Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא הונדה סיוויק 97 SR.

קיבלתי את האוטו שהוא עשה 140 אלף. רציתי לדעת אם הבעלים הקודמים החליפו רצועות בזמן משאבת מים וכל מה שמסביב. התקשרתי למוסך מורשה הונדה והם טענו שהוחלפה רצועה לפני 5 שנים.

 

שאלתי היא האם צריך לרוץ למוסך בדחיפות או אפשר לחכות עד לטיפול 10 הבא ( שהא בערך עוד 3K )

 

ושאלה נוספת היא מה עוד צריך להחליף חוץ מרצועת טיימינג?

 

תודה

פורסם

אי אפשר לתת לך תשובה חד משמעית פה בפורום שכן צריך לפתוח את הטיימינג ולראות מה הולך שם

מה מצב המותחנים מה מצב משאבת המים וכו'.

מה המונה של הקילומטרז' כיום?

פורסם

האוטו עשה 166K

 

אני יודע שאני צריך להחליף ב180K אבל בכל זאת עברו 5 שנים והפקידה במוסך אמרה שצריך להגיע לשם דחוף לטיפול.

פורסם

אז אל תקשיב לפקידה למרות שבאמת אסור לשחק עם טיימינג וצריך להקפיד מאוד על כך

אני הייתי מחכה לטיפול שכאמור אמרת שיהיה עוד 3K ועושה הכל ביחד.

שים לב: אם לא החליפו משאבת מים בטיימינג הקודם והאוטו עם המשאבת מים המקורית אני ממליץ לך בחום להחליף!

אותו דבר בקשר למיסב המותח. אומנם הוא לא עובד קשה כמו בלאנטיס למשל אבל אם כבר פותחים והכל אז להחליף.

בעניין מחזירי שמן: אם אין נזילות והרכב עם המקוריים אז לא לגעת! אין כמו מחזירי שמן מקוריים...

פורסם

תודה רבה.

 

לא שאלתי לגבי משאבת מים אם זה חשוב כמו שאתה אומר אני יברר זאת יום ראשון כבר.

 

המליצו לי (לא המוסך) לעשות כיוון שסתומים , זה גם רצוי?

פורסם

בסיויק במודל שלך לפי מיטב ידיעתי ואני לא בטוח בכלל אבל יתקנו אותי המשכילים יותר אם אני טועה יש שסתומים רגילים ללא שימסים אז אין בעיה לכוון אותם על הדרך כאשר יפתחו את המכסה השסתומים לצורך הטיימינג ככה שאפשרי ורצוי בהחלט לעשות את כיוון השסתומים!

פורסם

אם הטיפול שלך הוא בעוד 3K לפי דעתי תקדים אותו ותעשה הכל עכשיו. ההפסד הכספי שלך יהיה מאוד קטן לעומת זאת אם תקרע לך הרצועה או תנזל המשאבה ויתחמם האוטו - יעלה המון כסף לתקן. (ודרך אגב האוטו יגיד לך תודה על זה שהחלפתה לו שמן ופילטר לפני הזמן. יש אנשים שעושים את זה קבוע).

ולגבי השסתומים נראה לי שהם הידראוליים אם כיוונון עצמי ואין צורך לכוונם.

פורסם

בחלק מדגמי טויוטה הישנים ממליצים לעשות טיימינג כל 5 שנים או 100,000 ק"מ, הקודם מביניהם.

אני מניח שהונדה לא כל כך שונה במקרה הזה.

סה"כ תמיד שווה להקדים טיפול מאשר לאחר אותו.

כנס למוסך מורשה, הכן לעצמך כמה מאות (אלפי?) זוזים בצד ובקש טיפול וטיימינג + משאבת מים במקרה הצורך.

אין מה לעשות - אחת לכמה שנים נוחתת בומבה כזאת.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...