנושא של איטום בארץ, קצת לוקה בחסר.

אין ממש צורך להדריך, השימוש הוא יחסית פשוט והחוק היבש אומר, כל מה שניתן לאיטום....לאטום.:).

הדבר היחידי שצריך לדעת הוא להכיר את המוצרים השונים שימושיהם וכל אחד מה הוא נותן.

ישנם חומרי איטום מיוחדים לגגות,מכסה מנוע,רצפות רכב,באג'ז, חומרים שגם מבודדים טרמית ולא רק אקוסטית, המגוון הוא עשיר מאוד, ולצערי כל מה שמוכר בארץ הוא האקסטרים או האוריג'ינל...

 

אגב, צ'יפר מייבאים היום את "קסקייד אודיו", חומרי האיטום שלהם הם ברמה מאוד גבוהה, יש להם אפילו מס' חומרים שיעילים יותר מדיינמאט(כמו היריעות שמתאימות עצמם לצורת הדלת) וגם מאוד נוחים לעבודה והכי חשוב במחירים ריאלים.

 

הבעיה עם איטום בארץ, שזה נתפס כמשהו מאוד יקר, עד היום גם היה ניתן להשיג רק דיינמאט בארץ.

לפחות בצ'יפר המחירים סבירים וניתן לעשות איטום ללא הוצאות כספיות כבדות.

בכל אופן אני רק מחכה ליום בוא התחרות תגבר ויהיו עוד יבואנים של חומרי איטום ואביזרים נלווים.

חסרות חברות כמו "בי-קוויט","פאט-מאט","דד-אנדר" וכו' וכו' וכו', בארה"ב התחרות היא גבוהה והמחירים נוחים.

אני רק מקווה שבארץ זה יגיע גם למצב הזה...(בימינו במהרה!)

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...