Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הייתי בירושלים בטסטים, וקיבלתי תשובה מדויקת.

 

אין צורך להשבית שום רכב. אני בא עם שני רכבים שהוחלף בינהם המנוע והרישיונות, ואישור הרכבה ממוסך מורשה,ומקבל רישיונות חדשים.

תודה לכולם, שבוע טוב.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם
היום הייתי בירושלים בטסטים, וקיבלתי תשובה מדויקת.

 

אין צורך להשביט שום רכב. אני בא אם שני רכבים שהוחלף בינהם המנוע והרישונות, ואישור הרכבה מי מוסך מורשה,

ומקבל רישיונות חדשים.

תודה לכלולם שבוע טוב

בדיוק מה שכתבתי:

אין חובה להוריד את הרכב מהכביש.

לדעתי ניתן לרשום את המנוע המוחלף(הגרוע) ברכב התורם ובכך הוא הופך שוב ללגיטימי.

מתעלק בשאלה קצת שונה.

אם החלפתי ללקוח מנוע במוסך,אני יכול לשפץ את המנוע שלו ולהתקין אותו ברכב אחר? (הלקוח כבר שינה את מספר המנוע ברשיון),אם כן,מה הפרוצדורה במצב כזה?

 

תודה,

איציק.

כן, אתה יכול לשפצו ולהרכיבו ברכב אחר.

התהליך הוא אותו תהליך בדיוק, ממלאים שטר מכר על מנוע מפירוק(רושמים את מס' הרכב ממנו הוא פורק) וניגשים למעמדה 1 לרישום.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מצטער על ההקפצה :

אני מעוניין לקנות מנוע של מיני (מנוע 1000 סטנדרטי במצב טוב מאוד)-מבעל מיני שהחליף את המנוע הזה למנוע אחר(באופן חוקי למנוע 1300)וממשיך לנסוע ברכב.

האם אפשרי או לא באופן חוקי?

לפי התשובות כאן נראה לי שלא (1.הרכב השני לא שלי 2.הבעלים שלו אדם פרטי ולא סוחר/ מכונאי 3.לא משביתים את הרכב התורם) .

בתודה

http://video.google.com/videoplay?docid=1449981451840825934&q=austin+Mini

ניר

NIR .Y

פורסם

אתה טועה.

 

אם מי שקנית ממנו את הרכב רשם את המנוע החדש ברשיון, כי אז כל מה שתצטרך הוא את מס' הרכב ממנו יצא המנוע.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כמו שצבי ציין - מצטיידים בשטר-מכר ומציינים בו את מס' הרכב שממנו הוא פורק, ניגשים לעמדה מס' 1 במשרד הרישוי עם המנוע מורכב ומבצעים רישום שינוי.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

קצת בלגן יש כאן ואני לא הבנתי כלום.

יש לי שני רכבים זהים ואני מוריד מאחד את המנוע ומרכיב בשני, זאת אומרת שהרכב שממנו יצא המנוע מורד מהכביש?

ומה יהיה אם יום אחד אני אשפץ את המנוע שירד מהרכב ואני ארכיב אותו חזרה באותו הרכב

לא יאשרו לי את זה?

ועוד משהוא ונניח שאני ארצה להחזיר לרכב שפרקתי ממנו את המנוע ורשמתי אותו על רכב אחר אני יכול להחזיר לו את המנוע המקורי שלו או שזה סוף הסיפור ??

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם
קצת בלגן יש כאן ואני לא הבנתי כלום.

יש לי שני רכבים זהים ואני מוריד מאחד את המנוע ומרכיב בשני, זאת אומרת שהרכב שממנו יצא המנוע מורד מהכביש?

אין כל חובה לבצע "הורדה מהכביש", בעת שאתה מאשר רישום מנוע ברכב אחד, תאשר גם את השני.

ומה יהיה אם יום אחד אני אשפץ את המנוע שירד מהרכב ואני ארכיב אותו חזרה באותו הרכב

לא יאשרו לי את זה?

אם ביצעת רישום "הורדה מהכביש", בכל עת שתחפוץ תוכל להרכיב את המנוע ולחדש ימים כקדם.

רצוי לבצע הפקדת רישיון אם הרכב אינו מוכר כ"אספנות", וזאת למנוע צבירת אגרות.

ועוד משהוא ונניח שאני ארצה להחזיר לרכב שפרקתי ממנו את המנוע ורשמתי אותו על רכב אחר אני יכול להחזיר לו את המנוע המקורי שלו או שזה סוף הסיפור ??
תוכל לבצע רישום מחדש בכל עת וכל מנוע יתקבל בברכה כל עוד תשלם את האגרות הדרושות לרישום השינוי.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...