Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למכירה מונו מטורף של קדאנס 1500RMS !!!!!!


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה מונו בלוק דגם Z7000 של CADANCE מסדרת Z במצב מעולה של החברה קדאנס הידועה באיכות ואמינות ללא פשרות .

מונו בלוק רצחני ביותר שיאנוס לכם כל סאב שתחברו עליו. לאנשים שאוכלים ושותים עוצמות מטורפות

מונו ענק ביותר גוף קרבון משקל כ7.5K של עוצמה מטורפת לפנים. בעל מערכת קירור אקטיבית מקצועית.

מאובזר באופציות כיוונון ותחימה רבות מאפשר לסאב לרדת נמוך ביותר [20HZ] נותן 1500RMS ב1 אוהם

ב2 אוהם נותן 750RMS וכ325 ב4 אוהם.

סיבת המכירה: המונו הזה רצחני מדיי ואין לי כרגע אפשרות כלכלית להביא לו 2 L7 שתיכננתי עבורו ובנוסף על כך המערכת חשמל שלי דלה עבורו ואין לי אפשרות בזמן הקרוב לדאוג למערכת חשמל שתדאג לו כמו שצריך בנוסף על כך נהייתי חרש וניראה לי שאני לוקח פסק זמן מציוד SPL מטורף ויורד למערכת פשוטה יותר.

המחיר הוא 2000 ממש בובה של מחיר פשוט מחיר מתנה [יש גמישות מסויימת לבחור הרציני שיתגלה רציני ולא זיין שכל]

 

קשר:

ICQ- 340-741-233

או ה"פ רציניים בלבד אני כבר יצור עימם קשר טלפוני לתיאום .

 

אין יותר מה להרחיב עליו , התמונות שוות 1000 מילים:

PA282562.JPG

PA282559.JPG

PA282560.JPG

PA282565.JPG

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

UP

חבל לכם על כל יום מבוזבז שעובר והמונו הזה יושב בארון ללא שימוש .

המחיר כרגע יורד ועומד סופית על 1800 שח בלי גמישות לאותם רציניים בניכם שיודעים לזהות עיסקה דבש

לבוא ולחטוף!!!!!

 

[לא לפנות אליי בנוגע לעוד הוזלה במחיר אני לא יענה]

תודה.

Image 009.jpg

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

UP/

חברה המונו הזה מחכה לכם וכולה מה שמפריד בינו לבין הבגאז שלכם הינם סה"כ 1800 שקלים .

מחכה לאנוס סאב מבית טוב .

יאלה להתעורר.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

חברה הישתגעתי , המחיר ירד ל1700 שח . מחיר באמת באמת באמת באמת אחרון למונו איכותי וחזק שכזה.

חבל לפספס. רציניים בלבד נא לפנות אליי וזהו אני לא יורד במחיר יותר יש גבול [לכל האנשים שחפרו לי בפרטי להוריד לי את המכנסיים במחיר]

 

שבת שלום.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

1,650 ¤ לבוא ולחטוף! וחלאס לחפור לי עם הצעות שוק של 1500 וכו' חבל לשנינו על הזמן.

לבחור הרציני שבניכם- המונו שוכב על הארון מחכה לחמם ולאנוס סלילים במחיר פשיטה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...