Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אממממ חברה אני רוצה גם להוריד נו אז יאלה

יותר מידי מורידים

 

ד"א אחלה מפגש נחמד לראות פרצופים חדשים

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חבר'ה, היא אחלה מפגש!!! היה הראשון - ואחרי היום - אני דיי בטוח שלא יהיה האחרון!

באמת חבל קצת שהיה כל כך הרבה SPL וכל כך מעט SQ.... אבל לא נורא!! אהבתי את הוויברטור של משה!!!! ובכלל מערכות פצצה!

 

מי שהלך יחסית מוקדם - פיספס "תופעה" דיי רצינית שהגיעה לשם לקראת ארבע בערך...

הגיע איזה אחד עם הונדה סיוויק... שלא היה קשור למפגש שלנו, ושאל מה היה שם... וכששמע שהיה מפגש סאונד הוא כולו התבאס, ואמר שחבל שהוא לא היה שם!!

 

קיצר המצחיקול הזה לפני כחצי שנה זכה בתחרות SPL באיזה מקום ראשון או שני (עם 150 דציבל!!)... וכשהוא הדליק את המערכת שלו (עם בידוד DYNAMAT על כל האוטו)... כל מה שיכלתי לראות - זה את תופעת הוויברטור של הבגאז' של משה....... אבל על ה-ג-ג!!!!!!

 

אחרי 4 דקות של ישיבה באוטו שלו - מיצי הקיבה שלי החליטו שהם לא כל כך אוהבים את המיקום הנוכחי שלהם... והחלו לדרוש לצאת לחופשי!!!! קיצר משהו פסיכי לגמרי!!

לצערי, מרוב ההתרגשות, שכחתי לצלם את המפלצות האלה שהיו אצלו מאחורה... אבל מה שכן - אחד המגברים שלו היה המונובלוק של רוקפורד (נראה לי POWER) שמוציא 1000 וואט RMS!!! אז הרעיון הכללי מובן...

 

הנה קצת תמונות מהמפגש:

DSC02334.jpg

DSC02337.jpg

DSC02338.jpg

DSC02340.jpg

DSC02342.jpg

DSC02347.jpg

בברכה!

יונתן.

פורסם
חבר'ה, היא אחלה מפגש!!! היה הראשון - ואחרי היום - אני דיי בטוח שלא יהיה האחרון!

באמת חבל קצת שהיה כל כך הרבה SPL וכל כך מעט SQ.... אבל לא נורא!! אהבתי את הוויברטור של משה!!!! ובכלל מערכות פצצה!

 

מי שהלך יחסית מוקדם - פיספס "תופעה" דיי רצינית שהגיעה לשם לקראת ארבע בערך...

הגיע איזה אחד עם הונדה סיוויק... שלא היה קשור למפגש שלנו, ושאל מה היה שם... וכששמע שהיה מפגש סאונד הוא כולו התבאס, ואמר שחבל שהוא לא היה שם!!

 

קיצר המצחיקול הזה לפני כחצי שנה זכה בתחרות SPL באיזה מקום ראשון או שני (עם 150 דציבל!!)... וכשהוא הדליק את המערכת שלו (עם בידוד DYNAMAT על כל האוטו)... כל מה שיכלתי לראות - זה את תופעת הוויברטור של הבגאז' של משה....... אבל על ה-ג-ג!!!!!!

 

אחרי 4 דקות של ישיבה באוטו שלו - מיצי הקיבה שלי החליטו שהם לא כל כך אוהבים את המיקום הנוכחי שלהם... והחלו לדרוש לצאת לחופשי!!!! קיצר משהו פסיכי לגמרי!!

לצערי, מרוב ההתרגשות, שכחתי לצלם את המפלצות האלה שהיו אצלו מאחורה... אבל מה שכן - אחד המגברים שלו היה המונובלוק של רוקפורד (נראה לי POWER) שמוציא 1000 וואט RMS!!! אז הרעיון הכללי מובן...

 

הנה קצת תמונות מהמפגש:

אתה מדבר על הונדה סיויק ירוקה קופה שנת 97

יש לו שתי סאבים של MAGNAT

שמוגברים על ידי רוקפוד 6001

אני מכיר אותו ממזמן

אחרי האיטומים גם לי יהיה ככה...

"רוצה מסאג'? - שב לי על הבגאז" :-P

למכירה סאב לאוהבי SPL ו SQ http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=750709#post750709

פורסם
אתה מדבר על הונדה סיויק ירוקה קופה שנת 97

יש לו שתי סאבים של MAGNAT

שמוגברים על ידי רוקפוד 6001

אני מכיר אותו ממזמן

אחרי האיטומים גם לי יהיה ככה...

כן... בדיוק זה!....

משהו רצחני!

בברכה!

יונתן.

פורסם

מיכאל.

הסאב פשוט לא מוכן לשבת בשקט. והאוטו אין מה להגיד. פשוט מתפרק. !!!! (ראה דלת ימין התמונה)

אבל אני חייב להחליף את התיבה.

ולגבי מדידות. אני ימדוד אחרי התיבה החדשה. (אני מאמין לפחות 145 DB

ואני רוצה למדוד סאב נוסף מאותו דגם בתיבה דומה. ולראות מה תהיה התוצאה.

 

 

היה ממש נחמד.

וההונדה הירוקה. המגבר שלו זה רוקפורד פאור 10,000 החדש.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
מיכאל.

הסאב פשוט לא מוכן לשבת בשקט. והאוטו אין מה להגיד. פשוט מתפרק. !!!! (ראה דלת ימין התמונה)

אבל אני חייב להחליף את התיבה.

ולגבי מדידות. אני ימדוד אחרי התיבה החדשה. (אני מאמין לפחות 145 DB

ואני רוצה למדוד סאב נוסף מאותו דגם בתיבה דומה. ולראות מה תהיה התוצאה.

 

 

היה ממש נחמד.

וההונדה הירוקה. המגבר שלו זה רוקפורד פאור 10,000 החדש.

כבר אי אפשר לדעת הבן אדם יותר גרוע ממני משנה את המגבר כל שני וחמישי

 

רגע ואיך אתה מודד את הדיצבלים?

"רוצה מסאג'? - שב לי על הבגאז" :-P

למכירה סאב לאוהבי SPL ו SQ http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=750709#post750709

פורסם

היי היה אחלה

חבל שלא נהנו מהסטרוקאר שלי

אני מקווה שבמפגש הבא אני אגיע עם רכב חדש

ואיטומים ובניה נורמלית יותר ממה שהיתה לי

מיכאל סורי שלא אמרתי שלום

ניר היה אחלה תודה

ראובן דבר איתי

ביי לכלום

עידו

פורסם

היה ממש טוב אני שמח שרובכם נהנו.

אני נהנתי אם כי לא היה לי מזל טוב וקארמה במפגש הפעם.

אבל שימח אותי ועשה לי טוב על הלב לראות מלא אנשי SPL כמוני מראה מלבב שחמם לי את הלב.

יפה לכם..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

עידו בקטנה אחי בהצלחה עם המערכת...

אני חייב להגיד משהו שאני מאוד מקווה שהבחור שעשה את זה יראה את זה...

היה מישהו עם אלפא רומאו ירוקה שהחליט שהוא הטיפש של המפגש והחליט שהוא גם יביא את המשטרה למפגש שלנו...

המקום לשטויות שהוא עשה שם הוא המפגשי ערסים לא אצלנו אני מאוד מקווה שאותו בחור יראה את זה יפנים וידע להבא שאת מה שהוא עשה לא עושים אצלנו זה לא מרשים אף אחד ולא מעניין אף אחד זה רק עיצבן אותי...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

שלום..

הגעתי למפגש יחסית מאוחר ( בסביבות ה3 וחצי - 4) והכמות אנשים הייתה מזערית, אך עדיין למרות הכול

נהנתי מאוד להכיר פרצופים חדשים ולחבר פנים לשם. הדובדבן של המפגש היה שהתחדשתי באינפינטי קאפה ואני מחכה כבר להביא את המגבר שיזיז אותו.. !

 

שמעון.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם
מיכאל.

הסאב פשוט לא מוכן לשבת בשקט. והאוטו אין מה להגיד. פשוט מתפרק. !!!! (ראה דלת ימין התמונה)

אבל אני חייב להחליף את התיבה.

ולגבי מדידות. אני ימדוד אחרי התיבה החדשה. (אני מאמין לפחות 145 DB

ואני רוצה למדוד סאב נוסף מאותו דגם בתיבה דומה. ולראות מה תהיה התוצאה.

 

 

היה ממש נחמד.

וההונדה הירוקה. המגבר שלו זה רוקפורד פאור 10,000 החדש.

אני מאחל לך שתגיע לאזור ה140dB מעל אני בספק רב. במיוחד שזה תיבה סטנדרטית, ורכב בלי איטום.

 

תמיר


×
×
  • תוכן חדש...