Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

היום בבוקר הנעתי את האוטו עם צ'וק פועל. הניע והתכבה בניסיון הראשון ואח"כ הניע עם קצת עזרה מהגז.

התחלתי נסיעה עם צ'וק פועל וכיביתי אותו אחרי 2 דקות, אחרי שעליתי על כביש מהיר.

מי שמכיר את האונו יודע שאם מדליקים את הצ'וק הטורים של המנוע עולים, ושמכבים אותו המנוע שקט.

הצ'וק מתכבה אך ורק אחרי שחום המנוע עולה יותר מהרבע, גם אם אני מכבה אותו ידנית. (מה שקורה הוא שבנסיעה בכביש מהיר מד החום לא מגיע בכלל אפילו לרבע)

 

אחרי 40 ק"מ בנסיעה של כביש מהיר, הגעתי ליעד והבחנתי שהצו'ק עדיין עובד! כמו כן מד הדלק מראה 2 קוים מתחת למה שהיה בהתחלת הנסיעה.

 

אין קרטועים ואין כיבויי מנוע. בנסיעה חזרה חיממתי את המנוע לחצי וככה הצ'ק התכבה.

 

מישהו יודע מה הבעיה?

 

תודה מראש.

גיא.

פורסם

אולי המשנק (צ'וק) נתפס או שהבעיה מהכבל שלו. לפעמים שימון קל של ציר המשנק והדלתית במאייד (קרבורטור) יפתור הבעיה. גש לאיל (מוסך סמיילי) שלידך.

אם הוא לא יוכל לסייע לך אז צריך קרבורטוריסט לטפול עמוק יותר.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

גיא, תפתח מכנס מנוע, את המכסה פלסטיק של הפילטר אוייר

 

שם תשחק עם הכבל של הצוק הוא ליד הכבל גז.

 

מחר אני יינסה לתקן לך במפגש :)

Suzuki Jimny

פורסם

הבעיה שהוא לא יגיע למפגש משום שהוא תורן שבת, למרות שסדרתי לסטיו חמשוש ,

הוא וויתר לצערי ויחמיץ את המפגש!

אני לעומת זאת ב"ה יהיה שם!

לכל המעוניין מפגש מועדון פיאט , מחר ביקום , בתחנת הדלק"דור, ליד בית הקפה" בונו"!

ההזמנה פתוחה לכל חובבי הרכב![ וסטיו תתחשב השעה מאוחרת ואני עייף, אך כדאי שתבריז מחר)

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה, אתה לא מעודכן, כנס לשרשור של המועדון בפורום כללי או לאתר המועדון..

"קפה בונו" ממוקמת סמוך לתחנת דלק "דור".

פורסם
הבעיה שהוא לא יגיע למפגש משום שהוא תורן שבת, למרות שסדרתי לסטיו חמשוש ,

הוא וויתר לצערי ויחמיץ את המפגש!

אני לעומת זאת ב"ה יהיה שם!

לכל המעוניין מפגש מועדון פיאט , מחר ביקום , בתחנת הדלק"דור, ליד בית הקפה" בונו"!

ההזמנה פתוחה לכל חובבי הרכב![ וסטיו תתחשב השעה מאוחרת ואני עייף, אך כדאי שתבריז מחר)

בברכה

צביקה

צביקה, אני מעודכן לפני כולם :wink:

גיא, קרה אצלנו בטיפו שהכבל גז נתקע באמצע כביש מהיר..

Suzuki Jimny

פורסם

סטיו אתה מוזמן להקדים להגיע לנתניה קודם אלי, ( לבדיקת חשד לצוק ידני תפוס)ומאוחר יותר תצטרף אלי לנסיעה למפגש!

צור קשר טלפוני איתי מחר בבוקר!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לצביקה ולכולם:

 

תודה על ההצעה ועל הכוונה לעזרה דבר ראשון.

 

לאחר מחשבות רבות מאוד מאז אתמול בערב, החלטתי שאני בסוף לא יגיע למפגש עקב המרחק הרב (140 ק"מ), ועקב העובדה שאין מישהו שאני ייסע אחריו כמו בפעם שעברה.

אני בטוח שלא תרגישו בחסרוני, משום שיש לי "כולה" פיאט אונו ישנה ורגילה לחלוטין, ללא שיפורים. אני בטוח שיהיו עוד מלא אונואים שם, מכוניות משופרות ובעיקר מכוניות קלאסיות, שימשכו את העין.

אשמח אם המפגש הבא יהיה באיזור הצפון, או לפחות מנתניה צפונה.

 

תהנו במפגש, ואל תשכחו להביא מצלמות דיגיטליות ולצלם תמונות.

פורסם

סע עד לכניסה למתחם הקניות בשפיים,. מיד עם לאחר הפנייה לכוון המתחם, מיד לאחר הפנייה מכביש החוף, קיים מעבר תת קרקעי לרכב המעוניין לצאת צפונה ממתחם שפיים לכביש החוף"

 

פנה במעבר שמאלה , והוא יחזיר אותך בחזרה לכביש החוף, לאחר מספר מטרים קיימת פנייה ימינה,

לכוון תחנת הדלר "דור" וובית הקפה בונו!

צור איתי קשר טלפוני, ואולי אוכל להמתין לך בצומת נתניה, ותיסע אחריי!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...