Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברס'.

יש לי גיבוש עוד שבועיים וחצי-3, רציתי לדעת, יש לי הליכון בבית, ועד לפני תקופת המבחנים האחרונה רצתי עליו הרבה, עכשיו כמעט ולא.

אני רוצה לחזור לזה, מפני שיש לי גיבוש לתפקיד שאני מאוד רוצה, ורוצה להצליח.

השאלה היא כזאת- האם יש הבדל רציני מאוד בין ההליכון לחוץ?

ז"א שאם אני רץ על ההליכון ואתפוס כושר, האם בחיצוני זה ישתנה, ויהיה לי הרבה יותר קשה מאשר שאני אתחיל לרוץ בחוץ כבר עכשיו?

מה עדיף?

תודה רבה, התשובה מאוד חושבה לי!

פורסם

קודם כל בהצלחה!

 

היתרון בהליכון הוא שניתן "להכריח" את עצמך לרוץ ברצב קבוע

החסרון הוא ש"קל" יותר לרוץ על הליכון מכיוון שהרצפה נעה תחתיך.

לסיכום מהניסיון שלי ובמיוחד מהתקופה שהתאמנתי לפני הצבא עדיף לרוץ בחוץ

להקרע בעליות בזוויות שהליכון לא מגיע ואם אפשר אז לעשות ריצות שדה ( שבילים )

שדומות למה שעוברים בגיבושים.

אגב בסופו של דבר ( מעבר לכושר ) לשרוד גיבוש אומר כמה כוח רצון יש לך ואם אתה לא מאנייק

עם חבריך לגיבוש.

פורסם

לא לגעת בהליכון

 

מניסיון אישי הוא עומד בבית ללא שימוש והליכות אני עושה בחוץ

 

הליכון משעמם כי ללכת במקום שעה זה ממש משעמם, בחוץ רואים נוף (בחורות בלבוש מינימלי בקיץ) ומוצאים כסף ברצפה לפעמים, מה יותר טוב מזה?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

:-Pתומר , צודק 100%, לרוץ בים ולראות בחורות עם ביקיני זה ה-דבר.

TVR- תודה על האיחולים.

תודה רבה קודם כל על התשובות, הבעיה שאצלי אין כ"כ מקום לרוץ בשדות והכל, אצלנו יש הרבה מאוד עיר ומעט מאוד שדות ,יערות וחורשות.

אבל עליות ברוך השם יש.

אתם עדיין ממליצים לרוץ על המדרכה עם כל העליות ירידות סיבובים וכו' ולא על ההליכון?

שוב תודה.

פורסם

מנסיון שלי , תבצע ריצות ועדיפות בשדות ובים (מקומות עם אדמה רכה) , מכמה סיבות :

1. כשאתה רץ על אספלד (משטח קשה) לאורך זמן אתה פוגע בברכיים שלך , אדמה רכה בולמת ומורידה לחץ מהברכיים .

2. ריצה על אדמה רכה הרבה יותר קשה ומאמצת יותר שרירים ,וכך מאמנת אותך יותר טוב .

3. סביר להניח שבגיבוש תרוץ על אדמה רכה , לכן עדיף שתתאמן ותתרגל מראש , שכן גם אם לא תרוץ בגיבוש על אדמה רכה , אז יהיה לך יותר קל מאשר אחרים מכיוון שאתה רגיל לרוץ במצבים ומשטחים יותר קשים .

 

ובכלל עדיף לרוץ על משטחים לא מישוריים (ואם יש פרדסים , יערות , שבילים עדיף שם ) , ויש שיטת ריצה שע"י אתה נכנס לכושר יותר מהר היא נקראית פרטלט (אני לא זוכר בדיוק את היא נקראית) , הריצה בשיטת פרטלט בנויה מריצה רגילה וכל 5-6 דקות ספרינט של כ-100 מטר (כאשר כל ספרינט תרוץ 80% מהמהירות שיא שלך ) .

 

שיהיה בהצלחה , ותמיד תעזור לחברים האחרים בגיבוש .

זה נכון

פורסם

חבל שנזכרת שבועיים וחצי לפני הגיבוש..

תזכור יומיים שלוש לפני תן לשרירים לנוח באופן מוחלט..

אל תשכח מתיחות זה אחד הדברים החשובים בכל התעמלות..

פורסם

גיבוש טייס? 2.4 ?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

מבחינה אורטופדית תופתעו לדעת אבל לא הליכון ובטח שלא ריצה בחוץ בריאים.

 

הדבר הכי טוב לכושר (לאדם רגיל) זה שחייה.

*אבי אורטופד.

Veni Vidi Vici

פורסם

לך תשחה בים, אולי תכיר גם מישהי בבקיני מנומר וזוג עופרים שלא יבייש אף שפנפנת סיליקון

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
חבל שנזכרת שבועיים וחצי לפני הגיבוש..

תזכור יומיים שלוש לפני תן לשרירים לנוח באופן מוחלט..

אל תשכח מתיחות זה אחד הדברים החשובים בכל התעמלות..

רק קיבלתי את הזימון אתמול.

לא טייס, אבל יש לי כמה חברים שהולכים לגיבוש טייס בתאריך שלך, אני יאמר לך את השמות שלהם בה"פ.

וזה לא שאני לא בכושר, אני כן, פשוט רוצה להיות חזק מאוד כדי לעבור את זה בהצלחה!

פורסם
מבחינה אורטופדית תופתעו לדעת אבל לא הליכון ובטח שלא ריצה בחוץ בריאים.

 

הדבר הכי טוב לכושר (לאדם רגיל) זה שחייה.

*אבי אורטופד.

 

יש כמה שאלות בקשר לשחיה ( יונצי אל תכעס :|).

 

 

איזה סוג שחיה הכי מועדפת על מנת לשרוף קלוריות?

 

האם שחייה עדיפה על ריצה? ( המטרה - שריפת קלוריות )

 

 

תודה.

שחר.

פורסם
איזה סוג שחיה הכי מועדפת על מנת לשרוף קלוריות?

 

האם שחייה עדיפה על ריצה? ( המטרה - שריפת קלוריות )

האמת שזה תלוי בך. אם תשחה שחיית סבתא כנראה שלא תשרוף הרבה קלוריות. אם תרוץ "קצב חימום" גם לא תשרוף הרבה קלוריות. אם שריפת קלוריות זה מה שמעניין אותך, לא הייתי ממליץ לך לשחות כי זה.. נורא משעמם. קשה להתמיד בשחיה.

מצד שני אני לא רואה טעם בלרדוף אחרי קלוריות. קילו שומן גוף זה 3,600 קלוריות, אם אתה מוריד קילו בשבוע כנראה שלא רצת 7-9 שעות באותו שבוע..

 

אופני כושר + רנו פסקל ואתה מסודר.

מחפש סאבפריים קדמי למיני (שנת 76 ומעלה, בורג אחד בכל צד).

×
×
  • תוכן חדש...