Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

נוסי

 

 

 

 

 

אתה יודע שאני מאד מכבדת אותך, אבל להרים גבות ולגלגל עיניים ולא להבין מדוע השירשור ננעל זה די מאכזב, התמונה לא הייתה במקום לחלוטין, וגם ההערה שלך שהתייחסה למוצא מסויים, איך היית אתה מרגיש לו יחסו צבע עור מסויים לנתונים פיזיים מסויימים ועד כמה שזכור לי אצלך הפיגמנט הבהיר שולט???

 

 

 

אירית

! ! ! B - U - R - N

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אירית,

בתור בחורה עם ראש פתוח, שלפי מיטב זכרוני שמה סריית תמונות של מכוניות, עם עקרות בית מרוחות על האוטו בכל מני פוזיציות, איני מבין מה קרה לך במקרה הזה?

 

גם בנושא העדתי לא ברור לי למה הקפיצה? אני יודע מה אני אומר, לפי מיטב ידיעתי והבנתי, המילה "רוסים" היא לא מילה גסה (כמו שהמילה ג'ינג'ים לא גסה), ואיזה תכונות פיזיות מיוחדות יש לבחורה ?

לא כתוב לא רוסיה על החזה, וכשאמרתי שהיא רוסיה, לא קבעתי זאת עפ"י הציצים שלה, לא על פי כפות הידים שלה, ולא על פי השיניים, תמונה כזו תצולם רק ברוסיה, מפני שהאוטו הזה לא נמצא בשום מקום אחר, רק ברוסיה. מכאן, באופן טראנזיטיבי נובע שהבחורה רוסיה, אולי אוקראינית ...

 

ובאשר אלי.... זה נכון שאני לא צפוף פיגמנטים, מה זה אומר? באמת, האשכנזים האלה...

מה זאת אומרת צבע עור מסוים לנתונים פיזיים מסויימים, חוץ מזה שצבע העור הוא נתון פיזי ?

 

לא הבנתי מה נפל עלייך, מציע לך לקרוא שוב...

 

 

נוסי

 

 

 

אתה יודע שאני מאד מכבדת אותך, אבל להרים גבות ולגלגל עיניים ולא להבין מדוע השירשור ננעל זה די מאכזב, התמונה לא הייתה במקום לחלוטין, וגם ההערה שלך שהתייחסה למוצא מסויים, איך היית אתה מרגיש לו יחסו צבע עור מסויים לנתונים פיזיים מסויימים ועד כמה שזכור לי אצלך הפיגמנט הבהיר שולט???

 

 

 

אירית

NSU Club Israel

פורסם

נוסי

התמונות של סנדי מרוחה כפי שתארת על המכונית, אושרו על ידה והיא הייתה לבושה מאד, כל התמונות שאי פעם העלתי היו נשים עם כסות, ונלקחו ממגזינים , אז אל תנסה לקשור בשמי מוסר כפול.

והאמן לי אין לי בעיה עם גוף ערום, להפך אבל זה לא המקום!, יש לי בעיה עם הצגת תמונות של קטינות, יש לי בעייה עם כנויים , תיאורים ושיוך לאום או מוצא.

מעולם לא הייתה בעיה בפורום זה, ומנהלו מעולם לא התערב בכל השתטות שהייתה פה כל זמן שהיא לא הייתה פוגעת או לא מוסרית, מה לעשות גוף של ילדה לא מפותחת כשברקע מכונית או מה שלא יהייה לא מצחיק אותי ויש לו טעם רע, ועובדה שהשיוך שעשיתי בן צבע עור לגודל..גרם לך לשלוף ציפורניים ולא בכדי, ללא ספק זה לא הצחיק אותך ובצדק.

אז בא נסכם, שיובל שהוא בהחלט איש יקר מעד, ואני מקווה שבזה הענין הזה נסגר, אני מעדיפה לראות שפע של תמונות של המכוניות היפות שלך על פני המעידה ההיא.

אירית

פורסם

כמה הגיגים של הח"מ על הענין:

  • אני מחשיב את יובל כחבר, ולמרות זאת אני סבור שהתמונה המדוברת לא היתה במקום. טוב עשה בני כשמחק אותה.
  • הפורום הזה עוסק במכוניות ישנות, ולא בתמנות של בחורות חשופות. לכן, גם שומרי מסורת, נשים וסתם פוריטנים יכולים להיות חברים כאן ללא הסתייגויות. פרסום של תמונות כאלו יכול להרחיק אותם מהפורום.
  • צריך להגדיר גבולות בכל דבר, ואי-אפשר להתחבא מאחורי "איזורים אפורים". לדעתי האישית, חזה חשוף הוא מעבר לגבול, וגם לחוש הומור יש גבולות.
  • בפורום הזה לדעתי אין שום מקום להערות שוביניסטיות או גזעניות, ומה שקובע הוא כיצד ההערה הובנה, ולא למה התכוון המשורר. כאשר מישהו כותב איזה "דבר שנינה" עליו לנסות להעריך כיצד היא תתקבל ע"י מישהו אחר, ולנטרל את דעתו האישית.
  • לא ראוי לפתוח מחדש שירשור על נושא שננעל. זה נראה כמו נסיון של "עקיפה בסיבוב" של הכללים. לו הייתי בני, הייתי נועל/מוחק את השירשור הזה מיד ובדיעבד.

בברכת ערב טוב,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

קובי ביטא בדיוק את מה שאני חש.

 

אז אם היתה שם, רק לדוגמא, כן? נזירה ליד הרכב ה"נזירי" הזה, תאמין לי שזה היה עובר.

וברצינות, פנו אלי כמה בה"פ והם הביעו את אי רצונם לתמונות כאלה. היות ולא חסרים אתרי עירום, אז נתחשב בהם.

בני, מנהל הפורום

ist2_34580_car_wash.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

  • התמונה הנ"ל אינה מופיעה בשירשור זה, רק תגובות על האוטו, וכל המזדעזעים למניהם, הפכו את הבחורה למרכז הענין.
  • אפילו שכמה אנשים חשבו כך, אין כאן, לא מצידי בכל מקרה, ענין עדתי, מותר להגיד מוצא, מיקום ועוד, בלי שאנשים יעלבו.
  • אירית, אני מעריך אותך, ומוזר לי שאת מבינה כך את הדברים. לא ניסיתי ליחס לך מוסר כפול, לא שלפתי צפורניים, ולא התכוונתי לשלוף ציפורניים (לא רוצה לשרוט אותך), פשוט מנסה להסביר לך, זה הכל.
  • מי שמפריע לו נושא מסויים, לא חייב להשתתף, יש כאן הרבה נושאים פתוחים, חייה ותן לחיות (פול מקרטני)

NSU Club Israel

פורסם

  • התמונה הנ"ל אינה מופיעה בשירשור זה, רק תגובות על האוטו, וכל המזדעזעים למניהם, הפכו את הבחורה למרכז הענין.
  • אפילו שכמה אנשים חשבו כך, אין כאן, לא מצידי בכל מקרה, ענין עדתי, מותר להגיד מוצא, מיקום ועוד, בלי שאנשים יעלבו.
  • אירית, אני מעריך אותך, ומוזר לי שאת מבינה כך את הדברים. לא ניסיתי ליחס לך מוסר כפול, לא שלפתי צפורניים, ולא התכוונתי לשלוף ציפורניים (לא רוצה לשרוט אותך), פשוט מנסה להסביר לך, זה הכל.
  • מי שמפריע לו נושא מסויים, לא חייב להשתתף, יש כאן הרבה נושאים פתוחים, חייה ותן לחיות (פול מקרטני)

מה דעתך שנסגור הענין כל כוס בירה במפגשישי ותכין המחאה להמשך החברות????

מבטיחה לא לשרוט....

אירית

פורסם
זה נשמע לי פתרון אידיאלי :)

 

בירה :yum:

my truely beer mate though its accelerating some of our friendS (yaron) it is

allways great to have you next to me and in this mens' world i hope they will get it right

Irit

פורסם
אתה בטח בהלם מה - IMPACT

זה בסדר, הצלחת לעורר את הפורום משממונו

חיבוק

אירית

 

תרשי לי אירית לפרסם ברבים את מה שכתבת לי. ותודה.

אני אכן נדהם ולא לחיוב מהתלהטות הרוחות כאן. התמונה הועלתה כמו שכבר כתבתי כי היא שעשעה אותי ובדיוק ראיתי אותה לאחר עיון בשרשור הקודם שעסק בפרינץ הפתוחה, שגם שם התנהלות הכותבים היתה מבישה. אין לי בעיה עם כך שהיא הוסרה, לא היתה כוונה שמישהו יפגע, הבחורה שבנדון חוקית למהדרין ועל פי מקורות יודעי דבר, אתר האינטרנט שלה בו היא מאפשרת צפייה בתמונותיה בעבור תשלום ומוצאת מכך פרנסה, איננו חסוי. הפורום שלנו לא הופך בגלל תמונה אחת שכזאת לאתר פורנו כמו שמספר אנשים כאן החליטו ועדיף שכולם ישימו עצמם בפרופורציות.

אני חייב לציין שקריאה בשרשור הנוכחי הסבה לי תחושת אי נוחות רבה, וזה לצערי לא מקרה ראשון לאחרונה בו אני חש זאת אם כלפי ואם כלפי חברים אחרים כאן.

שוב, בשלישית, סליחה על העיניין. ובזה אני מקווה נסתם העיניין.

 

נ.ב.

לכל הפונים - והיו מספר כאלה עד עתה - לקבלת התמונה באופן פרטי, נא להתבגר.

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

פורסם

יולי,

כשעוד היית בש"ש, היתה סיסמה "תנו לגבר גולדסטאר"...

ככה זה - אחוות נשים בעולם גברי, בקבוק בירה לכל אחת :)

NSU Club Israel

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...