Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם! אתמול רכשתי את הרכב הראשון שלי, פורד אסקורט אריקה (דגם אקטיב) שנת 95, 1.6. האם מישהו מכיר מוסך טוב לפורד בירושלים (לא בהכרח מורשה, הכוונה כמובן למוסך פורד מורשה בירושלים, אבל חשוב מאוד שיהיה אמין)? יש כמה דברים שאני רוצה לטפל בהם כדי שהאוטו יהיה בובה אמיתית... בתודה מראש, ליאור.

我有很多朋友

פורסם

משלושת מוסכי מורשה של פורד גש רק ל"הבירה". מוסך מקצועי בהחלט ושירות ברמה.

"נתן אקספרס" - זבל של שירות וח** של אנשים.

"תאוצה" - ממש לא.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
משלושת מוסכי מורשה של פורד גש רק ל"הבירה". מוסך מקצועי בהחלט ושירות ברמה.

"נתן אקספרס" - זבל של שירות וח** של אנשים.

"תאוצה" - ממש לא.

לשלושת המוסכים שהזכרת לא הייתי הולך.

 

מוסך הבירה : חבר קרוב שלי הלך לשם עם האסקורט שלו ומאוד התאכזב מאופן הטיפול ברכבו וזאת לאחר שהוא טיפל שם מהיום הראשון שיש לו רשיון.

מוסך נתן-אקספרס : משחטה. אותי אישית ניסו לגנוב. רצו להחליף לי משולש כאשר היה נדרש חיזוק של בורג.

מוסך תאוצה : גם שם ניסו לגנוב אותי אבל אחד הפועלים שלהם עשה קומבינה קטנה וחיזק לי את הבורג.

 

מה עם מוסך אדיב ? אותו לא הזכרת. מוסך עצמון ?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

ממליץ בחום על מוסך עצמון.

 

אנשים מקצועיים מאד ושרות נהדר.

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם
לשלושת המוסכים שהזכרת לא הייתי הולך.

 

מוסך הבירה : חבר קרוב שלי הלך לשם עם האסקורט שלו ומאוד התאכזב מאופן הטיפול ברכבו וזאת לאחר שהוא טיפל שם מהיום הראשון שיש לו רשיון.

מה עם מוסך אדיב ? אותו לא הזכרת. מוסך עצמון ?

 

שמוליק

מוסך עצמון ומוסך אדיה אינם מורשים פורד (מורשים רק של מזדה).

מבין שלושת הנותרים הבירה הוא המומלץ, האמין וגם הזול ביותר אם רק תבקש להיות חבר מועדון ולקבל 10% הנחה על עבודה ו-5% על חלפים. מצד שני גם אחרי ההנחות הוא ישאר מוסך יקר. (218 שקל לשעת עבודה לפני ההנחה ולא כולל מע"מ ולא פחות מ-40 שקל לליטר שמן מנוע). מחיפוש בפורום זה גיליתי שבמרכז הארץ המחירים במורשי פורד זולים יותר.

 

ושלמוליק. היתי שמח לדעת ממה התאכזב חברך?

פורסם

ידידי, אז בוא אני אחדש לך. עצמון מטפל לרוב במכוניות מאזדה אך יש לו לקוחות עם פורדים.

 

חברי התאכזב מאופן הטיפול ברכבו. הגיר שלו נהרס ותקע את המנוע. הרכב ישב בבירה כמה ימים ובסוף החליטו שהמנוע הלך. כשחבר שלי הלך לאיזה ע*** בתוך שנייה הוא איתר את הבעייה והחליף את הגיר.

ועכשיו הרכב נוסע.

 

עוד סיפור, טיפלו לו ברכב טיפול שגרתי, והוא עוד לא יצא מהמוסך, וכבר המנוע החל לרעוד.

סיפור נוסף, חבר שלי הגיע על נזילת מים. ישר קבעו משאבה, הרכב שכב שם כמה שעות !. בסוף זה היה הצינור התחתון.

 

בקיצור, מוסך הבירה עכשיו משפץ את עצמו פיזית, אך מקצועית, אני לא בטוח.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

לא הזכרתי את מוסך עצמון ואדיב כי הם באמת לא מורשים של פורד, מה שבהחלט לא אומר שלא צריך לטפל שם. על "עצמון" שמעתי רק דברים טובים למרות שלא טיפלתי שם שום רכב.

 

אדיב - כשטיפלנו שם מאזדה 6 הם החליפו לנו על דעת עצמם שמן גיר בטיפול 130 אלף. לא אכפת לי, כי זה רק מועיל אבל לפי דעתי לא מחליפים ברכב הזה שמן גיר בכלל, אלא אם כן ק''מ מאוד גבוהה (יכול להיות שאני טועה?). בכל מקרה זה היה משהו כמו קרוב לאלף שקל.

סיפור נוסף זה כשהבאנו אליהם רכב מסוים (לא מאזדה) לאחר תאונת דרכים (כמוסך הסדר) הם בקושי הצליחו להחיות אותו. עשו פחחות וזה, אבל מכונאות על הפנים. הרכב היה שם יותר משבוע ובסוף לאחר שהם שחררו אותו נאלצנו להפנות אותו למוסך מורשה אחר ש"גמרו" את העבודה. כרגע שוקלים להגיש נגדיהם תביעה. מוסך זבל.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

המצב בירושלים די על הפנים מבחינת מוסכים טובים בכלל ופורד בפרט..

אני גם חיפשתי מוסך טוב שמתעסק עם פורדים בירושלים. לא ממש מצאתי בינתיים..

(על המורשים שצוינו מקודם יש ים של סיפורים מכוערים.. והמחירים בכלל בעננים..)

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

אני ממליץ בחום על מוסך הבירה. אין מה להשוות בכלל ברמת המקצועיות והאמינות.

המוסך מנוהל ע"י שלושה אחים, שהם נותנים את השירות בעצמם. מבין המוסכים המורשים מוסך הבירה הוא הטוב ביותר.

כשביקרתי במוסך הבירה, לפני כמה שנים ותיקנתי שם את המאזדה שלי, הופתעתי שיש מוסכים כאלה בכלל, שנותנים יחס כזה.

שטפו לי את האוטו, סידרו לי כמה דברים בלי חיוב, עשו לי פוליש כזה שהעלים לי שריטה מקדימה בחינם, בקיצור מאז אני מתקן רק שם.

וזה עוד אפילו היה לפני שהם שיפצו שם.

 

בקיצור תלך למוסך הבירה, תספר לי אחרי זה איך היה

פורסם

איזה מצחיק !

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...