Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה שמעניינת אותי כבר המון זמן

הרכב שלי הוא סיאט איביזה שנת 97 (כמו בחתימה)

רציתי לדעת אם מישהו יודע בוודאות איזה מידות גאנטים מאושרות לרכב !

המידה העכשיות היא 175/70 R13

אם אני לא טועה אפשר לשים גם 185/60 R14

 

האם יש עוד מידות שאפשר לשנות אליהם?

 

תודה מראש אביתר!

פורסם

רשום את דגם המנוע ונפחו ואבדוק לך באוטודאטא. לפי תיקון חוק, אוטודאטא היא הסמכות היחידה (למעט מקרים מיוחדים) לקבוע איזה גדלים מותר לשים.איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה על התגובות..

אגב הפרטים של הרכב רשומים בחתימה..

גם כתבתי את זה (נא לשים לב)

 

בקשר לתוכנות אוטודטה בדקתי וגם ראיתי את הקישור.

צירפתי תמונה מהתוכנה האם רק המידות האלו תקפים לגבי?

untitled.JPG

פורסם
אנשים אין לאף אחד תשובה בשבילי??

 

אפילו להפנות אותי למקומות (בבאר שבע) שיתנו לי תשובות?

מספרי טלפון, אנשים לשאול, משהו?!

אתה יכול לקפוץ לכל מכון רישוי ושם יגידו לך מה מותר ומה לא ושם גם יאשרו לך במידה ותשים מידה שמותרת. בהצלחה,אופק.

פורסם

אני בכלל לא מבין מה הבעיה...

את המידות שרשומות באוטודאטה אפשר לאשר בכל מכון רישוי בלי בעייה.

לגבי שאר המידות - פנה למחלקה הטכנית של היבואן שלך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אוקיי אני אבדוק את זה מול משרדי רישוי..

חשבתי שאולי למישהו יש ניסיון עם מידות של הגלגלים לרכב זה.

מחברים, רכב בבעלותכים וכו...

כניראה שאין מנוס מלעשות את הבירורים במכוני הרישוי..

תודה רבה לכולכם

פורסם
לא התכוונתי להציק שמר.

פעם ביום לשאול פה על השרשור זה מציק?

 

קבל ברוח טובה..

אפילו התגלחתי אבל בלי לצחצץ נעליים כי יש לי פטור.

פעם ביום זה בסדר ,אבל אם לא ענו במשך יומיים כנראה שאין לאף אחד מה להוסיף , אז תחכה.

 

לגבי הפטור , לא מתקבל - אם יש לך בעייה עם האבק בפורום , תרחף.

×
×
  • תוכן חדש...