Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

האלטרנטור אצלי החל "לגמגם" לאחר שנה וחצי של עבודה(מפסיק טעינה מדי פעם=אור טעינה חזק)

כנראה בעיית מגעים רופפים בווסת.(...כנראה...).

 

אור הטעינה לא דולק חלש כך שלא נראה שיש בעיית דיודות.(כשיש טעינה).

קרה לי פעם אתמול ופעם היום-לא רוצה להגיע למצב התקעות...לכן:

 

קראתי על:גרינוולד,יוסי מיפו ,דש מפ"ת ,שמש מפ"ת "אלקטרו טיב" עלמה ועוד...

 

אני מעונין לנצל את ההזדמנות ולהתקין אלטרנטור חזק יותר.

( כולל פירוק והרכבה).

נא המלצותיכם(רפי,איציק?...)

 

האם גרינוולד מבצע פירוק והרכבה?-איך טיב העבודה שלו?(קרוב לעבודה שלי לכן ביום א' יכול להשאיר אצלו את הרכב).

 

ניצן

פורסם

למיטב ידיעתי, גרינוולד משפץ בלבד את החלקים - הוא לא מוסך והוא אינו מפרק\מרכיב.

 

להרכיב אלטרנטור חזק יותר ממה שיש לך כרגע - מה זה יתן לך ?

האם האלטרנטור הנוכחי של הרכב אינו מספק את הסחורה הדרושה ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
למיטב ידיעתי, גרינוולד משפץ בלבד את החלקים - הוא לא מוסך והוא אינו מפרק\מרכיב.

 

להרכיב אלטרנטור חזק יותר ממה שיש לך כרגע - מה זה יתן לך ?

האם האלטרנטור הנוכחי של הרכב אינו מספק את הסחורה הדרושה ?

 

 

איציק

תודה:smile:

 

האלטרנטורלא מספיק כאשר המזגן מופעל בסרק(האורות חלשים יחסית-לא קריטי אך NICE TO HAVE חזק יותר)

ניצן

פורסם
תודה:smile:

 

האלטרנטורלא מספיק כאשר המזגן מופעל בסרק(האורות חלשים יחסית-לא קריטי אך NICE TO HAVE חזק יותר)

ניצן

כמה אמפר האלטרנטור שלך ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
60A

 

ניצן

ברוב המכוניות במודלים הללו אין צורך ביותר מזה, אפילו עם מזגן.

אצלי יש אלטרנטור של 80A ואני עדיין מרגיש (בלילה, כשאורות הרכב פועלים) שקיימת דעיכה קלה באורות של הלוח שעונים כאשר המזגן נכנס לעבודה (בסרק). זה טבעי לחלוטין (נתקלתי בכך בעוד מכוניות). אלטרנטור חזק יותר לא יתן לך כלום חוץ מלומר לחבר'ה "לי יש גדול/חזק יותר..."

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בסופו של דבר נסעתי ליוסי שמש מפתח תיקווה ע"פ המלצת שניים מחברי הפורום.

(כיוון שלא רציתי להוציא סכום גדול על החלפה במשופץ,וההערכה שלי היתה שהבעיה מינורית ועם פתיחת האלטרנטור ניתן לפותרה בקלות ובזול).

בנסיעה(20 ק"מ מהבית שלי) לא היתה כל בעיה אך בכל זאת לא רציתי לחכות להתקעות אלא לבצע תחזוקה מונעת.

הגעתי אליו בסביבות 9 בבוקר,היו אצלו רק 2 לקוחות עם בעיות קלות,למרות שהוא היה לבד הוא טיפל די מהר ברכב.

פירק את האלטרנטור,פתח אותו.

לדבריו הוא במצב די טוב(הוחלף משופץ ביולי 2004) למעט הפחמים שהיו קצרים ושחורים .

(וגם גרמו לליכלוך שחור על הרוטור).

החליף פחמים,

( ההלחמות ,והדיודות היו בסדר וכן הווסת והמייסבים, כך שהוא לא נגע בהם).

עוד סידר לי מגע רופף בכבל הוונטה עם הלחמה.

על הכל לקח 250 ש"ח(מחיר סביר לדעתי-על החלפה במשופץ הייתי משלם לא פחות מ-600-700 ש"ח)

והאלטרנטור עובד לפי הספר, מבחינת מתחי טעינה בעומס ובלעדיו.

תודה לממליצים-לא התאכזבתי-באמת הוא התגלה כבעל מקצוע הגון וטוב.

 

ניצן

×
×
  • תוכן חדש...