Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אפרופו הורדה מהכביש....

 

 

למי שהגיע אתמול בלילה להרצליה קיפוח יצא לראות משהו מוזר:

 

פולקסוואגן פאסאט משטרתית (לוחית צהובה וצ'קלקות מקדימה ומאחורה של משטרת תנועה),ומה שהיה מיוחד בניידת המשטרתית הזאת,זה דוד אחורי כפול יציאות של RAMUS (כן, ניידת עם FREE FLOW), ועוד 2 יציאות בגודל זהה למבערים של F-15.....

 

 

מיותר לציין שצילמתי מיד את התמונה הביזארית (בפלאפון),עוד מעט אעלה את התמונה....

רכבי המשטרה מצויידים גם במכוניות ספורט\משופרות, ידוע... כמו 206 GTI (רק שמעתי עוד לא ראיתי)

פורסם
edan82 עם מה אתה חושב שהמשטרה יוצאת למרדפים, מאזדה אוטומטית ?

זוכרים את הלמבורגיני שקיבלה משטרת איטליה?

אצלנו הם קיבלו עונדא טייפה ערס.

 

ראיתי שוטר על מדים יוצא מהערסמוביל שלו (סיוויק לבנה, מדבקת NOS על השמשה האחורית, אגזוז לחץ עם סופית בקוטר של אבטיח, הנמכות והרשימה ארוכה... אה הכי חשוב מדבקת מכסה דלק מרוצים.... זה מעלה את האוקטן לא?) לפני חודש....

 

התחלתי להתפוצץ מצחוק....

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
זוכרים את הלמבורגיני שקיבלה משטרת איטליה?

אצלנו הם קיבלו עונדא טייפה ערס.

 

ראיתי שוטר על מדים יוצא מהערסמוביל שלו (סיוויק לבנה, מדבקת NOS על השמשה האחורית, אגזוז לחץ עם סופית בקוטר של אבטיח, הנמכות והרשימה ארוכה... אה הכי חשוב מדבקת מכסה דלק מרוצים.... זה מעלה את האוקטן לא?) לפני חודש....

 

התחלתי להתפוצץ מצחוק....

אני מאוד שמח שיש שוטרים שמשפרים את הרכבים הפרטים שלהם. כי זה שוטרים שלא מתרידים אותך על שיפורים אלא בעד.:idea:

אני אישית ראיתי שוטר עם isuzu מוגבהת. משופרת מאוד עם כל החלונות כהים ושטויות. ואני מכיר עוד שוטר עם ג'יפ משופר (הגה ספורט ומלא דברים).

הבעיה שהם לא מקבלים הורדות ובטסט הם מציגים תעודת שוטר ועוזבים אותם ואנחנו כן.....

הלוואי וכל השוטרים היו כאלה והיו בעד רכבים משופרים ולא כמו הזבלים שמורידים מכוניות מהכביש אפילו אם הן מקוריות לחלוטין כמו mr2 וכו'....

דרך אגב ראיתם את הסיוויק החדשה? היא באה עם דוושות אלומיניום....אני מאמין שאחרי המון הורדות שיהיו (כי זה אוטו המוני) והמון טסטים שיעשו בעיות מישהו יתבע את המשטרה על התרדה והם יפסיקו להטפל לדוושות כאלה.:evil:

פורסם
edan82 עם מה אתה חושב שהמשטרה יוצאת למרדפים, מאזדה אוטומטית ?

ידידי המלומד,למשטרה יש מספיק רכבים סטנדרטיים,שבמצב המקורי יוכלו לרדוף בקלות אחרי 90% מהמכוניות בכביש (לדוגמא-הונדה אקורד,פולקסוואגן פאסאט בדגמי הטורבו,סובארו B-4 ועוד,אלא רכבים ממש לא "איטיים").

 

ביתר המקרים הם משתמשים במחסומים\מסוק משטרתי.

 

כך שפאסאט עם אגזוז זרימה חופשית זה בטח לא רכב "משופר-מטורף-פצצות לגבות", אלא זה פשוט רכב שמותקן בו אגזוז מהסוג שאתה תקבל עליו הורדה מהכביש,והשוטר-לא.

 

וזאת היתה הנקודה.

 

ונכון,יש הרבה שוטרים שמשפרים את ריכביהם הפרטיים,ויש לי חבר-שוטר עם אופנוע R-600 שמקפל לוחית רישוי ברגע שעולה לכביש המהיר,העניין הוא,שאותו שוטר שמשפר את מכוניתו "עובר את זה בשלום",ואנחנו מקבלים הורדות מהכביש על "לוחית רישוי אמריקאית".

 

WTF ?!

 

אגב,כולם כאן מדברים על זה שלמשטרה יש רכבי ספורט למרדפים בלה בלה בלה,מישהו פעם ראה רכב ספורט משטרתי (ואני לא מדבר על רכב פרטי של שוטר,אלא כזה שבאמת בתפקיד משטרתי) ?

 

אני מסתובב המון בכבישים,בכל הארץ,בממוצע 12 שעות ביום,לא יצא לי לראות רכב ספורטיבי משטרתי אחד,למעט מה שציינתי,והם לא ספורטיביים,הם פשוט סטנדרטייים-מהירים.

 

ואני מכיר את כל המיתוסים על הקארינות המשופרות של המשטרה וכו',אני רוצה עובדות,מישהו כאן, חוץ מלשמוע על אותם מיתוסים,גם ראה בעיניים שלו רכב משטרתי ספורטיבי (ולא,למרות שחשבו לעשות את זה,למשטרה עדיין אין WRX).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

גם אני הייתי נמצא על הכביש 12 שעות ביום ואין שום מכונית משטרתית משופרת, ותפסיקו לבלבל את המוח, ראיתם רכב פרטי של שוטר זה הכל,ואלה עם האיסוזואים המוגבהים וכל השטויות זה מתנדבים, המשטרה לא מתעסקת עם דברים כאלה.

דבר שני אותי הורידו עם טנדר על משהו מוזר גם, וו הגרירה צריך להיות 43 ס"מ מהריצפה, והייתי עם עגלה עמוסה ברעפים והטנדר היה עמוס, עם זאת לא עברתי את המשקל המותר, כמובן שבגלל שקיימים מתלים וו הגרירה לא היה באותו רגע 43 ס"מ כי הרכב היה עמוס, אבל זה לא ממש עניין את השוטר, שאמר במפורש:

כמה כבר המשקל יכול להוריד את הרכב... והוריד לי את הרכב מהכביש...

אין מה לעשות, כמו שאומרים, אם לא תלמד תהיה שוטר.

פורסם
אפרופו הורדה מהכביש....

 

 

למי שהגיע אתמול בלילה להרצליה קיפוח יצא לראות משהו מוזר:

 

פולקסוואגן פאסאט משטרתית (לוחית צהובה וצ'קלקות מקדימה ומאחורה של משטרת תנועה),ומה שהיה מיוחד בניידת המשטרתית הזאת,זה דוד אחורי כפול יציאות של RAMUS (כן, ניידת עם FREE FLOW), ועוד 2 יציאות בגודל זהה למבערים של F-15.....

 

 

מיותר לציין שצילמתי מיד את התמונה הביזארית (בפלאפון),עוד מעט אעלה את התמונה....

יצא לי במקרה גם לעבור שם אתמול ולראות את המקרה,

אנחנו בישראל, מה אפשר לצפות... :x

פורסם

תקשיבו ההסבר של השוטר היה כזה :

 

חלונות שחורים אסור בגלל שחלון נחשב לפתח מילוט וברגע שמודבקת עליו מדבקה לא משנה כהה יותר כהה פחות החלון לא נפיץ (הוא לא ישבר לרסיסים בזמן שננסה לברוח דרכו - פתח מילוט!

 

מספר אמריקאי:

המספר הזה שמים אותו על רכב אמריקאי רק בגלל מחוסר ברירה כי אין מקום על הרכב למספר רגיל (הארוך והצר) הוא מספר תיקני אבל לא לסוג הרכב שלי

זאת התשובה של השוטר 3 אנשים היו איתי לידו שהוא נתן את ההסבר המפורש הזה!!!

 

דרך אגב בזמן שהוא מביט ברשיונות הרכב הוא טוען שהמקשל של הרכב הוא 600 קילו ואיך הוא הגיע לזה אתם שואלים , אז ככה:

המשקל הכולל שמופיע ברשיונות הרכב הוא 980 קילו תפחית 75 קילו (75 קילו בממוצע לבן אדם) כפול 5 אנשים ואתה מקבל את משקל הרכב העצמי שלך - 600 קילו!

 

מישהו יכול לאמת את המטמטיקה הגאונית הזאת

 

אני מקווה שאתה צודק ובקרוב יאושר חלונות שחורים מאחורה בעזרת השם

בכל מקרה מחר אני מוריד את ההדבקה ומחליף את המספרים לרגילים קופץ לכפר סבא לקחת את הרשיונות ולהמשיך לעבודה עד לפעם הבאה

אריק

פורסם

1. לגבי עניין החלונות-זה נכון,החלונות הצדדיים אכן בנויים בצורה כזאת שברגע שהם נשברים הם פשוט מתרסקים לרסיסים וקורסים,זו הסיבה שהשחרת חלונות אסורה בשימוש מדבקה (הבנתי שגם כאשר ייאושר החוק שמותיר חלונות מושחרים מאחור,זה יהיה לחלונות שהושחרו בטבילה ולא בהדבקה).

 

2.לגבי עניין משקל הרכב-קשקוש אחד גדול,שכן אם תיסע עם 4 אנשים ששוקלים כל אחד 85 ק"ג, והרכב יעבור את המשקל שמצויין ברשיון,אף אחד לא יעצור אותך.

המשקל שמצויין ברשיון הינו המשקל העצמי של הרכב,כלומר כמה שוקל הרכב עירום.

 

הלוואי שזה היה נכון מה שהשוטר אמר לגבי המשקל,כי אז ה-XSI שלי היתה שוקלת 495 ק"ג.....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עדן יכול להיות שהפאסאט המשפורת שראית זה האוטו הפרטי של השוטר או המתנדב?

 

לחלק מהמתנדבים יש גם צ'קלקות במכוניות הפרטיות שלהם, שהם יכולים להוציא אם צריך.

פורסם

דרך אגב בזמן שהוא מביט ברשיונות הרכב הוא טוען שהמקשל של הרכב הוא 600 קילו ואיך הוא הגיע לזה אתם שואלים , אז ככה:

המשקל הכולל שמופיע ברשיונות הרכב הוא 980 קילו תפחית 75 קילו (75 קילו בממוצע לבן אדם) כפול 5 אנשים ואתה מקבל את משקל הרכב העצמי שלך - 600 קילו!

משקל הרכב מחושב עפ"י היצרן בלבד, כאשר ברכב אין אפילו דלק - רק שמנים חיוניים כגון שמן מנוע גיר וכד'..

 

אלון.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...