Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כרגע את אזעקה הזאת...

יש לי הנעה מרחוק ברגע שאני לוחץ על כפתור של פתיחת הפגש...

עכשיו מישהו יכול להסביר לי בדיוק איך כל העניין עובד

 

עד כמה שאני מבין הוא שם לי שתי ממסרים עם טימיר של 30 שניות שאם אני לא פותח סוויץ אחרי ה30 שניות אז המנוע נכבה..

אבל אני רוצה קצת פירוט יותר לעומק כי אני רוצה לבטל את האפשרות של הטימיר ולעשות שאם אני לוחץ עוד פעם על הכפתור של ההנעה(שבעצם בפתיחה של הפגש) האוטו יתכבה...יש למשהו מושג ?

תודה מראש

אלון.

© =============== > HU © Pionner DEH-5750MP

© === > Amp © Platinum V12 + Blaupunkt Bsx240

© =============== > Sub © Lanzar MAX-12Dual

© ========== > Componet Rear © Lanzar 6.5" VX6C

© ======= > Componet Front © Magnat 5.25" Bp-2130

פורסם

MVP 625

זה מה שיש לי ...

מה זה סקילוק?

© =============== > HU © Pionner DEH-5750MP

© === > Amp © Platinum V12 + Blaupunkt Bsx240

© =============== > Sub © Lanzar MAX-12Dual

© ========== > Componet Rear © Lanzar 6.5" VX6C

© ======= > Componet Front © Magnat 5.25" Bp-2130

פורסם

לפי התיאור שלך, זוהי אזעקת ביפר ללא מערכת מובנית של הנעה מרחוק, אלא קומבינה, שחיברו לך יציאת פקודה לשני ממסרים וכאשר עובר הזמן מקסימום של הטיימר שעולה איזה 20 שח, אז המנוע כבה.

 

 

צריך ערכה עם מערכת הנעה מרחוק מובנית באזעקה או יחידה חיצונית ייעודית לכך.

 

 

מצד שני ומכיוון שלא ראיתי ולא בדקתי את מה שהתקינו לך באוטו, יש להתייחס לאבחנתי בספקנות, ויש לגשת למתקין לאפשר לו לסדר את זה כראוי, כי האוטו אמור לעבוד (המנוע) 10 דקות עד שהוא כבה מעצמו, או לגשת למומחה אחר לחוות דעת.

 

כמה שילמת? והאם שלמת תוספת להנעה מרחוק?

 

אתה גם אולי יכול להתייעץ עם שירות לקוחות של חברת רב בריח-רדיו מרס, יבואני המערכת.

 

 

בברכה

דני

 

 

 

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...