Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

(אין לי כותרת יותר טובה לנושא)

 

הסיפור הולך ככה:

לפני שבועיים, אני יושב לי בבית וגולש באינטרנט. מצלצל טלפון:

המתקשר: " שלום, זאת משפחת דובניק ?"

אני: "לא" :roll:

המתקשר: " אולי זה דובניקה ? "

אני: "לא זה טעות" :?

המתקשר: " אוקיי, אז לאן הגעתי ?"

אני: "הגעת למשפחת מר***** , להתראות" :nono:

המתקשר: " רגע, רגע "

אני: " כן ? " :?

המתקשר: " אפשר לשאול אותך מספר שאלות קצרות ? "

אני: " תלוי באיזה נושא ולשם מה " :wink:

המתקשר: " אנחנו חברה XXXX (לא זוכר איזו) עורכים מדגם (באמת שלא זוכר)"

 

ככה התחילו שאלות שנמשכו איזה 10 דקות. זה היה לפני שבועיים.

 

היום - מצלצל הטלפון:

המתקשרת: " שלום, זאת משפחת דובניק ?"

אני: " לא " - אני מתחיל להיזכר בשיחה לפני שבועיים וכבר יודע מה היא תשאל. :!:

המתקשרת: " אולי זה משפחת דובניקה ? "

אני: "לא, זאת טעות" :mm_mad:

המתקשרת: " טוב, הייתי רוצה לשאול אותך מס' שאלות בנושא XXXX.

אני: "גברתי, תאמיני או לא אבל שיחה כזאת הייתה לי כבר לפני שבועיים...( לאחר עוד כמה מילים כעוסות פשוט טרקתי את השפופרת). :mad:

 

לאחר השיחה, אני מתחיל לחשוב לעצמי - לאיזו רמה הגיעו אנשים שמנסים לעניין ולמכור משהו בדרך של הטעייה שקר ורמאות... כאילו מה???... הרי מובן (אחרי השיחה השנייה) שהם ידעו מראש שזאת לא משפחת דובניק (צריך לבדוק אם קיימת משפחה כזאת בארץ)... אבל ע"י תחילת שיחה של טעות במספר מנסים לעניין את הבן אדם ובדרך גם למכור לו משהו...

 

למישהו ייצא להיתקל בתופעה הנ"ל ?

 

ממש מרגיז אותי - כדאי מאוד שלא תהייה פעם שלישית...:nono:

Veni Vidi Vici

פורסם

קודם כל זה לא נכון מה שאתה אומר..

 

יש להם רשימות עם מספרים ושמות משפחה וכו, וכאשר מספר אחד לא "תרם" , הוא מועבר לרשימה חדשה , ולאחר כמה זמן מתקשרים שוב מישהו אחר, שלא יכל היה לדעת שזה לא משפחת בלהבלה ... כך שאין כל קשר לשיחה הראשונה ולשניה.

 

אבל זה בהחלט מעצבן :\

פורסם
... כך שאין כל קשר לשיחה הראשונה ולשניה.

רגע.. לא הבנתי..

אתה אומר שבמקרה שתי חברות שונות שאלו על אותה משפחת דובניק/ה?

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
רגע.. לא הבנתי..

אתה אומר שבמקרה שתי חברות שונות שאלו על אותה משפחת דובניק/ה?

 

עמוס

לא, אני אומר שאלה שני עובדים שונים באותה חברה... אתה יודע.. משמרות ...

פורסם

תאתה רוצה לשמוע על סיפור מכירה, הנה בבקשה.

 

משפחתינו מנוייה בחברת אורנג' וצופים בHOT. לפני כמה זמן הגיע אלינו סוכן (בן 22+-) של פלאפון והתחיל לבלבל לאבא שלי את המוח כמה כדאי. כאשר כל מילה שפלט הבחור אבי אמר לא מעוניין. כשאבי בא לסגור את הדלת הסוכן שם את רגלו ולא נתן לסגור אותה ממש בכוח. אבא שלי נלדק כמעת פירק לו את הצורה מזל שהתעברתי והעפתי קיבנימט את הסוכן המפגר הזה.

 

לפני כמה ימים מגעים אלינו חברת TV בלווין (לא YES) אמא שלי פותח את הדלת ואני שומע מחדרי שהם מתחילים לשכנוע אותה לתת להם להכנס למרות שהיא לא מעוניינת. אחרי דקה או שתיים זה ירד כבר לטונים של עצבים ורק אז הם התחפפו מדירתינו.

 

הנה לפניך שתי דרכים למכור בארץ... לא יאומן.

פורסם
תאתה רוצה לשמוע על סיפור מכירה, הנה בבקשה.

 

משפחתינו מנוייה בחברת אורנג' וצופים בHOT. לפני כמה זמן הגיע אלינו סוכן (בן 22+-) של פלאפון והתחיל לבלבל לאבא שלי את המוח כמה כדאי. כאשר כל מילה שפלט הבחור אבי אמר לא מעוניין. כשאבי בא לסגור את הדלת הסוכן שם את רגלו ולא נתן לסגור אותה ממש בכוח. אבא שלי נלדק כמעת פירק לו את הצורה מזל שהתעברתי והעפתי קיבנימט את הסוכן המפגר הזה.

 

לפני כמה ימים מגעים אלינו חברת TV בלווין (לא YES) אמא שלי פותח את הדלת ואני שומע מחדרי שהם מתחילים לשכנוע אותה לתת להם להכנס למרות שהיא לא מעוניינת. אחרי דקה או שתיים זה ירד כבר לטונים של עצבים ורק אז הם התחפפו מדירתינו.

 

הנה לפניך שתי דרכים למכור בארץ... לא יאומן.

אתה בטוח שהוא היה של פלאפון? כי בתור עובד שם לא ידוע לי על סוכנים מדלת לדלת .. (המנכ"ל לא מאשר) , לפני כמה זמן זה היה? יש לך את השם של הבחור שהגיע?

פורסם
תאתה רוצה לשמוע על סיפור מכירה, הנה בבקשה.

 

משפחתינו מנוייה בחברת אורנג' וצופים בHOT. לפני כמה זמן הגיע אלינו סוכן (בן 22+-) של פלאפון והתחיל לבלבל לאבא שלי את המוח כמה כדאי. כאשר כל מילה שפלט הבחור אבי אמר לא מעוניין. כשאבי בא לסגור את הדלת הסוכן שם את רגלו ולא נתן לסגור אותה ממש בכוח. אבא שלי נלדק כמעת פירק לו את הצורה מזל שהתעברתי והעפתי קיבנימט את הסוכן המפגר הזה.

 

לפני כמה ימים מגעים אלינו חברת TV בלווין (לא YES) אמא שלי פותח את הדלת ואני שומע מחדרי שהם מתחילים לשכנוע אותה לתת להם להכנס למרות שהיא לא מעוניינת. אחרי דקה או שתיים זה ירד כבר לטונים של עצבים ורק אז הם התחפפו מדירתינו.

 

הנה לפניך שתי דרכים למכור בארץ... לא יאומן.

אתה מוכרח להוריד במינון של החומצה , זה לא עושה טוב לתאי המוח.

פורסם

אני לא מבין למה לא יצאת איתה ?

 

ליפעמים הם ממש פצצות הטלפניות האלו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
הצורה מזל שהתעברתי והעפתי קיבנימט את הסוכן המפגר הזה..

 

 

 

:mm_yeah: אין דבר יותר מרתיע מלהיכנס לתנוחת עובר ולצרוח.

 

 

 

 

אני לא מבין איך אנשים עדיין נופלים במלכודות הטלמרקטינג וסוכני המכירות.

 

אני הדבקתי על הטלפון של אמא שלי נייר שכתוב עליו :

 

"אם מבקשים אשראי - נתקי"

"אם מציעים פרס - נתקי"

"אם מציעים מבצע - נתקי"

"אם לא עונים לך תוך 3 שניות - תפסיקי לצעוק הלו הלו הלו שעה - ונתקי"

"אם זה מהבנק - נתקי"

"אם זה מס הכנסה - אף אחד לא גר פה - את נרקומנית שיושנת בדירה נטושה - ונתקי"

GOT סחוג?

פורסם
אני לא מבין למה לא יצאת איתה ?

 

ליפעמים הם ממש פצצות הטלפניות האלו

אני יכול להגיד לך ממקור ראשון ... שבהחלט בהחלט יש כמה שוות :D אבל יש גם כמה שצריך כמה :drinking: בגלל שהן כלכך :borg:

 

:rolleyes:

פורסם

כשגרתי בדירה שכורה היו היתקשרים כל הזמן סוקרים (ככל הניראה גם שם מישהו מאווווד משועמם)...

כשהמילים "אל תיתקשרו לכאן יותר" הפסיקו להיות בעלות משמעות היתחלתי בטקטיקה חביבה למדי שהוכיחה את עצמה...

סוקר/ת: שלום, אני מחברת הצקות בין לאומית והייתי מעוניינת לישאול אותך כמה שאלות...

אני: OK, אבל גם לי יש כמה שאלות לישול אותך... מה את לובשת? איזה תחתונים יש לך????

סוקר/ת: סוטה!!!

 

או פשוט לתת להם לישאול את השאלות ולהתחיל להיתנשף בכבדות... ואחרי כמה דקות לצעוק "כן!!! עוד!!! תישאלו אותי עוד!!! אל תפסיקו עכשיו!!!"

 

אחרי כזה דבר הם יורידו אתכם מהרשימה.. מניסיון...

לדעתי הם מישתמשים באותן הרשימות ומעבירים אותן בין חברה לחברה, כמו MAIL SPAM...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
ואני חשבתי שרק אמא שלי עושה ככה :roll:

 

לא יודע איך זה אצלכם אבל לי עונים רק אחרי תריסר הלו הלו...

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...