Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנת 94

גג T

מנוע V6 3.8

יד חמישית

הבנאדם רוצה 65 אלף

 

שאלותיי אליכם, אחיי היקרים:

 

1) האם המחיר בסדר או שאני צריך לנסות להוריד אותו?

2) מה צריכת הדלק של המכונית הזו?

3) האם יש חלקי חילוף זמינים בארץ למנוע שלה?

 

תודה רבה מראש

וחג שמח, עידן

אמונה, מזל ויכולת = כח החיים!

פורסם
שנת 94

גג T

מנוע V6 3.8

יד חמישית

הבנאדם רוצה 65 אלף

 

שאלותיי אליכם, אחיי היקרים:

 

1) האם המחיר בסדר או שאני צריך לנסות להוריד אותו?

2) מה צריכת הדלק של המכונית הזו?

3) האם יש חלקי חילוף זמינים בארץ למנוע שלה?

 

תודה רבה מראש

וחג שמח, עידן

1.לא ראינו את המכונית.מחיר המכונית ,כל מכונית,היא פונקצייה של מה שהמוכר מבקש ומה שהקונה מסכים לשלם.

2.מניסיון עם אמריקאיות בעלות מנוע זהה(ביואיק לה-סייבר ופונטיאק בונוויל)צפה ל 6-8 ק"מ לליטר.לא נורא.

3.כן.

רק על תיבנה על ביצועים חורכי אספלט.זה יש רק לדגמים שמצויידים במנועי V8.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

מלבד הופעה חיצונית (ענין של טעם...) אין לרכב הזה ולו דבר אחד בו הוא מצטיין.

 

ברכב משנת 94 , עם תדמית ספורטיבית צפה לבעיות בגיר עקב שימוש יותר מאגרסיבי, בדוק מצב מנוע היטב, במיוחד אם הוא עבר טיפולים כמו ראש מנוע, ואם כן האם הוא בוצע במוסך מורשה, או במוסכי מדרכה.

 

דבר נוסף, בדוק מצב צמיגים עקב רוחבם הלא מבוטל, החלפה היא עניין יקר.

פורסם

הרכב מאד אמין.

ופשוט כייפי לנהיגה ברוטאלית כלומר התחת יוצא כמעט בכל סיבוב.

למרות שחסר לו הרבה כ"ס לעומת הגרסאות של ה V8 . בכל מיקרה רכב מהנה ...

אחלה פוזה.. ולמצוא חלקים במחירים נורמאלים זאת לא הבעיה.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

אבל מה לגבי המחיר?! 65 אלף זה מחיר טוב או שאני תריך להוריד אותו?

אמונה, מזל ויכולת = כח החיים!

פורסם

תשמע לשם פרופרציה T|A משנתון 96 נמכרת באיזה 100K מינימום...

 

 

לגבי פרופרציה....

 

תשמע תמיד טוב לנסות להוריד במחיר...

אבל מכוון שאין הרבה כאלה בארץ...

תנסה לקנות את הרכב במחיר שמשתלם ונוח לך אם בעל הרכב יסכים הרווחת...

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
שנת 94

גג T

מנוע V6 3.8

יד חמישית

הבנאדם רוצה 65 אלף

 

שאלותיי אליכם, אחיי היקרים:

 

1) האם המחיר בסדר או שאני צריך לנסות להוריד אותו?

2) מה צריכת הדלק של המכונית הזו?

3) האם יש חלקי חילוף זמינים בארץ למנוע שלה?

 

תודה רבה מראש

וחג שמח, עידן

תגיד המכונית נמצאת במגרש של סוחר רכב מפ"ת?

פורסם

קח את האוטו לבדיקה זה הכי חשוב!!!

מממצאי הבדיקה תגרד עוד קצת , ואולי בכלל תמצא שהאוטו בכלל אקורדיון מבחינת שלדה...לך תדע.

 

לסיכום:

קח לבדיקה. חזור עם תוצאותיה ונמליץ לך מה לעשות.

×
×
  • תוכן חדש...