Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

מכיוון ואנחנו בפורום הזה אוהבים את הרכבים שלנו הנה סיפור:

לפני כ30k החלפתי רפידות באסטרה שלי. מייד החלו רעשים וחריקות נוראיות בבלימה

חזרתי ל umi.... והחלפתי צלחות ושוב רפידות ושוב רפידות הגענו לרפידות של 380 שח

לא החלפתי למקוריות כי 800 שח לרפידות זה כבר מטורף. הרעשים והחריקות בבלימה יש לציין

לא נעלמו כלל וכלל לאורך כל השנה וחצי וכמעט 30 אלף ק"מ.

לפני כשבועיים החלפתי שוב רפידות במוסך שפעם הייתי מטפל בו.

רפידות אנגליות ב160 שח הוא כלל לא חרט את הצלחות ובטח לא החלפנו אותם...

 

שורה תחתונה: שקט מופתי בבלימה !!!!!!!!!!!

מסקנה: לא תמיד החלקים הכי יקרים שווים את הכסף שלהם.

הגעתי למסקנה אחרי 3 בירות אבל אני מרוצה

שנה טובה:)

פורסם

אם הוא יגלה את השם זה עלול ליצור תגובת שרשרת ולהפיל את כל המשק הכלכלי

אה רגע זה כבר קורה. טוב תגלה.

פורסם

לוקאס זאת לא חברה גרמנית ?

 

ולוקאס לא עולים 160 שקל

לפאסאט סט כזה עולה 340 שקל

ולגולף GTI סט כזה עולה 360 שקל

 

לפולו SDI קלאסיק סט כזה עולה 280 שקל

בכל מקרה קשה לי להאמין שמדובר בלוקאס לאור המחיר

×
×
  • תוכן חדש...