Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרגשתי בנזילה קלה מהחיבור של המנוע התחתון (לא היכן שאטם השסתומים !!) אלא בחיבורים שלמטה יותר. יש לציין שהאוטו לא מתחמם בצורה משמעותית בכלל וגם בשמן אין שרידי מים וטחינה. אין גם לחץ בצינורות בכלל (בנורמה).

הנזילה לא משמעותית אלא טפטוף קל כשהמנוע מתחמם.

האם זה פאקום ראש, פקקי מים שיושבים מתחת למנוע או מה (אין לי מושג פשוט אלו מונחים ששמעתי מהאיש ברדיאטורים).

שברולט קוואליר 2.2 95

פורסם

לפני כמה ימים כתבת שהמחוג מגיע כמעט לקו האדום ואתה אומר שהמנוע לא מתחמם ?! אתה סותר את עצמך..

 

וכן מדובר בפקונג ראש (אטם ראש) , ויש להחליף זאת כמה שיותר מהר לפני שיתחמם באמת.

פורסם
לפני כמה ימים כתבת שהמחוג מגיע כמעט לקו האדום ואתה אומר שהמנוע לא מתחמם ?! אתה סותר את עצמך..

 

וכן מדובר בפקונג ראש (אטם ראש) , ויש להחליף זאת כמה שיותר מהר לפני שיתחמם באמת.

מסתבר שהחימום של הרכב היה בנורמה סתם נלחצתי מסתבר שהמאווררים נכנסים לפעולה ב 3/4סקאלה.

כמה זה עולה רבותיי להחליף אטם ראש ???

פורסם
הרגשתי בנזילה קלה מהחיבור של המנוע התחתון (לא היכן שאטם השסתומים !!) אלא בחיבורים שלמטה יותר. יש לציין שהאוטו לא מתחמם בצורה משמעותית בכלל וגם בשמן אין שרידי מים וטחינה. אין גם לחץ בצינורות בכלל (בנורמה).

הנזילה לא משמעותית אלא טפטוף קל כשהמנוע מתחמם.

האם זה פאקום ראש, פקקי מים שיושבים מתחת למנוע או מה (אין לי מושג פשוט אלו מונחים ששמעתי מהאיש ברדיאטורים).

שברולט קוואליר 2.2 95

מאיפה בדיוק הנזילה ?

צד ימין/שמאל (של האוטו) ?

כמה מטפטף ?

 

האם בדקת צנרת וחיבורים ?

 

האם בדקת משאבת מים ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הרבה, זה אטם ראש בוודאות.

 

ואם כבר מורידים ראש, כדאי שתחליף טיימינג , ואם כבר טיימינג אז גם משאבת מים שסביר להניח שתמות בקרוב אם עוד לא מתה, ואם כבר משאבת מים, תעשה גם גומיות שסתומים על הדרך :)

פורסם

הייתי במוסך ואמרו לי שאני יכול לנסוע ככה הרבה זמן ולא כדאי לעשות את זה עכשיו כל עוד הכמות שנוזלת היא לא גדולה והשמן לא מעורבב עם מים. וגם הנזילה הזאת לא לכל האורך אלא בפינה של המנוע , משאבת המים חדשה, האוטו לא מתחמם (ביטלתי את הטרמוסטט), וזהו. הפיתרון לביטול הנזילה הוא ראש מנוע, בינתיים נסע ככה אחר כך כשתהיה התערבבות של שמן ומים אז נעשה ראש מנוע.

פורסם

עדיף לעשות עכשיו אחרי זה הנזק עלול להיות יותר גדול

 

לא צריך להוריד תרמוסטט, אתה צריך להחזיר תרמוסטט, ואתה תראה שבתנאים מכבידים כגון עליות ביום חם הרכב יתחמם כי אין תרמוסטט. אם האוטו מתחמם יש לבדוק מהיכן הבעיה ולא ישר לרוץ כמו חמור ולהוציא תרמוסטט

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

אורן שכחת להוסיף גם שלייף לראש.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם
עדיף לעשות עכשיו אחרי זה הנזק עלול להיות יותר גדול

 

לא צריך להוריד תרמוסטט, אתה צריך להחזיר תרמוסטט, ואתה תראה שבתנאים מכבידים כגון עליות ביום חם הרכב יתחמם כי אין תרמוסטט. אם האוטו מתחמם יש לבדוק מהיכן הבעיה ולא ישר לרוץ כמו חמור ולהוציא תרמוסטט

אני כמו חמור ??

זה מה שהציעו במוסך.

ומה ביטול טרמוסטט עלול לגרור ?

פורסם
אני כמו חמור ??

זה מה שהציעו במוסך.

ומה ביטול טרמוסטט עלול לגרור ?

לא יגרם במצב הזה שום נזק,אם תיסע בלי טרמוסטט עד התיקון.

אלא מה,הימים החמים חלפו,עוד מעט צריך יהיה להפעיל את החימום באוטו.

לא יהיה לך מספיק חימום.

 

בברכה

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...