Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לאחר ביקור של הקליאו המשפחתית במוסך מורשה, נאמר לנו שכך עובד מנוע הרכב ואילו הן הטמפ' הנורמאליות.

אכן כך הדבר.

 

זו טמפ' העבודה של הקליאו [דור 1]. עם מזגן המחוג לא יעבור את קו החצי.

בלי מזגן יגיע לקו ה3/4 , המאוורר ידלק ויחזיר את הטמפ' לקו החצי וכו'.

פורסם

בקליאו שהייתה לי עם כ-200K, המחוג מקסימום עבר 2 קווים מעל החצי וגם זה רק ב-20K האחרונים שהיא עוד הייתה שלי.

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם

עוד שאלה יוצא לי מהקרבורטור שני צינורות 1 פתוח 1 סגור שמוביל לאנשהו

הצינור הסגור קצת קרוע ורואים סליל כזה וזה קצת מפחיד האם זה יכול לגרום נזק משמעותי לאוטו בכמה ימים האלה עד לטיפול?

BMW

פורסם

איך בדיוק נדע מהו הצינור הפתוח ומהו הצינור הסגור דרך מסך המחשב ? :?

 

בקשר להתחממות - בלאי של היוניט מאוורר - החלף אותה בחדשה רגישה יותר.

JDM :twisted:

פורסם

בקשר לחום מנוע 3/4 לא רגיל צריך ניקוי רדיאטור דחוף

בקשר לצינורות ואקם הצינור המחובר מוביל ליחידת הצתה שיושבת על הקיר אש מצד שמאל ותפקידה לתת קידום הצתה בזמן שאתה לוחץ על הגז :-).

 

שעון לחץ שמן יורד בתנעה אני פעם ראשונה שומיע כזה כבר ?אם יש לך תמונה ללוח שעונים מאוד יעזור

לפי דעתי זה לא שעון לחץ שמן

פורסם

זאהר

 

הוא אמר שהיה במוסך מורשה ואמרו לו שזה נורמלי.

בקליאו המאוורר נכנס לעבוד 2-3 קווים מעל לחצי שזה כמעט 3/4 מהמדיד, מצב נורמלי גם שהרכב היה חדש.

 

בקשר לשעון זה לא לחץ שמן אלא רמת שמן.

פורסם

אוקיי הכי קל זה לקחת טרמומטר דיגטלי ולבדוק שהרכב מגיע ל 3/4 מה טמפ' המנוע

 

מנסיון 3/4 בקליו המנוע חם אבל יתכן שאצלו השעון מזייף

פורסם

הלווווו, אם הייתי מקבל כל כך הרבה דעות מבלבלות כמו בשרשור הזה , הייתי מגיע לאברבנל!!! הוא כבר קיבל תשובות אמינות . תחליפו הילוך.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

מישהו יכול להגיד לי מזה הצינור הקרוע שיוצא מהקרבורטור?

 

אולי האוטו שותה יותר בגלל זה?

ובכלל כמה אמור לשתות קליאו דור 1 91 קרבורטור

 

עוד שאלה :) כמה הייתם משלמים על אוטו כזה??שעשה 160

BMW

פורסם

חחח בקשר לחום המנוע מה סגרנו התנהגות טבעית של קליאו אבל שווה בדיקה?

 

 

 

אממ איך אני יסביר לכם את זה פשוט המצלמה שלי כרגע מטיילת לה באיטליה...

 

 

תראו יש לי שני צינורות מהקרבורטור אחד חתוך פתוח יענו

ואחד ארוך סגור לכיוון מכסה מנוע....הסגור הוא זה שקרוע

למי שיש קליאו קרבורטור בדוק יודע...

BMW

×
×
  • תוכן חדש...