Jump to content

elimiz1

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי elimiz1

  1. אני ממליץ בחום על מוסך הבירה. אין מה להשוות בכלל ברמת המקצועיות והאמינות. המוסך מנוהל ע"י שלושה אחים, שהם נותנים את השירות בעצמם. מבין המוסכים המורשים מוסך הבירה הוא הטוב ביותר. כשביקרתי במוסך הבירה, לפני כמה שנים ותיקנתי שם את המאזדה שלי, הופתעתי שיש מוסכים כאלה בכלל, שנותנים יחס כזה. שטפו לי את האוטו, סידרו לי כמה דברים בלי חיוב, עשו לי פוליש כזה שהעלים לי שריטה מקדימה בחינם, בקיצור מאז אני מתקן רק שם. וזה עוד אפילו היה לפני שהם שיפצו שם. בקיצור תלך למוסך הבירה, תספר לי אחרי זה איך היה
×
×
  • תוכן חדש...