Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פיאט אונו 93' מנוע 1100 שקניתי לפני כמה ימים והכל היה בסדר במכניקה והכל טוב.

היום, כנראה אחרי שטיפה של הרכב שעשיתי לו ולאחר שעה וחצי בערך שהתכוונתי לנסוע התנעתי את הרכב ושמעתי קרטועים כאלה מוזרים... הפעלתי את הצ'וק קצת ולאחר מכן הקטועים המשיכו. החלטתי להתחיל לנסוע ואח"כ שמתי לב לעוד כמה בעיות מוזרות... המחוגים של המד דלק והחום מנוע לא עובדים, הוינקרים (איתותים) לא עובדים, והמזגן לא פועל, וגם הנורה שמראה על האנדבראקס מורם לא פועלת. בעיה מוזרה ביותר שלא קרתה לי כל הזמן שאני מתעסק עם רכבים או לא שמעתי על בעיה דומה לזאת... ברור לי שאולי וכנראה יש איזשהוא קשר לשטיפה של המכונית כי לפני זה לא היתה שום בעיה.

אם למישהו יש מוזר ויכול ליעץ או לעזור אני אשמח כי זה חוסר מזל טוטאלי ומתסכל שקורא לי דווקא ביום שישי... תודה מראש.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא עדיין לא הסתכלתי על הפיוזים... יש מצב שפיוז יעשה כזה דבר דווקא לשני המחוגים של הדלק והחום מנוע ולאיתותים, ולמזגן?

פורסם

תבדוק את הפיוזים. יכול להיות שנכנסו מים למערכת החשמל, זה גרם לקצר ושרף את הפיוז.

מע' הפיוזים נמצאת מתחת לגלגל ההגה.

הפיוז ששולט על פנסים ראשיים, נורות ערפל, זרם לבית שעונים, איתות וכ' הוא 10A.

פורסם

וואלה... ומה נראה לי שהקרטוע עם הרעש המוזר שהוא עושה כשהוא עומד? ובהתחלה הוא נכבה לי כמה פעמים בגלל הקרטוע נראה לי... והפיוז שדברת עליו קשור גם למזגן?

פורסם

איזה מזגן מותקן אצלך? מזגן מקורי של פיאט או ישראלי כגודמת "רסקור"?

 

אם המזגן מקורי תיבת הפיוזים שלו נמצאת בתוך תא המנוע, בצד ימין.

 

יכול להיות שהרטבת גם את הפלאגים וחלק מהפלאגים לא עובדים.

פורסם

פלאגים לא סביר להניח שנרטבו (אולי התמלאו בפיח ושמן), יותר נשמע לי שנכנסו מים למפלג. שטפת את המנוע או את האוטו מבחוץ?

 

(ואולי חוטי ההצתה שלך פגומים?)

 

בכל מקרה דרך הפורום קשה לאבחן את זה.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

הנתיך (פיוז) הנו בתיבת הנתיכים שמתחת לדשבורד בצד שמאל בשורה השניה מלמטה, הנתיך השני מצד שמאל ומעליו כתוב SERVICE ן SERVIZI והוא של 10 אמפר בצבע אדום.

אם הזיוף במנוע לא עבר אז יש כנראה רטיבות ולחות בתוך מכסה המפלג ויש לייבשם.

עבודה חובבנית עלולה לגרום לנזקים, כפי שראית.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

להפךשמונה פלאי עולם לא עבודה חובבנית, עבודה מקצועית מאד , שראויה להרשם בשיאי גינס!

שטיפה חיצונית של פיאט אונו, שתגרום לכל כך הרבה קצרים ובעיות חשמל, ראוייה להכנס לאחד, משבעת

פלאי עולם, ולהפוך לפלא השמיני!

מעניין לדעת האם שטפת את הפיאט עם מכסה מנוע ו, פתוח לרווחה, וכן עם דלת נהג פתוחה??

שטיפת רכב חיצונית, לא אמורה להחדיר רכב לרכיבי חשמל, כגון מכסה מפלג, בית פיוזים או חוטי הצתה!

לכן אני מציין שעבודתך לא חובבנית, אלא ראוייה לפרס השוטף רכב המקצועי ביותר השבוע!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תבדוק את הנועלים של המצבר, כמו כן מגעים רופפים,

 

אין שום קשר לשטיפה החיצונית שעשית, אולי לא שטפת מספיק טוב ועיצבנת אותו.

 

ואני חשבתי שהחופש כבר נגמר.....

פורסם

בדקתי את הפיוז האדום של ה10 אמפר SERVICE ן SERVIZI ווואלה הוא שרוף... על מה בדיוק הוא אחראי שלא פועל מכל הדברים שלא פועלים לי פתאום? (מזגן, וינקרים, אור האנדבראקס, מחוגים של דלק וחום מנוע...)

ומה לגבי הקרטועים? יכול להיות שהמפלג יש עליו רטיבות ולחות...?

פורסם

תמשיך לבדוק אולי יש שם עוד פיוזים שרופים, חפש כבלים רופפים או מחוברים בצורה חאפרית ולא מולחמים.

תהדק את כבלי ההצתה, אותי לא נוגעים טוב.

 

לא מאמין שיש רטיבות במפלג, החורף עוד לא הגיע :)


×
×
  • תוכן חדש...