Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
א.זה חובש פנתר חובש מאלתר וזה כל דבר חייל\לוחם מה שבא

 

ב.הכל נחמד מאוד אבל - מה אתם יצורים ? אתם צריכים לקנות טבעות עגילים ומה לא כדי שחברה שלכם תתן לכם ?

 

ג.אורן - השרשרת עם הלב זה היה לחברה הקודמת קודמת קודמת שלך בגיל 12 נכון ?

 

חבר'ה דיי צאו מהסרט תביאו אותה ככה בנסיעה באיזור הרצליה\נתניה לאחד הצוקים...על הצוק יין (קאברנה סוביניון זול ועושה את העבודה) ואיזה פיצה טובה ואחרי זה קצת מזמוזים ויאללה הביתה - אפשר גם נרות :D

אין לך עתיד...

פורסם

להיפך... לו יש עתיד

 

שפוט טוב, זה שפוט לחיים.

 

וזה כל אישה יודעת.

 

 

אין בעייה עם טיפת רומנטיקה, בקבוק יין...

אבל בין זה לבין להלחים ביצי קינדר, לקנות בשמים וטבעות, שרשראות חרוטות וקופסאות בצורת לב עבודת יד מזימבבואה ללא סיבה מיוחדת... קיבינימאט.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

מה שיפה בכל הענין הוא העניין הפסיכולוגי... ה"קטע" שלא ניתן להשביע רעב של בחורה למתנות. הן תמיד רוצות עוד... מדהים... וכמה שהן אומרות "מה שחשוב זה הערב והאווירה וזה שזכרת ועשית", אבל בסוף הערב, כשהן לא מקבלות משהו "חומרי" , הן מיתבעסות... אפשר ליראות את הפרצוף שלהן כשאתה מציע להן את הביצת קינדר...

גילי

לא להגזים. הן לא תמיד רוצות עוד. הן רק בני אדם עם ציצים. אבל- הקטע של המתנה די נכון. אפילו אם זה משהו סימלי.

 

הדבר הכי טוב זה באמת ארוחה טובה ומתנה סימלית בסוף. פרחים גם עושים להן את זה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
אה זהו?

אז אסור להשקיע בבת הזוג ולהיות רומנטיים?

 

לא יודע מה איתך, אני נהנה לעשות דברים כאלה, יתכן שאתה לא.

גם אני אוהב לעשות דברים רומנטיים

 

אבל ביום שחברה שלי תרגיש מקופחת בגלל שאני לא מפנק אות בבשמים, שוקולדים, טבעות חרוטות ושרשראות עבודת יד, היא תמצא את עצמה ברחוב.

 

היא יודעת את זה, אני יודע את זה

כולם מאושרים...

 

זוגיות צריכה להיות שוויונית, אתה לא צריך להפוך לסמרטוט כדי שבחורה תירק לכיוונך.

 

יש בחורות שמתות למצוא פראיירים, ככל שתכירו בעובדה הזו יותר מהר, ככה תמצאו מהר יותר בחורה מדהימה, מתחשבת, לא אנוכית, שלא תחלוב אותכם ותזרוק אותכם אח"כ עם לב שבור וחור בכיס.

 

ומי שעבר את זה, בטח יסכים איתי.

חלקכם פשוט תמימים מידי.

 

גם זה יעבור, אל תדאגו.

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
לא להגזים. הן לא תמיד רוצות עוד. הן רק בני אדם עם ציצים. אבל- הקטע של המתנה די נכון. אפילו אם זה משהו סימלי.

 

הדבר הכי טוב זה באמת ארוחה טובה ומתנה סימלית בסוף. פרחים גם עושים להן את זה.

אני עדיין זוכר לך את מקרה ה"פלאבר"...

:lol:

פורסם

לעשות משהו רומנטי זה לעשות משהו מהלב. לכן בתור דבר ראשון הייתי ממליץ לא לקרוא את השרשור הזה אלה לחשוב על משהו לבד, בכל מקרה אם תעשה משהו שמישהו בפורום כתב לך לעשות אתה תרגיש שזה "לא זה".. לדעתי לפחות.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

×
×
  • תוכן חדש...