Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

האם זה אפשרי מבחינת החוק לינסוע עם צילום של ביטוח חובה?

תודה!.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

כנ"ל יש לי שאלה בנושא.

לי ולאבא שלי יש ביטוח חובה על אותו רכב. הביטוח שלח רק העתק אחד של הביטוח חובה.

האם אני יכול לצלם אותו ולנסוע עם ההעתק או שאני כל הזמן אצטרך לקחת מאבא שלי את הביטוח בכל פעם שאנהג?

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

אסור ללא חותמת של קצין בטיחות, או משהו כזה...

זה בעיקר מיועד לציי רכב - הם שומרים את העותק המקורי במשרד, ונוסעים עם צילום...

 

אנשים פרטיים לא יכולים למיטב ידיעתי, וזו עילה לדו"ח

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

בעיקרון אסור לנסוע עם צילום,

אבל מניסיון אישי, לעתים מקלים בעניין הזה (בייחוד אם דופקים לך דו"ח מהירות באוטו רגע).

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

מותר לצלם גם רשיון רכב וגם ביטוח רכב, חייב שהצילום יהיה חתום בחותמת "נאמן למקור" וחתימה אישית של בעל הרכב...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
בעיקרון אסור לנסוע עם צילום,

אבל מניסיון אישי, לעתים מקלים בעניין הזה (בייחוד אם דופקים לך דו"ח מהירות באוטו רגע).

כמובן שהתכוונתי, באותו רגע.. ולא ב'אוטו'.

 

חוץ מזה, בקשר למה שאור אמר, פותח השירשור התכוון לצילום פשוט ללא "נאמן למקור" ולכן זה מוגדר כזיוף.. ולא קביל. בכל מקרה, אני חושב שיתעלמו מזה (בהנחה ואתם לא מעוררים את חשדו של השוטר..).

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

האופציה היחידה לנסיעה עם רישיון וביטוח מצולם הוא שמוטבעת עליהם חותמת "נאמן למקור" של קצין בטיחות. זאת בד"כ בחברות שמחזיקות מעל 12 רכבים ולהם יש קצין בטיחות. החזקת המסמכים הללו ללא החותמת הנ"ל, אינה חוקית ותיחשב כאילו הם לא ברכב במקרה ויוצגו לבדיקה.

פורסם

שלום לכולם

חובתו של נהג לנהוג אך ורק עם הרישיון המקורי של הנהג ושל הרכב או כל תעודה אחרת.

 

רשות הרישוי רשאית לפטור נוהג רכב שבבעלות תאגיד המעסיק קצין בטיחות אולם מחיווב להיות בתוקף ועם חתימת קצין הבטיחות ובנוסף מיספר כתב ההסמכה של הקצין בטיחות.

 

ירון מאיר

פורסם

למה לינסוע עם צילום ?

אתה מקבל העתק נוסף בעד תשלום של 5 שקלים לביטוח ו 12 לרישיון.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...