Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי!

 

 

חברים אני קצת בבעיה, לחברה שלי יש יום הולדת בקרוב (אנחנו ביחד כבר כמעט שנה וחצי).

ואין לי רעיון מה לעשות/לקנות לה..

 

אני יודע שהיא הייתה מעדיפה שאני אעשה לה משהו בסגנון של: לקחת חדר במלון לכמה ימים, איפשהו, אך בגלל שאני עושה כרגע פסיכומטרי, אני לא בטוח שאני אוכל להעדר מהלימודים לזמן כזה..

 

כמו-כן חשבתי לעשות לה יום כיף בספא, אך היא גילתה את זה והרעיון נהרס..

 

 

אשמח לעצתכם/עזרתכם

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

אני חבר חרא, ביומהולדת האחרון לא קניתי כלום כי פשוט דחיתי הכל לרגע האחרון....

אבל ככה בכללי אנחנו מבלים המון אז ללכת למסעדה זה בשגרה, מתנות כמו בשמים, תכשיטים ועוד זה גם לא מצריך סיבה מיוחדת.

אני אומר תתחיל עם זר פרחים גדול, אחר כך בצהריים בושם\תכשיט ובערב תזמין מקום במסעדה טובה, אם לא יהיה גשום מאוד נחמד לטייל ברגל אחרי יום שכזה יד ביד ואז בבית בחושך ממשיכים עם עוד מתנות אבל אני לא אפרט....

 

אבל הכי טוב תעשה לה את היום כולו מיוחד, גם אם היית משכיר חדר הייתי צריך לעשות משהו שירגש... ואין כמו זר פרחים על הבוקר....

haters will hate

פורסם

תעשה מה שאני עשיתי...

תכין ארוחה טובה, תסדר את הבית עם נרות כאילו (יש נרות חימום קטנים), שים מיזיקה שקטה, ותכין אוכל טוב...

מתנה? ממש לא משנה מה היא תהיה, אחרי כל זה אתה בטוח "תקבל" :wink:

סתם...

אם אתה רוצה משהו רומנטי, יש לי 2 הצעות

1) תמלא קערה מלאה בעלי וורדים, ותשים שם את מה שאתה קונה לה עטוף בצמר גפן... זה יכול להיות שרשרת יפה וגם נניח עגילים וצמיד. כל אחד בעטיפה ניפרדת... ושהיא תחפש....

 

2) אחרי כל האוכל, תישאל אותה אם היא רוצה מנה אחרונה, ואז תיתן לה "ביצת קינדר".... שבפנים תשים מתנה... אני עשיתי את זה וזה נורא חמוד... ודי פשוט.

לוקחים ביצת קינדר, ופותחים אותה לאט לאט עם סגין יפנית חדשה (מהקטנות), לא לישכוח לנגב אותה טוב טוב, כי הן מלאות שמן....

אחרי שאתה מוציא את ההפתעה שיש שם, אתה מכניס לתוך הקפסולה את השרשרת שקנית, בימקום ההוראות אתה שם מיכתב עם מילים יפות, וסוגר... איך סוגרים? אני חיממתי את הסכין "ותפרתי" אותה... אפשר לקחת גם מחבת, לחמם אותה לשים את שני החצאים עליה לשניה, ולהדביק כל עוד השוקולד מומס...

תיתאמן על 2-3 ביצי קינדר ליפני זה... :roll:

מה שיפה בכל הענין הוא העניין הפסיכולוגי... ה"קטע" שלא ניתן להשביע רעב של בחורה למתנות. הן תמיד רוצות עוד... מדהים... וכמה שהן אומרות "מה שחשוב זה הערב והאווירה וזה שזכרת ועשית", אבל בסוף הערב, כשהן לא מקבלות משהו "חומרי" , הן מיתבעסות... אפשר ליראות את הפרצוף שלהן כשאתה מציע להן את הביצת קינדר...

היתה בחורה אחת שלא היתבעסה מזה... היא היום אישתי... ולא סתם אני כותב את כל השטויות האילו... תנסה את זה ותראה, האם הבחורה שלך היא בחורה "חומרית" או שבאמת ערב רומנטי ויחודי שמושקע מהלב הוא באמת מספק כמו שהן תמיד אומרות :wink:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

הברון האדום, תודה רבה על הרעיון, אני חייב להגיד שזה אחד הדברים הכי יפים ששמעתי בחיים שלי!!

באמת אתה פשוט גאון!

 

 

 

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

רעיון חזק.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

כמו כולם , גם אני סוגד לגילי.

 

רעיון מצויין ;)

 

אני למומולדת קניתי שרשרת עם תליון לב, וחרוט מאחורה "מזל טוב XX באהבה אורן"

ועגילים , וצמיד ליד :) (וכל זה בתוך קופסא בצורת לב עם כל מיני כאלה עלים ריחניים + כל מיני נרות וקיצ'ים כאלה בתןך סלסלה.. )

 

יש לציין שגם אני , קיבלתי.

פורסם

תסלחו לי על החוסר-פוליטקלי-קורקטיות... אבל בחורות חומרניות יכולות ללכת לחפש מי שינענע אותן.

 

פה זה לא בית תמחוי.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

ליום הולדת ה 22 היא קיבלה ממני מערכת הזרקה חדשה

 

היא עוד לא יודעת , אבל הדבר הבא יהיה צנרת אינטרקולר חדשה ואינטרקולר ענק כמובן

 

ואז היא תהיה בשוק כשאני אעלה לה גדישה

 

ואז נראה אם היא לא תיתן בסוף...

 

יש לי הרגשה שאני הולך ל-ז-י-י-ן

 

( סליחה , אני מבטיח לנסות לשלוט בעצמי להבא )

 

 

יאללה כוסיות , צאו מהקטע של הפוצ'י מוצ'י...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
תכלס הרעיון של גילי נחמד עד חזק אבל רואים שהוא מושפע מהפורום :-P, סכין יפני לחתוך לחמם לקרר להלחים להדביק, לרתך שוקולד :-) .

 

:wink: יש גם חרט שוקולד שעושה צורות ומילים ?

לא, אבל אני יודע לרוקן את הפנים של השוקולד שממולא בליקר בלי לטפטף... :drinking:

 

כמו שנאמר, חובש טוב הוא חושב מאלתר... ;-)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

א.זה חובש פנתר חובש מאלתר וזה כל דבר חייל\לוחם מה שבא

 

ב.הכל נחמד מאוד אבל - מה אתם יצורים ? אתם צריכים לקנות טבעות עגילים ומה לא כדי שחברה שלכם תתן לכם ?

 

ג.אורן - השרשרת עם הלב זה היה לחברה הקודמת קודמת קודמת שלך בגיל 12 נכון ?

 

חבר'ה דיי צאו מהסרט תביאו אותה ככה בנסיעה באיזור הרצליה\נתניה לאחד הצוקים...על הצוק יין (קאברנה סוביניון זול ועושה את העבודה) ואיזה פיצה טובה ואחרי זה קצת מזמוזים ויאללה הביתה - אפשר גם נרות :D

×
×
  • תוכן חדש...