Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המשטרה שוב הרסה אימון ראלי [כתבה מYNET]


itzik901
שימו לב! השרשור הזה בן 5526 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חברים...לצערי,

כסף מדבר!!!

כולם מדברים - אבל כשצריך לשים כסף לבג"ץ - כולם נעלמים.

לפני מספר חודשים - כאשר היה ברור שרשות הספורט לא מצליחה לישם את החוק לספורט מוטורי - קראתי לחבריי לחזור לבג"ץ. מטעמי פוליטיקה ושמירה על יחסים טובים מול הפקידים - נמנענו מכך.

חבל על כל רגע.

כן טוב החוק... לא טוב החוק - זה לא משנה. זה מה יש כרגע ועל זה צריך להלחם!

צריך לחזור לבג"ץ (אעלה הצעה כזו לסדר היום בעמותת נהגיי המרוצים IRDA בישיבה הבאה) והפעם כל המועדונים צריכים להרתם כלכלית - לא רק כמה "משוגעים".

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 83
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בוקר טוב

 

תודה לכל אלו שהספיקו לשלוח לי מייל/ה"פ או התקשרו.

 

אני בכוונה לא מלהיט יותרמדי את האוירה ותאמינו לי שאני מתפוצץ .

כמו שכתבתי קודם, רק לאחר יום עצמאות נתחיל לעשות את זה מסודר ולא על ידי שליפה מהמותן.

את כל הארגון מול גורמי הממסד אני אעשה באופן מסודר - אנחנו אזרחים שומרי חוק !

 

אבל עוד משהו קטן, מהלב .

אני מודה שהייתי די אגואיסט עד היום.

"הפריעו" לספורטאי הדראג לעשות ארוע משלהם, קראת על זה וזה די חלף על פניי, כך גם במקרים שונים של התערבות המשטרה במקרים כאלו או אחרים, פשוט כי הייתי "עסוק" עם הראש באדמה בעניינים שלנו, הרי לנו לא ממש הפריעו לקיים מרוצי ראלי או ספרינט, אז כן , זה ממש לא בסדר ויכול להיות שמהבחינה הזו, טוב שאתמול זה קרה לנו, קרה לי וזה מוביל אותי למחשבה שאנחנו כולנו יחד, ספורטאים שעושים את מה שאנחנו אוהבים - ספורט מוטורי באשר הוא ולכן אנחנו חייבים להיות מאוחדים.

לא עוד "מלחמות היהודים" בתחום הספורט המוטורי - יש לכולנו אינטרס משותף וזה לגרום לכולם להבין שאנחנו לא עבריינים, שאנחנו רוצים לעסוק בספורט שכולנו אוהבים ויש לנו את היכולת לגייס לארועים שלנו קהל שאפילו הכדורגל יכול לחלום עליו (זוכרים את ה-50 אלף באשקלון ? )

 

שוב, לא להלהיט את הרוחות יותר מדי .

אני מבקש מכול מי שמוכן לסייע, בכל תחום שהוא, ליצור עימי קשר .

אני עורך רשימה מסודרת, לא לדאוג .

 

תודה

דובי

 

 

אולי , סוף סוף - באיחוד כוחות משהו יתחיל לזוז כאן

ואני חושב שאני מדבר בשם חלק מאוד גדול מנהגי DRIFT, MDC & DRAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זיו מירושלים כותב-

כחובב רכב - מרוצי כביש יותר מראלי, ליבים עימכם!

 

לדעתי ניתן לעשות, ואפילו מעבר להפגנות. רק השבוע פסק בג"ץ כנגד המדינה שמנעה משני יזמים להביא לארץ רכב פשוט כי אין אף יבואן סדיר של החברה הזו לארץ - מילים כמו פגיע בכבוד האדם וחירותו ואחריות המדינה לאפשר לאדם את החופש (כמובן מבלי לפגוע באחרים) מעטרים את פסק הדין (כשאמצא - אוסיף קישור לפסק הדין).

 

להלן קישור לאתר פסקי דין בכל התחומים.

 

אולי משם ניתן למצוא פסקי דין שיעזרו בעניין.

 

האתר מכיל את כל פסקי הדין בארץ,בכל תחומי המשפט בארץ בשנים האחרונות. (מומלץ,אתר עם המון אינפורמציה).

(מוסדות,חברות,פרטיים ועוד).

 

http://www.courts.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם

היום הגעתי ושמעתי על המקרה, אני חייב להגיב לכמה תגובות פה גם אחרי שקראתי מה שכתוב בYNET. חברה לא היה מידע מודעיני ולא בטיח, אחד שכואב לו או יש לו משהו נגד מארגן זה או אחר הוא והוא היחידי שמסר את המידע למשטרה. זה קרה בעבר ואני מקווה מאוד שלא יקרה בעתיד. עכשיו בקשר למה שדובי מציע, דובי וכולם עכשיו אתם מתעוררים באמת?? כן ישנן דרכים לעשות משהו, ואספר לכם מה אנו עשינו בנורבגיה. כשצצה בעיה כולם התארגנו באופן מסודר כמובן ועם אישורים על גררים ועגלות והגענו למרכז אוסלו. תאמינו לי שהיה רעש מסוקר גם בטלויזיה וגם בעיתונים. זה בדיוק כמו שנהגי המשאיות יתארגנו ויחסמו את הכביש בגלל סיבה זו או אחרת. חברה החוק עבר וצודק דני שאמר כבר מזמן, וכיום אלון הוא זה שדוחף את העניין בקשר לבגץ שכול ספורטאי יתן רק 50 שקלים וזה יספיק לקחת עורך דין שיטפל בבעיה בבגץ, ובמידה ולא נוכל לארגן את הכסף מה שאתם אומרים זה שאתם לא מעוניינים!!! ורק מקשקשים. ודובי או מי שמארגן משהו בנוגע אני פה ואהיה שמח לעזור.

 

המשיכו לארגן אירועים המטיףף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דובי חברי

וכל שאר הקוראים/הנהגים שיצא לי או לא - להכיר.

כמי שהיה מעורב במהלכים מדיניים/פוליטיים/ציבוריים רבים בחייו הקצרים, אני חייב לציין לטובה את האיפוק והנכונות.

ראשית, דובי יישר כח על המהלך, זו התחלה לדרך פעולה מסודרת ומאורגנת כפי שרשויות המדינה מבינות.

חקיקה וקידום מהלכים הם משחק שיש בו חוקים, אמצעים רבים כשרים ואחרים לאו ולכן, צריך להכיר אותם ולבצע אותם לפי הספר.

בעבר הייתי יועץ אסטרטגי של מאבק הסטודנטים הגדול של 2007, בו בין השאר סגרנו את מרכז ת"א, הקמנו אוהל מחאה בגן הורדים בראש הגבעה מול משכן הכנסת - מקום בו מעולם לפני כן אל נתקע יתד לאוהל, ניהלנו שיחות רציפות עם ח"כים ובכירים במשרדי הממשלה, פרצנו למהדורות חדשות מרכזיות, נידונו בוועדות שונות בכנסת - שתיים בשבוע בערך - וועדת פנים, וועדת חינוך ועוד. אני בא להגיד שזה אפשרי אם עושים את זה נכון, ולא יהיה מאושר ממני לראות את זה קורה מכאן ולכן, אני מציע את עזרת ישראמוטור - שהוקמה ע"י קבוצה של אנשים שניהלו מאבקים רבים בחייהם, הקימו מפלגות, קידמו נושאים על סדר היום, שימשו כדוברים בכנסת וקבעו כותרות במדינה (אפשר לראות בגוגל), לעבוד איתך דובי ועם כולם יחד על כל הפן התקשורתי/הפקתי/בירוקרטי. ללא תמורה אלא מתוך אמונה.

כפי שכתבתי בתגובתי בוואלה ווי.נט - על מנת לקדם מהלכים במדינה צריך להשתמש בכל האמצעים במינון ובצורה הנכונים - קרי תקשורת, אישי ציבור, לוביסטים ועוד. גם חברות הסלולארי עוזבות את התחרות העסקית מחוץ למשכן ומנהלים פורום משותף שפעיל נמרצות בתוך משרד התקשורת, ארגוני הסטודנטים הארציים השונים השאירו את המחלוקות בצד ויחד קידמנו את חוק הסטודנט, הירוקים השונים פעילים רבות במישור הפוליטי/תומך פוליטי על מנת להיות עם היד על הדופק ברגע ובמקום הנכון.

זה לא שלמדינה לא אכפת, פשוט אם אתה לא כמו יתוש באוזן, כל היום מזמזם לח"כים ועוזריהם, מייצר להם כותרות ונותן להם במה, ואם אתה לא יוצר אהדה ציבורית רחבה ביותר, עד כדי שכל אדם שתעצור ברחוב שמע ויודע על המאבק המוצדק והמתבקש הזה, תמיד יהיו נושאים חשובים ממך. אז נכון דובי אני מסכים, יש נושאים קיומיים חשובים יותר, אך אני גם מסכים שיש לנהל שגרת חיים נורמטיבית לצד הדברים הקשים והגדולים שגם בהם יש לטפל. אחד הדברים שקידמתי בעבר הוא הקמת "הברית החברתית - ארגון הגג של הגופים החברתיים בישראל, במסגרת זו ישבו ויושבים עד היום גופים גדולים ביותר - סטודנטים, כל תנועות הנוער, התנועה הקיבוצית, ארגון המרצים, ארגון הרופאים, ארגוני המורים השונים ועוד, גוף זה קם ממטרה אחת - יצירת חזית אחידה אל מול מדיניות ממשלה דורסת, מקצצת וכו' אז אני גם מסכים ומחזק את התובנה אליה הגיע דובי, רק ביחד זה אפשרי, מי שלא חזק ומאוחד קולו לא נשמע, הדרך הכי קלה לפרק אותך כסקטור מגובש היא ליצור "הפרד ומשול" ותאמינו לי זה קל, ניסו לעשות את זה לסטודנטים, למורים ולכל מי שהתאחד ונאבק.

 

לסיכום, ישראמוטור בעניין עם כל הידע והנסיון הפוליטי והתקשורתי שממנו באה, הנסיון שלנו מונח על השולחן לטובת המאבק החשוב הזה.

 

אשמח לשוחח איתך טלפונית בנוגע לדרכי התארגנות נאותות ומובנות.

 

בינתיים שבת שלום אוטוטו גם שבוע טוב שיהיה לכולם והאמינו לי, חייכו והרימו ראש, הגיע השעה, פרסום יוצר פרסום ואהדה ציבורית מזיזה דברים במדינה.

רק טוב לכולם

www.isramotor.tv

אודי

ברכה והצלחה

ישראמוטור - ספורט מוטורי ישראלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אודי שלום

כמי שעבד ומכיר את הנושא על בוריו מהמסד עד הטפחות,ממשרדי הממשלה הרלוונטיים,ואחרון הפקידים,ממרכז הליכוד ועד לנציגים הערבים בכנסת ומחוצה לה,כ 6 שנים, באמונה ודבקות וללא שום תמורה כספית,ימים כלילות, הרשה לי להגיד לך רק דבר אחד.

עברו ימי החסד והתום,עברו ימי ההתנדבות,במדינה עם הבירוקרטייה הנוראה בעולם מדבר רק כסף.

אני כבר מתריע למעלה משנתיים כי השיטה של ליקוק הישבנים נגמרה.

לא יעזרו כל המתנדבים (בקטנה בוודאי, אבל לא בחזית),צריך שוב מטה פעולה,את אותו עו"ד שעבד אז,

הוא זה שהוציא אותנו מהמקרה הקודם של הלכידה המתוקשרת ב 2004 (המשטרה התבזתה).

ללמוד לקח ולהפגיז בתי משפט,רק אז יגיעו אביריי הכנסת להיישיר מבט ולאמר "אנחנו תומכים".

מספיק שקבוצת נהגי המירוצים הוותיקים דור אשקלון יגישו תביעה על מליוני שקלים נגד המדינה על בזיון החלטות הכנסת,על כך שנלקחה מהם הזכות להיות ספורטאים (בגלל הגיל הכרונולוגי) על הנזקים העצומים הכספיים שכלי רכבם המושקעים אינם יכולים לשמש אותם יותר, כן כן על הפרישה שנכפתה עליהם בגלל אוזלת ידיהם של בשלטונות.(זה מהלך מסוקר,זה מהלך אוהד,זה מהלך של תמיכת הציבור,)

צר לי רק על דבר אחד

מלחמות היהודים!!!

אבל התנדבות?. הייתי בסרט הז זה ממש לא עובד ויסלחו לי כולם.

דני לוי

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, אני לא רוצה להלהיט את הרוחות, אבל המירוץ שערכתם הוא כרגע לא חוקי ע"פ חוקי המדינה.

אני הבנאדם האחרון שיתנגד לחיקוק ספורט מוטורי אך ע"פ מה שאני מבין, לא הצלחתם להתאפק ובכל זאת עברתם על החוק.

נכון שכל התהליך של החקיקה הוא מתסכל והרשויות לא זזות לשום מקום, עדיין אין זה תירוץ לעבור על החוק...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני ידידי,

ראשית תודה על התגובה, זה כבר טוב שיש עניין.

דני, כיהנתי כיועץ אסטרטגי בתשלום רב והשגנו מטרות, חבריי לישראמוטור אחד כיהן שנים כדובר בכנסת, אחר שימש מספר פעמים כיחידת התקשרות של מספר מפלגות, הקמתי מפלגה ברמת גן ואף הכנסתי מנדט, ועוד ועוד ועוד...

דני, התנדבות אין פירושה חובבנות.

אם אבקש 5 ספרות לחודש על ייעוץ תקשורת וניהול משברים אז ייקחו את זה ברצינות?

יש לכולנו רזומה ורקע בתחום ועל פי רב אנו מתפרנסים מזה, אז למה לא לקחת בחינם?

אני בקשר עם מספר יועצי תקשרות מהגדולים בארץ, כולם ככולם לפעמים עושים פעולות בהתנדבות, אין זה אומר שבאותו הרגע הם לא שווים.

אינני יודע מה נסיונך עם מתנדבים, לי יש המון עם מאות ואלפי סטודנטים וצעירים ברמת גן שתמכו במפלגת הצעירים שלנו.

בלי מתנדבים אין מאבק, בלי מתנדבים אין מאות או יותר אנשים שבאים להפגנה, או צעדה, או מסע או אפילו מרימים אוהל שצריכים 10 אנשים לפחות להרים אותו ועוד 100 שישנו בו.

בגדול, אתה צודק, אבל תרשה לי כבן 32, להיות קצת, אבל קצת יותר אופטימי, עשיתי מהלכים פה וראיתי דברים משתנים, לאט נכון אבל זה קורה. דני, יש לי לפחות עוד 50 שנה במדינה הזו, חזרתי אליה מאהבה אחרי עסקים מצליחים באנגליה, אז מה? להתייאש ולברוח? כסף וכסף וזהו? לא יודע, מעדיף לשמור על פיסת אופטימיות קטנה ולדעת שבחלקת עולמי הקטנה, שבד"כ נוגעת בציבור רב, את שלי עשיתי ועוד הרבה מעבר.

מסכים איתך לחלוטין לגבי מלחמות היהודים, בדיחה קטנה וידועה עם זקן:

יהודי מגיע לאי בודד, מה הוא עושה דבר ראשון? בונה בית כנסת.

מה הדבר השני שהוא עושה? בונה עוד בית כנסת?

למה? "כי בזה אני מתפלל ובהוא אני לא דורך אף פעם"

יחד עם זאת, כפי שאמרתי קודם, במאבקים גדולים, ידעתי אני ועוד רבים וטובים להשאיר את המחלוקות בצד ולחבור למטרה משותפת אחת, גם סלקום אורנג' ופלא פון, בתחרות עסקית, אבל בכל מה שנוגע בחקיקה הן יושבות ביחד ומנהלות את פורום החברות הסלולאריות שהוא אחד החזקים בהשפעות על מדיניות תקשורת.

 

תרשה לי דבר אחד מנסיון - עו"ד זה טוב וחובה, בג"ץ זה טוב וחשוב, אבל בלי מחלקת תקשורת שתגיד לך מה יקח כותרות ומה לא, מה ישפיע ומה לא, כלום לא יעזור. העיתונאים לעולם לא ירדפו אחריך וכשתעשה משהו שלדעתך חייב להיכנס לתקשורת אבל זה לא יקרה, תתהה למה, והעיתונאים יגידו שזה לא מספיק מעניין אז שום בג"ץ או הפגנה (עוד אחת מתוך מאות ואלפים) לא יעזרו.

גם לעיתונות היום חוקים משלה, לכל התקשורת חוקים משלה, היא קובעת את סדר היום והיא מחליטה. תכבד אותה והיא תכבד אותך - התקשורת.

כמו בכל התארגנות או גוף צריך אסטרטגיה וצריך לפעול במספר מישורים.

 

בטוח שתבין.

www.isramotor.tv

אודי.

ברכה והצלחה

ישראמוטור - ספורט מוטורי ישראלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני,

רק עוד הערה, שלא תבין אותי לא נכון

מסכים איתך ב-1000%, מתנדבים זה קשה, זה בעייתי וצריך גרעין מורעל בשביל להצליח.

אין ספק שלבנות רק על מתנדבים נטו זה קצת קשה ותמיד, כשזה מגיע לכסף פתאום כולום לא זמינים. גם לזה יש פתרונות, על זה כבר נדבר שניפגש בפורום המאבק אני מקווה.

 

שבוע טוב ופורה.

www.isramotor.tv

אודי

ברכה והצלחה

ישראמוטור - ספורט מוטורי ישראלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא שאמרתי.

 

יש למצוא את הפרצה/פרשנות בחוק המתירה את פעילות העמותה.

 

עו'ד טוב תמיד עוזר.

 

נסו באתר המצ'ב. אתר שימושי להפליא.

 

http://www.courts.co.il/

 

שבוע שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, אני לא רוצה להלהיט את הרוחות, אבל המירוץ שערכתם הוא כרגע לא חוקי ע"פ חוקי המדינה.

אני הבנאדם האחרון שיתנגד לחיקוק ספורט מוטורי אך ע"פ מה שאני מבין, לא הצלחתם להתאפק ובכל זאת עברתם על החוק.

נכון שכל התהליך של החקיקה הוא מתסכל והרשויות לא זזות לשום מקום, עדיין אין זה תירוץ לעבור על החוק...

 

שלום רב,

יש משהו בדבריך, אבל גם לקיים הפגנה ולצעוד ברחובות תל אביב היה לא חוקי, להקים אוהל מחאה בלי כל האישורים הרלוונטים - כי אי אפשר להשיג אותם לעולם, זה לא הכי חוקי, אני לא בעד, אבל האם זה לא חוקי? זו השאלה, האם בגלל שלא מקבלים אישור מערייה לשבת על הדשא בעיר זה הופך אוהל מחאה לגיטימי ללא חוקי? האם בגלל שהגיעו 10,000 סטודנטים מתוסכלים לכיכר העיר לצעוד ברחובות זה הופך את המארגנים לפושעים? האמת יש כל כך הרבה דברים כאלו, אבל זו לא הנקודה. הדיון הוא סביב הפיכת הנושא לחוקי, בלבד, זו השאלה שניצבת היום על סדר היום בפורום ואני מקווה שמעבר.

רק אם נביא את זה לידיעת הנבחרים, נראה להם למה זה טוב, איך זה תורם מוסיף מקדם, פתאום כולם יהפכו חסידים לדבר.

יש בעיה אחת, לדעתי, לפחות 50% מהח"כים לא מכירים את החוק ו/או לא שמעו עליו בכלל, וזה בסדר, הם לא יכולים לדעת הכל.

בשביל זה יש ציבור, ארגונים, חיבורים על בסיס משותף ליצירת קבוצות כח, שיקדמו את הנושא.

די לתמימות, זה הרי ככה בכל חברה אנושית. אף אחד לא קם בבוקר וחושב רק על ניהול תקין ומופלא של מדינה. כל ח"כ חושב איך הוא יקבל כותרת, איך הוא יקדם חקיקה, ואיך לא יתקפו אותו על כל מיני דברים, הח"כים צריכים להתמודד קודם כל עם מה שעל סדר היום, כשזה יהיה על סדר היום הם יתמודדו עם זה.

אז בואו נביא את זה לסדר היום.

לא יעזור לנו לאלץ את המדינה לחוקק את זה, אלא להעביר את המסר וההבנה למה זה חשוב וטוב.

כששרים יקחו חלק בארוע בינל"א שיערך בארץ במעמד כל מיני מכובדים, זה יעניין את כולם.

 

שבוע טוב

www.isramotor.tv

אודי

ברכה והצלחה

ישראמוטור - ספורט מוטורי ישראלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא שאמרתי.

 

יש למצוא את הפרצה/פרשנות בחוק המתירה את פעילות העמותה.

 

עו'ד טוב תמיד עוזר.

 

נסו באתר המצ'ב. אתר שימושי להפליא.

 

http://www.courts.co.il/

 

שבוע שלו.

 

 

היי rjet...

בעקרון נכון,

אתה צודק, זה מה שעושים כשרוצים לקיים ארועים מסוגים שונים או כל מיני פעילויות, ולא, זה לא תקין שאנחנו כאזרחים שאוהבים כל מיני דברים ורוצים לחיות כמו שצריך צריכים לחפש פתרונות במקום שיגישו לנו אותם, בסך הכל רוצים להתבטא ולהנות מהחיים במדינת טרופה זו. יחד עם זאת, זו שוב לא הנקודה, אי אפשר לטפל בסימפטום, צריך לטפל בבעיה - הפיכת הנושא לחוקי בצורות שיבדקו ויגדירו מראש צורת פעולה תקינה וריאלית לקיום ארועים.

ממה ששמעתי, קראתי, ראיתי, החוק עצמו מקשה מאד על קיום הארועים, אז מה עשו? חייבו את המדינה בבג"ץ לחוקק חוק, והחוק כמעט לא ניתן ליישום, ובגלל זה, הוא מתגלגל במסדרונות הכנסת בין המשרדים השונים ולא מוצא מנוח. ואנחנו, עבריינים, שצריכים למצוא פירצה בחוק - נו באמת.

הרי אי אפשר לחייב שכן להיות שכן טוב, וכשאנחנו האזרחים, חיים עם המדינה ביחסי שכנות טובה, והיא הקובעת, היא צריכה לחבק להבין ולרצות את קיום המרוצים וחקיקת חוקים שניתנים ליישום ומכך פיתוח כלכלי ספורטיבי תרבותי ובטיחותי.

אפשר בינתיים למצוא פרצות, אבל זה מעייף מתיש ואין לזה סוף. מה שווה להיות צודק, עדיף שנהיה חכמים לא?

 

זה לבינתיים.

אשמח לעזור.

www.isramotor.tv

אודי

ברכה והצלחה

ישראמוטור - ספורט מוטורי ישראלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

יש למצוא את הפרצה/פרשנות בחוק המתירה את פעילות העמותה.

 

 

לא עדיף לבטל את החוק המבזה הזה, במקום לחפש פריצות ולבקש שיכתבו אותו במלואו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים !

אין ספק שהגיע הזמן לפעול אחרת : בלווי אנשי מקצוע , עורכי דין אנשי יחסי ציבור וכ"ד להקצות תקציבים בהתאם וסוף סוף

להתנהל כגוף רציני המתיימר להוביל את הספורט המוטורי בישראל .

אך לפני כן יש להשקיע מחשבה . על מנת להחליט מה הכוון הרצוי : זה שמדבר עליו אודי לבנון או זה של דני לוי ,

צריך להבין ולמקד את הבעיה ? מה עוצר את המהלך ? וכן , גם איפה אנחנו טועים ?

למנות ועד פעולה באסיפה כללית ולצאת לדרך .יתכן ויש לשלב בין הגישות .

לצערי איני מצליח להבין מספיק (וזה למרות לא מעט שיחות עם מעורבים בעניין) - מדוע נעצר מהלך החקיקה /תקנות כאשר

קיים גוף ממשלתי (יוסי ניסן) שמתפקידו להוביל את המהלך ?

אשמח לקבל דעה ענינית וממקדת .

דבר אחד אני די בטוח בעניין הפגנות : לא שהרבה פוליטיקאים ישמחו לצאת עם מגהפונים מול קהל

של בעלי רכבים לא זולים במיוחד , הגוררים רכבי מרוץ -חלקם בשווי של עשרות ומאות אלפי שקלים בתקופה זו - מה לעשות מול קהל מובטלים וקשישים מקבלים הרבה יותר קולות בקלפי ? בסוף גם נזכה לכתבות מבטלות ומלגלגות

בעיתונות ויצא שכרינו בהפסדינו .

בקיצור בניגוד למה שחשבתי בלהט הענינים אתמול , לא נכון לצאת בשיירות ובהפגנות .

כן אכן הכסף ידבר ובשקט .

אשמח לעזור כמיטב יכולתי לקידום הנושא .

טוני בורשטיין

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5526 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...