Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה מתקין אמר לי ש4 גייג במערכת חלשה יחסית יכול לגרוע מהמערכת בצורה ניכרת....

(הוא דיבר משהו על צוואר בקבוק עומס משהו כזה....)

יש משהו בזה?

פורסם

לא!

 

חוט עבה יותר מהדרוש לעולם לא פוגע בתפקוד המערכת.

חוט דק מידי לעומת זאת - גורם לצוואר בקבוק - אני לא יודע מי זה המתקין הזה... אבל זה דבר בסיסי והוא טעה בו.

 

תחשוב שאתה נוסע כל יום מירושלים לתל אביב - סליחה, בכוון ההפוך בבוקר בשעת הפקקים.

אם ישימו לך עכשיו כביש של שמונה נתיבים וזה בדיוק מה שצריך כדי להגיע בצורה נורמלית לעבודה, אתה חושב שזה יגרע לך אם ישימו לך כביש של 16 נתיבים?

צוואר בקבוק זה מושג של "קצה" אם החוט של השמונה גייג' בקצה לא מספיק, לא יעזור גם אם תשים חוט של 4 גייג' לאורך כל הדרך אם בקצה החוט דק מידי - אבל אם החוט של השמונה מספיק אז אין לך צוואר בקבוק בלי שום קשר ל"גודל הכביש"

 

קפיש?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
איזה מתקין אמר לי ש4 גייג במערכת חלשה יחסית יכול לגרוע מהמערכת בצורה ניכרת....

(הוא דיבר משהו על צוואר בקבוק עומס משהו כזה....)

יש משהו בזה?

כמובן שזה לא נכון. ואם זה מה שאמר לך המתקין ממולץ בחום לחפש מתקין אחר.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אתה יכול להגיד לנו מי זה ? שנזהיר אחרים מהידע העצום שלו.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אם היצרן אומר שעבור המגבר שלו יש להשתמש בחיווט 8 גייג' ופיוז 40 אמפר, ואני מעוניין להשתמש בכבל 4 גייג', לא אמורה להיות השלכה על הפיוז נכון? או שמא אני טועה?

 

שבת שלום לכולם, סוף שבוע חמים ונעים.

פורסם
אם היצרן אומר שעבור המגבר שלו יש להשתמש בחיווט 8 גייג' ופיוז 40 אמפר, ואני מעוניין להשתמש בכבל 4 גייג', לא אמורה להיות השלכה על הפיוז נכון? או שמא אני טועה?

 

שבת שלום לכולם, סוף שבוע חמים ונעים.

נכון, אתה צודק. עצם החלפת הכבל לכבל יותר עבה לא תיגרום לשינוי בערכו של הפיוז.

 

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אמר לי את זה בחור ב"קאדנס" תלפיות.

יכול להיות שאני לא שמעתי טוב, או שהיה איזה בילבול ואל תמהרו להסיק מסקנות לגביהם.

פורסם

להפך! כאן לצערי, אתם טועים!

 

בוודאי שיש לזה השלכה על הפיוז - מה כוונה

 

שמת כבל עבה יותר - אתה יכול גם לשים פיוז גדול יותר

הכוונה פה היא אך ורק לפיוז שליד המצבר!!! ולמה - הפיוז שליד המצבר לא נועד להגן על המגבר שלך, כלל וכלל לא, בשביל זה יש לך פיוז במגבר עצמו - הפיוז שליד המצבר נועד להגן על הכבל עצמו מסקנה של התחממות יתר ושריפה או התכה וקצרים על כל מערכת החשמל שלך.

 

ככל שהכבל עבה יותר ככה הוא גם מסוגל להעביר יותר זרם ולכן הפיוז יהיה יותר גדול - הפיוז שאתה שם כדי להגן על הכבל צריך להיות כזה שיגן על הכבל מלהעביר זרם שהוא גבוה מהערך המקסימלי שלו - כלומר כבל של 8 גייג' מעביר עד 40 אמפר לכן הפיוז יהיה 40 אמפר.

 

עכשיו, שמת כבל 4 גייג' - יופי תהנה ואני מאכל לך בעתיד את האפשרות להוסיף עוד מגברים (למה לא? הכבל שלך מאפשר את זה...) אבל מה... שחכת שהפיוז ששמת הוא 40 אמפר ואם הזמן אתה מוסיף מגבר שלוקח עוד 20 אמפר - הכבל יכול להעביר 60 אמפר אבל משום מה נשרף לך הפיוז - תשים 80 אמפר וזהו.

 

רק תדאג שבמגברים שלך... יש פיוז מתאים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...