Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכביש כזה אי אפשר לינסוע לא על 60 ולא על 100, ואני, ורבים אחרים נוסעים בכביש הזה ( שבנוי מצויין גם) הרבה מאוד מעל למהירות המותרת, ככה שהאזרח אשר נסע שמה 160 לא ביצע שום עבירה , כמו שאמרתי כביש ריק בעל שלושה נתיבים רחבים אשר בנוי בצורה טובה ללא בורות.

 

שוב משטרת התנועה מוכיחה שהיא גוף זולל כספים מיותר שנועד לשים פס על הבטחון שלנו בכבישים ומעדיפה להעשיר את קופתה.

פורסם

זה לא היה ברצינות מה שאמרתי קודם אבל באמת מי שמכיר את החלק הזה יודע שכולם שם נוסעים לפחות 90-100...

כשאני נוסע שם 80 אין אחד שלא עוקף אותי.

160 זה כמובן מוגזם אבל לא צריך לעשות על זה כותרות בעיתון לדעתי.

פורסם
שוב משטרת התנועה מוכיחה שהיא גוף זולל כספים מיותר שנועד לשים פס על הבטחון שלנו בכבישים ומעדיפה להעשיר את קופתה.

אתה פשוט חסר תקנה.

בן אדם קטן וממורמר מהעובדה שהוא לא יכול לעשות כל מה שמתחשק לו.

אני מאד מקווה שאתה תהייה הבא שתיתפס שם נוהג מהר מדיי ולו רק בגלל התגובה ה(תסלח לי)מאד מפגרת שלך.

פורסם

אפילו אם זה אוטובאן, כתוב 60 - סע כחוק (+ 10-20 קמ"ש...אף אחד לא צדיק..)

וזה לא השוטרים המניאקים, הם מבחינתם ממלאים מכסה...

המניאקים הם אלה שקבעו שמותר לנסוע שם 60 קמ"ש ולמרות שהם בעצמם נוסעים שם 100 הם לא חושבים אפילו שיהיה ראוי לשנות את המהירות המותרת...

 

(זה אגב נובע מחוסר שכל מלא: הרי אם אתה צריך לשנות משהו אז טעית. ובחלונות הגבוהים בישראל מי שטועה זה אוי ואבוי...)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

גם אם נניח, מצב הכביש והתנועה מאפשר לך לנסוע על 160,זה עדיין מסוכן.

אם צמיג מתפוצץ במהירות 160,אין לך שליטה על הרכב.

יש עוד גורמים שלא תלויים רק במצב הכביש והתנועה...

פורסם
גם אם נניח, מצב הכביש והתנועה מאפשר לך לנסוע על 160,זה עדיין מסוכן.

אם צמיג מתפוצץ במהירות 160,אין לך שליטה על הרכב.

יש עוד גורמים שלא תלויים רק במצב הכביש והתנועה...

ואם צמיג מתפוצץ ב-100 קמ"ש יש לך שליטה על הרכב? :???:

לפי ההיגיון הזה כבר עדיף שתהיה בהגבלת מהירות של 20 קמ"ש...

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

טוב, זה בדיוק כמו השרשור על האופנועים, שבו BMW RICER (זה שחושב שזה בסדר שהוא נסע על 160 בארבע בבוקר כשהוא שיכור ולא יודע מה הוא עושה) ניסה להסביר לי שאופנוענים שעושים ווילי באיילון לא מסכנים אף אחד....

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם
טוב, זה בדיוק כמו השרשור על האופנועים, שבו BMW RICER (זה שחושב שזה בסדר שהוא נסע על 160 בארבע בבוקר כשהוא שיכור ולא יודע מה הוא עושה) ניסה להסביר לי שאופנוענים שעושים ווילי באיילון לא מסכנים אף אחד....
כבר רשמתי שזה לא היה ברצינות!!!

גם אם הייתי נוסע 160 שיכור לא הייתי רושם את זה פה! לא מבין למה אני צריך להסביר כל דבר פעמיים. תפסיקו להתייחס לכל דבר ככה. זה שלא שמתי סמיילי ליד המשפט הזה שרשמתי לא אומר שזה באמת קרה.

אנשים לא מבינים קצת הומור פה.

פורסם

כביש היציאה הדרומית מחיפה הוא אחד מקטעי הכביש הטובים בארץ, והכי טוב בחיפה. הוא מוגבל מהירות אך ורק בגלל היותו כזה.. הוא מכרה זהב למדינה.



I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

הוא הרבה יותר בטוח ובנוי יותר טוב מהכביש המהיר עליו הוא מוביל (כביש החוף) :?

 

לכן ההגבלה מוגזמת אני אישית נוסע שם עד 90 .

פורסם

הכביש מוגבל ל-60 כי יש לידו תנועה פוטנציאלית של הולכי רגל וכאלה שחוזרים מהים. נכון שהוא רחב ובעל כמה מסלולים ,אבל הוא עדיין נחשב עירוני. מי שמכיר את משטרת התנועה , יודע שהיא מחפשת בדיוק את המקומות הללו כדי ללכוד נהגים ממהרים.

 

לפיכך ,מי שמספיק אדיוט כדי לנסוע במהירות כזו במקומות כאלה - אני לא לגמרי בטוח שלא מגיע לו.

פורסם
ואם צמיג מתפוצץ ב-100 קמ"ש יש לך שליטה על הרכב? :???:

לפי ההיגיון הזה כבר עדיף שתהיה בהגבלת מהירות של 20 קמ"ש...

 

 

עמוס

עד מהירות של 80-90 קמ''ש יש לך שליטה על הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...