Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבים צבאיים למכירה בצריפין?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגביי M151

 

אני מכיר מישהו בצפון שרכש אחד מצה"ל,ועדיין נוסע עליו!

 

כשהוא קנה אותו,שינו לו כמה דברים בג'יפ (משהו בקשר לסרנים אם אינני טועה,לא בדיוק זוכר) ורק אחרי זה קיבל אישור להעלות אותו לכביש!!!!

פורסם
מי סיפר לך את השטויות האלה?

לגפ"ס(M-151)מותר לנוע בכביש בצרכיים מיבצעיים בלבד.

בתרגילים אנחנו נוסעים איתם בכבישים,וגם לסדנאות הם מגיעים בנסיעה.

לא יודע חן אבל אצלנו בצבא ,בזמנו, לא היה מותר ליסוע איתם בכביש . ואפילו בתרגילים היו מעברים אותם בין שטחי האימון השונים על ידי משאית .

 

יוגב

 

נ.ב : בקשר לבטיחות של הג'פס , אני לא זוכר אם היתה לו קשת בטיחות אבל אני זוכר סרס"פ הפלוגה שלנו התהפך עם אחד דבר שגרם לו לנכות ...

פורסם

לגבי דיון הגפ"ס על הכביש...

אצלנו היה אחד כזה והיה מותר ליסוע איתו על הכביש (כמובן ע"פ הצורך) בלי שום בעיות או הכנות מיוחדות.

בשטח הוא היה מצויין ומאוד אמין, עובר הכל (שילוב של משקל נמוך, מרכז כובד נמוך והרבה כח יחסית).

הבעיה הבטיחותית העיקרית שלו היו המיתלים שהיו בעייתיים לגבי היציבות שלו בתנאים מסויימים.

205 1400 כחולה (כבר לא) - עכשיו.... שברולט אוואו - וחזרנו לפיז'ו, 206 xs - ושוב האוואו...וגטס (למה מכרתי את ה - 205???)

פורסם

תודה על כל התשובות אבל מה התשובה הסופית?

 

כדאי לבוא לשם אבל להבין שזה עסק פרטי? יהיה שם ג'פסים או לא?

פורסם

איפה אני יכול לראות את הרשימה של הרכבים?

מאוד מעניין אותי ההאמר...

 

מעניין אם יש עוד...

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

חבר שלי נהג על ג'פס מבית-ליד לתל השומר עם קסדה בכביש 4....

 

עכשיו אעשה קצת סדר - אם וכאשר תמצא ג'פס למכירה בצריפין אז תקבל אותו לחלקים בלבד וללא אפשרות לנסיעה בכביש - לי סיפרו שמכרו אותו בחצאים ממש...

 

מעבר לזה ניתן למצוא משאיות אינטר ורכבים ששירתו באום...

 

 

לגבי ג'פס למי שבאמת מעוניין יש בלוח פוקוס אחד ואני בטוח שהוא בלי רישוי אבל למי שרוצה חיה חביבה לדיונות שיסתכל....

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...