Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ...

 

 

יש לי כמה שאלות לגבי שתיה ואחרי זה לנהוג...

 

האם מותר לשתות כמות מסוימת של אלכוהל ואחרי זה לנהוג..?

ועוד שאלה נגיד ששתיתי ליטר בירה כמה זמן אני צריך לחכות כדי שאני יוכל לנהוג..?

 

 

 

תודה מראש על התשובות.

פורסם

מנה אחת של אלכוהול מותרת בחוק - שליש ליטר בירה/כוס יין אחת.

יותר מזה - אסור.

כמה זמן לחכות? נתון לוויכוח, אבל תכלס זה אינדיבידואלי ותלוי בהרבה משתנים.

פורסם

עד כמה שאני יודע לוקח למנה של אלכוהול בערך שעה להתפרקבגוף כלומר אחרי שעה אתה אמור להיות פיקח לחלוטין. אני אישית לא הייתי ממליץ לבדוקאת הנושא לעומק על הכביש רוב האנשים בארץ שותים רק בסוף השבוע ולכן זו בדיוק התקופה להיותהכי ערני ודרוך על הכביש.

 

אתה יכול לעשות ניסוי פשוט בבית שחק משחק מחשב וכל פרק זמן קבוע שתה מנת אלכוהול ותראה איך התוצאות מידרדרות

פורסם

גם אחרי שעה וגם אחרי כמה שעות לא בריא לנהוג אם שתית - מהסיבה הפשוטה שתהיה עייף מת... וגם ככה התגובות שלך יהיו על הפנים (ואולי אפילו תירדם, יש לי חבר טיפש שכמעט מת ככה)

וואלק אתתתתה

פורסם

הוציאו חוק חדש שאוסר לשתות בכלל אלכוהול אפילו לא שליש בירה?

אני טועה?

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

פורסם

הוציאו כבר מזמן חוק חדש והוא פורסם בפורום שמותר שתיהיה רמה של 0.006% או משו כזה בדם...

ככה שגם לי החוק אסור לשתות. וטוב שכך

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

לפי החוק היבש, כבר נאמר כמה אחוז מותר.

 

במציאות, רמת האלכוהול תלויה בגוף האדם.

 

לכל אדם יש את כמות האלכוהול שתשפיע עליו, וכל אחד צריך לדעת גם הוא יכול לשתות ולהישאר פיכח.

פורסם

אכן מחזק את דברי איגור.

בתור אדם בוגר שיודע איך וכמה לשתות, אתה גם מספיק בוגר כדי לדעת ברגע נתון האם אתה יכול לעלות על ההגה. כן או לא? לא אולי לא חצי לא מתנדנד.

ההשפעה תלויה בהרגלי השתייה, סוג השתייה, משקל האדם, ועוד מלא משתנים

לדעתי החוק היבש מעפן

הערה: לפי רמת שאלותיך אתה לא בקיא! אז אל תשתה ותנהג. קודם כל תלמד לשתות, תלמד איך משפיע עליך האלכוהול שאתה שותה. ואז תדע מי מה מו. למשל יש אנשים שקצת טקילה משביתה אותם להרבה זמן. בקיצור צריך להיזהר! מה גם שאתה שותה בלילה ושאתה חוזר אתה גם עייף אז עייפות ואלכוהול יחד זה מתכון קטלני לתאונה קטלנית עוד יותר מאלכוהול לבד. תוסיף קצת צעירות וחברה שיכורים גם ואתה בבלאגן. עצתי לך היזהר!

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

אבא שלי מכיר בחור שמרצה בבתי ספר על השפעות האלכוהול והנהיגה.לאותו בחור יש מתקן הכולל 2 דוושות ומתג הפעלה.ומה המכשיר ה"משוכלל"הזה עושה אני שומע אתכם שואלים?...מרגע ההפעלה נשמע צופר שאומר לתלמיד שיושב ליד המתקן לבלום.לאותו תלמיד(מעל 18 כמובן)בר מזל נותנים בירה ועוד סיבוב.ואחרי זה עוד בירה ועוד סיבוב.מה שהמכשיר עושה זה למדוד זמן תגובה(ע"י שעון שמופעל עם הצופר ונבלם ע"י הדוושה).אחרי כל בירה שהתלמיד שותה זמן התגובה מתארך ואצל כמה אנשים אפילו התארך פי 2!!!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

רגע רגע..

מנה אחת של בירה זה שליש ולא חצי?!

כל אחד רוצה להיות גנן, ולגדל קצת דגן בגן

אני יושב לי על ענן ומחכה שכבר תבינו :wink:

×
×
  • תוכן חדש...