Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכבים צבאיים למכירה בצריפין?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמיד הסתובבה באוזני השמועה שבאזור שער ירושליים קיימת חניה שבה מוכרים רכבים צבאיים משומשים

וקצתה נפשי באיזה גפ"ס חביב

 

אני אשמח אם מישהו יוכל להרחיב קצת על המקום הזה, מה באמת הם מוכרים, וכמה יעלה לי לקנות שם גפ"ס חביב באמת

 

(ההודעה נרשמה בלשון הלצתית אך היא מיודעת לשני המינים בצורה שווה)

(היא גם רצינית)

 

 

תודה מראש

פורסם

אני לא מכיר את זה שהם מוכרים סטייל אוטוסנטר וכו'.

 

מדי פעם מתפרסמים בעיתונות "מכרזים" שם אפשר לבוא לצריפין, לראות רכבים והם פתוחים למכירה פומבית.

בד"כ מוכרים קנגו, מגאן, אפלאוז, טויוטה היילקס... כל הרכבים שרוצים להוציא משירות או אחרי תאונות קשות ומיועדים רק לחלפים.

 

מה שכן - רכבים נוסעים אפשר להוציא בגרושים, אבל בד"כ הם יזדקקו לחתיכת "יישור קו".

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הרכבים בצריפין הם רכב "לבן" , ז"א רכב היה בשימוש איזה רס"ן וכד' .

 

 

הג'פס נחשב לרכב "חום" והרכבים מיועדים לגריטה במל"י .

 

כפי שיודע לי הרכבים לא ימכרו לאזרחים.

פורסם

אם רק היית יודע כמה אנשים מנסים לשים את ידיהם על גפ"ס.

מספר בודד של גפ"סים הועברו לחברות אבטחה ממשלתיות. הצבא לא מוכר את הרכבים האלו.

פורסם

לגבי הרכבים שנמכרים בצריפין,אכן בשיטת מכרז,כמו כן,לא רק רכבים לבנים כמו שמישהו כאן ציין.

 

 

ישנם גם רכבים חומים (לפני מספר חודשים נמכר שם האמר צבאי,במחיר די מגוכך (פחות מ-10K), כמובן שהיה זקוק להשתלת מנוע חדש והחלפה של מכלולים כאלה ואחרים,אבל עדיין,האמר.

 

למכרזים יכולים לגשת גם אנשים פרטיים,לאו דווקא חברות ממשלתיות\או אירגונים.

 

רק כדי לסבר את האוזן,קיימים מכרזים כאלה בצבא לא רק בתחום הרכבים הפרטיים אלא גם בכלי הטיס שיוצאים משירות.

אם זה מעניין מישהו,כאשר צה"ל מחליט להוציא משירות כלי טיס,עומדות בפניו 3 אפשרויות:

 

1.אחסנה יבשה-המטוס מרוקן לחלוטין מכל הנוזלים שבתוכו (שמנים של מערכות אידראוליות,שמנים מהמנוע\דלקים,וכל מה שעונה להגדרה "נוזל",המטוס מכוסה בכיסוי מיוחד,ומועבר לשטח שבו מאוכסנים מטוסים באכסנה ייבשה.

מטרת האחסנה היבשה-אם וכאשר פורצת מלחמה,ניתן להשמיש את המטוסים הנ"ל למצב טיסה תוך זמן די קצר.

2.מכירה לצבאות זרים-לא סוד שהצבא שלנו משתמש במטוסים מאוד מתקדמים,וכאשר הוא מחליט להוציא מטוס כלשהו מפעילות מבצעית,לרוב יש צבאות זרים שקופצים על המציאה,כמובן בתנאי שקיימים בין המדינו קשרי מסחר ושיתוף פעולה צבאי.

3.מכירה במכרז לכל דורש-הצבא מפרסם רשימת מטוסים שיצאו משירות,נותן מחיר מינימום,והמטוס נמכר במכרז,כאשר לקונה המאושר ניתנת אופציה לתשלום נוסף עבור החזקת המטוס.

כך לדוגמא פורסמה לפני כ-3 שנים מודעה בה הצבא פנה לכל דורש (ע"ג עיתונות) והציע למכירה 3 מטוסי הרקולס.

כמו כן,יש איש עסקים מאושר (טייס לשעבר בחה"א) שרכש לעצמו מטוס פוגה (צוקית-המטוס של המפגנים האווירובטים של יום העצמאות,לשעבר), ומדי פעם אני עדיין רואה אותו טס,וכן יש עוד יוצא חה"א,שרכב לעצמו לפני מעל 15 שנה מטוס כפיר (מטוס קרב מתוצרת תעשייה אוירית,שנחשב למתקדם מסוגו בתקופתו,כמובן שהמטוס נרכש עם כושר טיסה בלבד,ללא כל מערכות הנשק\מכ"ם ושאר ירקות).

האכזבה של אותו רוכש מטוס כפיר היתה,כאשר גילה שעם כל הכבוד לו ולמטוסו,הוא לא יוכל לטוס איתו בארץ,על כן עבר להתגורר בחו"ל.

סתם אם זה מעניין מישהו בכלל....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
סתם אם זה מעניין מישהו בכלל....
מעניין, מעניין.

אגב הצוקית, לא משמשת רק למפגני יום העצמאות כמובן. היא אחד מכלי הביס"ט (שם נוסף לקורס טיס).

פה כבר היית?

http://www.fresh.co.il/vBulletin/forumdisplay.php?f=20

 

גפ"ס:

ג'יפ סיור.

לגבי יכולות...

אומי 5 יכול להרחיב כאן הרבה יותר ממני, אני חושב.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם
סליחה על הבורות אבל מזה גפ"ס? גיפ סופה? חח

ג'פ"ס זה ג'יפ סיור, הג'יפים הקטנים האלה שעדיין אפשר למצוא אותם בצהל"ינו המתקדם.

אחלה ג'יפ, חוצמזה שאין לו קשתות התהפכות, מה שהופך אותו ללא בטיחותי בעליל

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אחי אמר לי שיש שניים כאלו למכירה,הוא שירת באיזה מחנה ליד ירושליים ברח לי השם.

 

איפה משיגים לדבר כזה חלקים?

שווה לקנות אחד כזה ב 1500 ש"ח?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
ג'פ"ס זה ג'יפ סיור, הג'יפים הקטנים האלה שעדיין אפשר למצוא אותם בצהל"ינו המתקדם.

אחלה ג'יפ, חוצמזה שאין לו קשתות התהפכות, מה שהופך אותו ללא בטיחותי בעליל

טעות. יש קשתות.

לא בגלל זה הוא לא בטיחותי.

הוא אינו בטיחותי משום שאינו נועד לנוע על כבישי אספלט ולכן כאשר נהגים לא מנוסים נסעו בו כמו שהם רגילים ליסוע ברכב צהל"י (רגל ימין מודבקת לרצפה), על אספלט היו מס' התהפכויות.

 

על כן יצאה הוראה שאין ליסוע עם רכבים אלו כבישי אספלט.

 

 

הג'יפים הללו דומים מאוד לאלו ששירתו במלה"ע השנייה.

 

 

 

בנוגע לבחור ששאל על קניה...

מה זה שווה?!

להעביר אותו רישוי וכד' יהיה לא פשוט בלשון המעטה. מה שכן הוא כלי מצויין לטיולי שטח (אם לא מתחשבים בנוחות, מזגן, רדיו, שמשה וכו'. כל עוד יש לך כיצד להעבירו לשטח בגרירה.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

אני כבר ביקרתי במגרש בעבר, ויש שם הכל וכאשר אני אומר הכל אני מתכוון ה-כ-ל... בפעם האחרונה שהייתי שם היה לו מסוק יואי :shock: ללא מנוע הוא מוכר כל דבר שרק אפשר לקנות (ואני לא אתפלה אם יש לו שם איזה כמה "סטינגרים" :crazyeyes )

אבל: (כמו תמיד יש פה אבל)

בעל המגרש הוא אנטיפט לא קטן והוא לא יתן למישהו סתם להיכנס למגרש, הוא לא אוהב לעבוד עם יחידים ומעדיף רק בעלי חברות, אבל אם הוא רואה שטרות, הוא נהיה נחמד...

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
אסור לג'פסים ליסוע בכביש.

 

יוגב

מי סיפר לך את השטויות האלה?

לגפ"ס(M-151)מותר לנוע בכביש בצרכיים מיבצעיים בלבד.

בתרגילים אנחנו נוסעים איתם בכבישים,וגם לסדנאות הם מגיעים בנסיעה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...